Belgia

Panoramică de la podul San Miguel din Gand, în Belgia De la prima mea călătorie, cu mulți ani în urmă, în regiunea belgiană a Flandrei, pe un traseu prin Belgia, splendoarea orașului Bruges ... și aproape nicio imagine despre Gand, mi-a rămas în memorie. Fără îndoială, el avea o întrebare pendinte, care era să se întoarcă la Gent pentru a o întâlni cu adevărat.

Citeşte Mai Mult

Piața principală a Anversului în Flandra, în Belgia Una dintre alternative când planificați prima călătorie în Flandra în Belgia este dacă includeți sau nu orașul Anvers. Marea atracție turistică a unora dintre orașele flamande, cum ar fi Bruges sau Gent și chiar Leuven, determină includerea Anversului pe un traseu în care, cu siguranță, vei avea și Bruxelles-ul ca unul dintre obiectivele călătoriei.

Piața Finale din Flandra, în Belgia Poate că nu este la fel de cunoscută ca surorile sale Bruges și Gent, Mechelen este unul dintre acele orașe frumoase din regiunea Flandra pe care le poți vizita într-o călătorie în Belgia. Îmi doream să vizitez Mechelen de ceva timp, un oraș care se numește Mechelen în flamenco și de curând am avut ocazia să călătoresc pentru a vedea noul muzeu Hof Van Busleyden.

Muzeul Hof Van Busleyden din Mechelen, în Flandra, în Belgia Când intenționați să faceți o excursie de la Bruxelles pentru a vizita orașul Mechelen din apropierea regiunii belgiene din Flandra, este posibil să nu știți cât de important a fost acest oraș în perioada Burgundiei din Olanda. Mai mult, Mechelen a fost capitala acestui teritoriu și în prezent păstrează multe resturi arhitecturale care conferă orașului un interes special.

Citeşte Mai Mult

Expoziția Adriaen Brower din Oudenaarde, în Belgia Posibilitatea de a vedea lucrări ale pictorilor flamande este una dintre atracțiile unei călătorii turistice în regiunea Flandra din Belgia. În prezent, acest apel este mult mai mare în programul de activitate al Maeștrilor Flandriști, care în Flandra se dezvoltă de acum până în 2020.

Canalele Bruges de la podul din San Bonifacio, în Belgia Poate că este unul dintre cele mai fermecătoare colțuri ale frumosului oraș Bruges și este, de asemenea, unul dintre cele mai vizitate de turiști. Podul San Bonifacio reprezintă cu siguranță esența acestui frumos oraș flamand. Una dintre principalele atracții ale unei călătorii în Belgia.

Vitrina unui magazin de ciocolată din Bruges Călătoriți pentru a merge la cumpărături? Aceasta este o problemă care a fost pusă la îndoială de unii dintre adepții Ghidurilor de călătorie de pe Facebook. Fără a intra în mai multe detalii despre validitatea și moda turismului de cumpărături, există destinații în care magazinele devin mari protagoniști și sunt una dintre marile atracții pentru a călători pentru a le cunoaște.

Citeşte Mai Mult

Dock of the Rosary on the canals of Bruges in Flanders Belgium În mulți ani nu am vizitat orașul flamand Bruges, în Belgia și mi-a fost teamă că la întoarcere nu voi îndeplini așteptările imaginii unui oraș frumos pe care l-am păstrat în memoria mea . Dar nu a fost așa. În recenta mea călătorie la Bruges am redescoperit unul dintre cele mai frumoase orașe pe care le puteți vizita în Europa.

Marea Beguinjerie din Leuven în Flandra, Belgia Când mă pregăteam să vizitez orașul universitar Leuven în ultima mea călătorie în Flandra, așteptam cu nerăbdare să văd faimoasa primărie gotică trăind, fără îndoială, cel mai cunoscut monument din acest oraș belgian. Desigur, nu am fost dezamăgit, dar dacă doriți să știți ce m-a impresionat cel mai mult, nu am nicio îndoială: Marele Beguinaj.

Flori din Gent în fosta cazarmă Leopoldo În acest an 2016 are loc un eveniment foarte important la Ghent, unul dintre cele mai frumoase și monumentale orașe din regiunea Flandra din Belgia. Este vorba despre Floralias, o expoziție de artă florală care se desfășoară la fiecare cinci ani în orașul Gent și care în 2016 este sărbătorită în perioada 21 aprilie - 1 mai, pe care am avut ocazia să o vizitez.

Citeşte Mai Mult

Graslei, docul ierburilor din Gand în Belgia De mulți ani nu am călătorit la Ghent, în regiunea belgiană a Flandrei, până la punctul în care abia am avut imagini în memorie, dincolo de cele tipice pe care le puteți vedea în broșuri sau site-uri web turism. Însă, recent, profitând de o călătorie la Bruges, am avut ocazia să mă opresc în Gent pentru a face o dimineață rapid un tur al orașului și, astfel, să am o primă impresie pentru o viitoare călătorie cu mai mult timp pentru a o vizita.

Ziua 2: BRUGES Sâmbătă, 9 octombrie 2010 Astăzi nu ne trezim atât de devreme, iar la 8.30 coborâm în sala de mic dejun a hotelului Loreto, unde am stat în Bruges și după ce avem un chef bun începem cu toate lucrurile pe care le-am programat în Bruges. Astăzi vrem să facem partea de nord a orașului, urmând un itinerar pe care îl avem în ghid și pe care îl avem mai mult sau mai puțin pregătit.

Ziua 1: GIRONA - AEROPORT CHARLEROI - BRUSELI - BRUGURI Vineri, 8 octombrie 2010 După câteva luni pregătind această escapadă în Belgia, ziua a sosit în sfârșit. Alarma sună la 6 dimineața, ca întotdeauna când plecăm în vacanță, trebuie să ne trezim devreme. Mai avem multe lucruri de văzut în Bruges și Bruxelles.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: BRUSELI - CHARLEROI Luni, 11 octombrie 2010 Astăzi este ultima noastră zi la Bruxelles și după ce am luat micul dejun la B&B Lit De Senne, vom lua direct metroul pe drumul către Parlamentul European din Bruxelles. Actualizare 2018: Această cazare nu mai poate fi rezervată, așa că am căutat o alternativă care să se potrivească în locație, preț și categorie și vă recomandăm easyHotel Brussels City Center.

Sfaturi în Bruges și Bruxelles Înainte de a călători în aceste două orașe belgiene, vă oferim câteva sfaturi pentru a călători în Bruges și Bruxelles. Dacă aveți de gând să călătoriți cu trenul, verificați care sunt rutele pe care trebuie să le faceți, deoarece există mai multe bonuri de transport, tip weekend, bilete de 10 călătorii ... care pot fi foarte profitabile.

Călătoria noastră la Ghent, Leuven și Anvers ne-a oferit oportunitatea de a ne întoarce în Belgia pentru a doua oară, de a vizita o parte din orașele flamande care fuseseră așteptate în călătoria noastră anterioară în Belgia. Această călătorie de 4 zile în Belgia ne-a dus la Gent, Leuven și Anvers, unde am stat la Bruxelles în ultimele 2 nopți pentru a vizita Leuven și Anvers de acolo.

Citeşte Mai Mult

Călătoria noastră la Bruges și Bruxelles ne-a dus în Belgia pentru prima dată și în două dintre cele mai cunoscute orașe din țară. Am zburat de la Girona la Bruxelles dimineața devreme, așa că am decis să mergem direct cu trenul spre Bruges pentru a ajunge la unul dintre cele mai frumoase orașe din lume în prima zi a călătoriei noastre.