Suedia

Cu această selecție de sfaturi pentru călătoria la Stockholm dorim să vă ajutăm să vă organizați călătoria într-unul dintre cele mai esențiale orașe de vizitat în Europa, precum și unul dintre cele mai frumoase și extraordinare din lume, care evidențiază un centru istoric fermecător, o selecție de Muzeele unice din lume și o locație spectaculoasă într-un arhipelag de peste 24.000 de insule.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: Stockholm: Muzeul Vasa, Skansen, metrou Stockholm: Kungsttadgarden, Radhuset, Solna Centrum, Stadium și Tekniska Höskolan Alarma sună la 7 dimineața, iar adevărul este că după ce am călătorit o bună parte din Stockholm ieri și au avut căzut în pat cam la 1 dimineața, n-am fi avut grijă să fim puțin mai mult în adăpostul nordicilor.

Ziua 4: Stockholm: Gamla Stan - Barcelona Alarma sună la 7 și 7 dimineața. Astăzi este ultima noastră zi de călătorie la Stockholm gratuit și după ce mergem la lounge pentru câteva cafele să urcăm în cameră, să ne pregătim și să lăsăm valiza gata, coborâm la micul dejun și încărcăm energie pentru câteva minute după ora 9. Dimineața va părăsi hotelul Comfort Stockholm sub un strat de ploaie fină și ceață care ne însoțește în călătoria noastră către Gamla Stan, care va fi destinația noastră în ultimele ore pe care le-am lăsat în oraș.

Ziua 1: Barcelona - Aeroportul Skavsta - Stockholm Ziua noastră începe ca de obicei în fiecare joi, cu sunetul ceasului deșteptător, o cafea care ne trezește și un scurt rămas bun care ne duce fiecare la un birou, despărțiți doar de metri de un coridor Dar astăzi este ceva diferit și este că pauzele de la miezul dimineții îl folosim pentru a efectua bagajele de mână și pentru a tipări zborurile care, datorită unei oferte de Best Flight, care în această după-amiază ne va duce pe meleagurile suedeze și este că în această după-amiază-noapte, vom fi mutând de la aeroportul din Skavsta la Stockholm.

Citeşte Mai Mult

Ziua 2: Stockholm: Primărie - croazieră Royal Tour - Crown Bridge - Gamla Stan: Järntorget, Piața Stortotget, Storkyrkan, Palatul Regal - Sodermalm: Ruta Mileniului, Parc Monteliusvagen Astăzi această călătorie la Stockholm începe într-adevăr gratis, încât am câștigat atât de mult. că a venit și asta este că, de când ne-am întors din călătoria noastră în China, am avut deja acel călător drăguț care ne agită atât de des.

Hotel Comfort Stockholm Hotel Comfort Stockholm este situat chiar lângă CityTerminalen sau stația de tren / autobuz din oraș. Chiar la această stație este locul pentru autobuzul Flygbussarna care face legătura între aeroportul Skavsta și Stockholm, deci este locul ideal dacă ajungeți târziu noaptea.

Călătoria la Stockholm în 4 zile ne va permite să cunoaștem cel mai mare oraș și capitala Suediei, împărțit între 14 insule, situate pe Lacul Mälaren, cu Marea Baltică la capătul estic. Cu cei 700 de ani de istorie, Stockholm are o moștenire istorică importantă, cu clădiri și palate publice impresionante, care arată eleganța orașului suedez.

Citeşte Mai Mult

PREPARĂRILE CĂLĂRII Când am început să pregătim câteva dintre escapadele pe care le-am face în acest an 2015, primul lucru pe care l-am făcut a fost să propunem care sunt destinațiile care ni se potrivesc cel mai bine pentru datele pe care le-am avut la dispoziție. Una dintre evadările pe care le-am putut face a fost în luna iulie și am avut patru zile disponibile, mizând pe ele zilele zborurilor.