Atracții turistice Zacatecas

Ziua 10: Guanajuato - Locuri turistice din Zacatecas

Deși să ne trezim devreme este ceea ce facem de obicei în călătoriile noastre și nu aveam de gând să sărim peste această călătorie în Mexic în 45 de zile, astăzi am făcut-o puțin mai mult decât de obicei și este că în câteva ore ne așteaptă un itinerar locuri turistice din Zacatecas, al treilea oraș pe care îl vom vizita în această călătorie.
Autobuzul ETN pleacă la 7 dimineața din stația centrală din Zacatecas, la aproximativ 6 kilometri de centrul istoric din Guanajuato, așa că ne este frică să părăsim în aceste zile Hotel Casa Pita, hotelul nostru din Guanajuato, aproximativ 6:15 dimineața pentru a ajunge la timp.
Ieri am întrebat la hotel dacă există taxiuri la ora respectivă în stradă și ne-au spus că fiind foarte curând, de obicei, nu există, așa că pentru a nu risca ne-au rugat să așteptăm unul la Teatrul Principal la 6:15, pentru 60 de pesos Du-ne la gară. Până la urmă sunt cu doar 10 pesos mai mult decât traseul pe care ni l-au taxat când am ajuns de la San Miguel de Allende la Guanajuato și astfel putem fi liniștiți pentru această primă călătorie a zilei.
Și uite așa, după o cafea rapidă într-o cafenea din apropierea hotelului, de când micul dejun începe mai târziu, ne luăm taxiul către ușile Teatrului Principal când este încă noapte să ajungem la Gara Centrală când este 6:30 dimineața, unde profităm de aceste minute pentru a trece în revistă itinerariul pe care l-am planificat pentru ziua de azi și care include o parte din locuri turistice din Zacatecas.
Punctual, la 7, ne luăm autobuzul ETN spre León, unde vom face o schimbare de autobuz, la 9 luăm un alt autobuz care ne va duce la Zacatecas, unde vom ajunge la 1 amiază, ori de câte ori traficul ne va permite.

Stația de autobuz Guanajuato

Cum să ajungeți de la Guanajuato la Zacatecas

Există mai multe companii pentru care putem apela în siguranță du-te de la Guanajuato la Zacatecas, după experiența noastră, vă recomandăm ETN, Ómnibus sau Primera Plus.
În cazul nostru, decizia a trecut doar printr-o problemă de program, alegând ETN, care a fost singurul care ne-a permis să ajungem la Zacatecas la prânz, pentru a avea o zi și jumătate în oraș, așa cum am avut până acum în San Miguel Allende ca în Guanajuato.
În ceea ce privește restul călătoriilor, am cumpărat biletele prin internet, deși ceea ce ne-a nedumerit inițial este că, dacă am cumpărat biletul care face o destinație multiplu, cu originea Guanajuato și destinația Zacatecas, prima dată de plecare a fost la 8 dimineața. și sosirea la Zacatecas la ora 18:00, făcând o oprire de 5 ore în León.
Dimpotrivă, dacă am cumpărat biletele separat, adică făcând două rute, Guanajuato-León și León-Zacatecas, sistemul ne-a permis să luăm primul autobuz la 7 dimineața, ajungând la León la 8 și să putem face legătura perfectă cu a doua la 9 dimineața, așa că am ajuns la Zacatecas la 1 amiază, câștigând astfel 5 ore pentru a vizita o parte din locuri turistice din Zacatecas.
Cum nu am înțeles motivul pentru care nu a apărut această opțiune pe site-ul lor, am sunat telefonic și ne-au spus că, deși nu știau motivul pentru care această opțiune nu putea fi aleasă pe site-ul lor, era total corect și viabil să cumperi biletele separat și Am putea face această combinație.
Acesta este motivul pentru care vă recomandăm să analizați acest tip de opțiuni dacă programele nu vi se potrivesc, deoarece uneori, cumpărarea biletelor separat în călătorii cu escala, este mult mai benefică decât să nu optați direct pentru destinația multiplu.

