Elveția

Vederi panoramice ale Freiburgului în Elveția Unul dintre cele mai atractive orașe de vizitat într-o călătorie prin Elveția este, probabil, Freiburg, pe care am avut ocazia să-l cunosc în ultima mea călătorie în țara respectivă. Este un oraș de origine medievală situat într-o enclavă cu adevărat spectaculoasă. Înconjurat de păduri luxuriante, Freiburgul se întinde de-a lungul dealurilor care înconjoară valea adâncă creată de râul Sarine (în franceză; Saane, în germană), care creează meandre șerpuitoare.

Citeşte Mai Mult

Magazin de fabrici de ciocolată Cailler în Elveția Știți că una dintre cele mai vizitate atracții turistice din Elveția în fiecare an este fabrica de ciocolată Cailler? Când aveți ocazia să ajungeți în clădirea istorică din Cailler și intrați în casa de oraș modernă care oferă acces la vizita fabricii, înțelegeți rapid ce v-am spus doar: vă oferă senzația de a fi în fața unui adevărat parc tematic dedicat la ciocolată

Peisaje cu zăpadă în Binntal Valais în Elveția / Foto: ST / Swiss Image Unul dintre motivele principale care m-au luat cu mulți ani în urmă la schi este distracția cu marile peisaje înzăpezite. Dar pentru a te bucura de aceste peisaje nu trebuie să știi să schiezi. Așa se prezintă Elveția în acest sezon 2012-2013, oferindu-ne posibilitatea de a face drumeții, de a vizita acele peisaje frumoase înzăpezite, dar și sate de o frumusețe deosebită.

Cu acest ghid de sfaturi pentru călătoria în Elveția dorim să facilităm, pe cât posibil, organizarea călătoriei dvs. într-una dintre cele mai fascinante țări din lume. Cu peisaje de atac de cord, orașe în care se va părea că timpul s-a oprit, bucătăria rafinată și oameni care sunt infinit de prietenoși, suntem siguri că Elveția va deveni o destinație de neuitat.

Citeşte Mai Mult

Ziua 5: LUCERNA - LAUTERBRUNNEN - MURREN - AEROPORT GENEVA - BARCELONA După o noapte plină de șocuri de strigătele celorlalți „indivizi” care se cazează la hotelul nostru Erlebnishotel Jailhotel care arată ca hârtie, avem micul dejun ultimele chifle pe care le avem Au rămas cu o cafea de la utilajele de pe coridoarele hotelului și mergem drept pentru mașină până la parcare pentru a încerca azi un al doilea atac asupra zonei Lauterbrunnen, unde vrem să vizităm Murren în Valea celor 72 de cascade.

Ziua 4: INTERLAKEN - LAUTERBRUNNEN - CASCADA TRÜMMELBACHFÄLLE - LUCERNA La 6 dimineața suntem deja treji și primul lucru pe care îl facem este să privim pe fereastra hotelului Swisslodge Falken și să vedem că ploaia, care ne place atât de puțin, a ajuns la Interlaken . Am avut niște produse de patiserie pentru micul dejun pe care le-am cumpărat ieri la supermarket și la 8 dimineața suntem deja în mașina noastră de închiriere în Elveția, pe drumul către Valea Lauterbrunnen, care va fi prima noastră oprire a zilei, unde ajungem din Interlaken în aproximativ 20 de minute, traversând peisaje frumoase și sate fermecătoare în ciuda ploii.

Park & ​​Suites Elégance Genève-Ferney Voltaire Acesta este primul dintre hotelurile din Elveția unde am stat. Este situat la câteva minute de aeroportul din Geneva, în partea franceză, în orașul Ferney Voltaire. Camerele sunt mari și au toate facilitățile. Cameră a primului nostru hotel din Elveția Au WiFi gratuit în întreaga unitate cu un semnal mai mult decât acceptabil.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: BERNA - THUN - OBERHOFEN - SPIEZ - INTERLAKEN După ce am petrecut o noapte cât se poate de plăcută, în care nu am deschis un ochi după întreaga zi în care ieri am vizitat Castelul Chillon, Gruyères și Freiburg, avem Treziți-vă la 6 dimineața cu energii complet reînnoite și așteptați cu nerăbdare să cunoașteți toate locurile pe care le avem în minte pentru a vedea Bern într-o singură zi.

Ziua 2: GENEVA - CASTILLO CHILLON - GRUYÈRES - FRIBURG - BERN La 6 dimineața și după ce dormim doar 5 ore începem prima zi a călătoriei noastre în Elveția. Ne-am propus să vizităm Castelul Chillon, Gruyéres și Freiburg într-o singură zi și să terminăm la Berna unde vom sta și pentru asta trebuie să ne ocupăm de timp.

Ziua 1: BARCELONA - GENEVA Este 7.30 dimineața și suntem fiecare în fața unui computer care funcționează. Astăzi este o zi grea de muncă pe care încercăm să o facem cu zâmbetul pe buze, nu numai pentru că suntem pozitivi, ci și pentru că în câteva ore avem un zbor de la Barcelona la Geneva, care va fi începutul călătoriei noastre în Elveția.

Citeşte Mai Mult

PREPARĂRILE CĂLĂRII Când am început să pregătim escapadele pe care le-am face în acest an, unul dintre primele lucruri pe care le-am privit au fost zborurile, știind că la date la fel de specifice precum sărbătorile sau podurile, prețurile tind să scumpă. Fiind 24 iulie o sărbătoare locală, am reușit să ne extindem zona de căutare și unul dintre cele mai ieftine zboruri pe care le-am găsit, ne-a dus într-o țară pe care încă nu am avut norocul să o știm, așa că nu ne-am gândit prea mult și am început pentru a pregăti o călătorie în Elveția în 5 zile.

Călătoria noastră în Elveția în 5 zile ne va duce să călătorim în sudul țării într-o escapadă pe care o vom face în iulie, căutând cel mai bun moment posibil pentru a face turul acestei țări. Pentru a face un tur care acoperă o zonă mai largă a țării, am fi avut nevoie de minimum 10 zile și, din moment ce este imposibil să mai adăugăm această călătorie, am decis să ne concentrăm doar pe o singură zonă a țării.