Centrul de conservare a urșilor panda uriași din Chengdu Când planificați o călătorie turistică prin China, există orașe sau zone din marea țară asiatică pe care nu le puteți considera ca vizite esențiale, contrar celor întâmplate cu Beijing Beijing, Xian sau Shanghai. Cu toate acestea, acestea ar trebui considerate alternative, deoarece au suficiente atracții pentru a le include într-un traseu prin China.

Citeşte Mai Mult

Fotografia de noapte din Beijing extrasă din spațiu Că capitala Chinei este un oraș care are o dezvoltare economică și urbană uriașă în ultimii ani, este ceva bine cunoscut. Acum puteți vizualiza această dezvoltare datorită acestei fotografii din spațiu, care tocmai a fost publicată de NASA după ce a fost făcută de Expediția 26, care se află în Stația Spațială Internațională (ISS).

Această listă cu cele mai bune sfaturi pentru călătoria în China este o reflectare a celor două călătorii în țară și a experiențelor noastre, cu care sperăm să vă ajute să vă organizați această destinație incredibilă care, uneori, poate fi ceva mai complicată decât se aștepta, dar în cele din urmă , vă va oferi surprize uimitoare.

Ziua 25: Hong Kong - Londra - Barcelona Noroc că de îndată ce am intrat în zborul care ne duce la Londra, ieri că a fost ultima noastră zi a călătoriei în China gratuit și că am petrecut bucurându-ne de Lantau, am luat o pastilă de dormit și asta este zborurile înapoi acasă mă omoară. Datorită acestui fapt, am dormit aproape jumătate din călătorie și m-am trezit când livrau micul dejun și eram la doar două ore de la aterizarea la Londra, moment în care am profitat de ocazie pentru a face un scurt rezumat despre ce să văd în China în 25 de zile. Va fi articolul cu care vom încheia jurnalul acestei călătorii.

Citeşte Mai Mult

Ziua 23: Macao: Long Senate Street, Ruine San Pablo, Cetatea Muntelui, Piața Senatului, Sfânta Casă a milei sau Biserica Santo Domingo, Rua da Felicidade - Insula Taipa: Venețianul - Hong Kong Este 6: 30 dimineața când sună alarma. Astăzi avem o zi promițătoare și avem multe lucruri de văzut în Macao, care va fi destinația noastră astăzi, după ce ieri am petrecut bucurându-ne de Hong Kong.

Prima dintre recomandările de a vizita China pe care vrem să le oferim este despre prelucrarea vizei în China. Primul lucru pe care îl recomandăm este să intrați pe site-ul oficial de procesare și să aruncați o privire http://www.visaforchina.org/MAD_ES/ De aici aveți două opțiuni, prima este să o prelucrați personal la Oficiul din Madrid ( Astăzi și chiar dacă am căutat informațiile, nu știm dacă acestea pot fi procesate personal la Barcelona) sau prin poștă, care este opțiunea pe care am ales-o, în ciuda faptului că este ceva mai scump.

Ziua 22: Hong Kong: Kowloon Park - Tsim Sha Tsui: Avenue of the Stars, Star Ferry, Tower Clock, Ladies Market - Central Plaza - Victoria Peak Este ora 8 dimineața când ieșim deja prin ușa Innsight-ului, cazarea noastră în Hong Kong, în ultimele 4 zile ale călătoriei în China, de bună voie să mănânce toate lucrurile pe care le avem de văzut în Hong Kong.

Citeşte Mai Mult

Ziua 20: Yangshuo - Traseu de ciclism în jurul Yangshuo: Arbore mare Banyan, Moon Hill, Podul Yulong - Yangshuo Astăzi, alarma sună la 6 dimineața, dar nu vom minti și asta este că am ajuns moment în această călătorie în China gratuit în care noaptea nu ni se potrivește, indiferent dacă este 6 sau 8 ore, așa că astăzi avem o zi destul de liniștită, deși avem mai multe lucruri de văzut și de făcut în Yangshuo, am optat pentru întârzierea alarmei cu 20 de minute și, astfel, mai odihnește-te după ce ai ajuns ieri în orașul de pe croaziera pe râul Li către Yangshuo.

Ziua 24: Hong Kong - Lantau: telecabina Ngong Ping 360, satul Nong, mănăstirea Po Lin, Big Buddha- Aeroportul Hong Kong Astăzi este ultima noastră zi în Hong Kong și ultima, de asemenea, a călătoriei incredibile în China, pe care am făcut-o gratuit, dar Acesta este motivul pentru care astăzi nu ne vom trezi devreme și asta pentru că avem zborul care ne va duce înapoi acasă la ora 11 p.m., așa că astăzi avem aproape o zi întreagă pentru a continua să ne bucurăm de călătorie și multe lucruri de văzut în Lantau într-o singură zi

161 Hotel Primul dintre hotelurile din China la care am stat. Situat în Lishi Hutong, foarte central și situat într-o zonă foarte liniștită a orașului. Pentru a ajunge de la aeroportul din Beijing, cel mai ieftin mod este de a lua Airport Express, coborâți la stația Dongzhimen și de acolo luați linia 2 de metrou (linia albastră bleumarin) spre Yonghehong și apoi schimbați linia 5 la Donsi.

Citeşte Mai Mult

Ziua 21: Yangshuo - Guilin - Shenzhen - Hong Kong Este ora 5:45 dimineața când sună alarma. Este foarte adevărat ce am spus ieri când am petrecut ziua în Yangshuo și este că nopțile nu ne mai acoperă și ne trezim practic la fel de obosiți ca atunci când ne-am dus la culcare și este că această călătorie în China gratuit este la fel de completă și astăzi Nu va fi mai puțin, deoarece ne vom transfera din Guilin în Hong Kong.

Ziua 18: Guilin: Fenghuang - Terase de orez Longshen (Jinkeng) - Guilin Este ora 5:15 dimineața și se aude alarma. Această călătorie în China gratuit ne va ucide și ne trezim mai devreme în fiecare zi. Deși nu vom nega că este întotdeauna pentru o cauză bună și astăzi este că vom vedea terasele de orez Longshen de la Guilin sau Dragon Spinazo, care sunt de asemenea cunoscute.

Ziua 16: Fenghuang: Podul Hong, Turnul Porții Estului, Sala ancestrală a familiei Yang, Templul Tianhou, Pereții Fenghuang, Turnul Porții de Nord, Șoseaua de piatră, Podul din lemn, Pagoda Wanming Astăzi ne trezim la 6 dimineața, cu vederi spectaculoase asupra Fenghuang din camera noastră de la Fenghuang Melody Inn, care merită transferul pe care l-am făcut ieri din Munții Chinezi Avatar și care încep astăzi cu multe locuri de văzut în Fenghuang .

Citeşte Mai Mult

Ziua 19: Guilin - Croaziera pe râul Li - Yangshuo La 6 dimineața și pentru a nu pierde obiceiul pe care l-am adoptat de când am început gratuit această călătorie în China, alarma va începe și este că astăzi vom lua o croaziera pe fluviul Li spre Yangshuo, unde vom petrece urmatoarele 2 nopti.

Ziua 14: Wulingyuan - Parcul Național Zhanjiajie Ne trezim la 6:30 dimineața și după ce am luat micul dejun câteva dintre chifle pe care le-am cumpărat aseară după sosirea de la Zhangjiajie la Welingyuan, am părăsit Hostel Youth Youth, unde, apropo, ca în toate cazările pe care le-am oferit servicii gratuite de ceai și cafea, deși acestea v-au pus doar ceainicul, așa că vă sfătuim să luați cafea sau ceai acasă, dacă doriți, pe drumul către intrarea în Parcul Național Zhanjiajie Avem doar 200 de metri.

Ziua 13: Chengdu - Chongqing: Zbor spre Zhangjiajie - Wulingyuan Ceas cu alarmă la 4 dimineața? Da, astăzi avem o zi cât mai productivă și vom petrece întreaga zi de transferuri pentru a ajunge la una dintre bijuteriile din China: Parcul Național Zhanjiajie sau Parcul Avatar, așa cum o știu mulți.

Citeşte Mai Mult

Ziua 15: Wulingyuan - Parcul Național Zhanjiajie: Munții Chinezi ai Avatarului - Zhangjiajie - Fenghuang Alarma sună la 6 dimineața și după experiența de ieri în Parcul Național Zhanjiajie sau Munții Chinezi ai Avatarului, la La ora 7 plecăm din Căminul Tineretului Destinație, pentru a fi dimineața devreme la porțile parcului care se află la aproximativ 200 de metri.