Autobuze din Guanajuato spre Zacatecas

După o călătorie de 1 oră, ajungem punctual la 8 la León, profitând de aceste minute de oprire pentru a lua o cafea bine încărcată și când este ora 9 și după proiect de lege Bagajele de la ghișeul ETN, întoarceți-vă la drum, acum pe drumul către Zacatecas.
Ne ocupăm de 5 ore din călătorie pentru a citi, revizui gratuit această excursie în Mexic, în special vizitele la locuri turistice din Zacatecas și să ne bucurăm de peisajul care ne înconjoară, lucru pe care îl facem de obicei atunci când mergem cu mașina sau autobuzul și care ne permite să ne bucurăm de locuri ca și cum am fi în interiorul unui film.

Ca anecdotă vom spune că la jumătatea drumului de la León la Zacatecas suntem luați de poliția militară, care se află în unele camioane, să ne dea jos cu bagajele, atât cu mâna, cât și cu bagajele pentru a le trece prin niște scanere pe care le au în camion, lucru care ne face practic întârzie călătoria cu aproximativ 30 de minute.
Așadar, cu această întârziere, am ajuns la Zacatecas când este ora 1:30 noiembrie, noua noastră destinație.
Cum am ajuns puțin mai târziu și nu știm cum va funcționa UBER pentru problema conflictelor cu șoferii de taxi, am decis să luăm direct un taxi pentru 60 de pesos, pentru a merge la ce va fi cazarea noastră în Zacatecas în următoarele 2 nopți, Hotel Casa Torres.

Trebuie să mărturisim că în scurta călătorie cu taxiul pe care îl facem din stație până în centrul istoric din Zacatecas, unde vom sta, ceea ce vedem prin fereastră nu este deosebit de atractiv, așa că începem să ne gândim dacă să ajungem aici nu va fi fost a eroare, ceva ce am anticipat deja, am greșit complet și pe care le-am descoperi mai presus de toate, a doua zi, când am descoperit cu adevărat majoritatea locuri turistice din Zacatecas.

Ne-am făcut check-in și după ce ne-am odihnit 20 de minute și ne-am bucurat de vederi incredibile asupra orașului de pe terasa camerei noastre, am decis că este timpul să ne întoarcem pe străzile din Zacatecas pentru a găsi un loc unde să mâncăm și opriți vocile stomacului nostru.

Zacatecas views

Este ora 2:30 după-amiaza, când după ce ne uităm la fidelul nostru TripAdvisor, mergem direct la restaurantul Lucky Luciano, primul din oraș, unde comandăm o brânză prăjită, enchilate cu aluniță și unele cu chili roșii, mai multe sodă , bere și cafele pentru 650 de pesos, ceea ce trebuie să spunem, este rafinat !, pe lângă faptul că are un loc și un proprietar cu totul special. Cu siguranță, foarte recomandat.

Norocos Luciano din Zacatecas

Este practic 4 după-amiaza când am părăsit locul și am decis că este deja timpul care este și fără practic să avem timp pentru a vizita o parte din locuri turistice din Zacatecas, ceva ce vom lăsa pentru mâine, vom petrece aceste câteva ore pe care le avem până la căderea nopții, bucurându-ne să rătăcim pe străzile din centrul istoric, așteptând acea primă impresie pe care am avut-o când am venit în taxi să ne schimbăm.

Zacatecas

Ceva care ne atrage atenția în aceste prime ore în Zacatecas este impresia că avem la prima vedere și care evocă mai mult un oraș mic, nu un oraș mare, în care practic nu există turism. Ceva pe care îl continuăm să verificăm și a doua zi, să nu trecem absolut cu niciun turist sau în plimbările nesfârșite pe care le facem pe străzile sale sau în oricare dintre locuri turistice din Zacatecas.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Mexic

- 10 locuri esențiale de vizitat în Mexic
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Mexic
- Cea mai bună asigurare de călătorie pentru Mexic
- Securitate în Mexic

Cu aceasta putem spune că Zacatecas ne-a dat să vedem cum este într-adevăr un oraș mexican, fără acel îndulcitor care uneori reprezintă turismul. De aceea, în această după-amiază am decis să ne bucurăm de plimbarea prin centrul istoric, fără a face multe vizite, dedicându-ne doar bucurării atmosferei și privește viața trecând, că ne place atât de mult și de ce ne bucurăm atât de mult când călătorim.

Zacatecas

Sunt 8 după-amiaza când ne apropiem de restaurantul Acropolis, în centrul istoric și foarte aproape de hotelul nostru, unde solicităm o prăjitură cu coajă, brânză și chesizo de chorizo, plus apă și sodă pentru 300 de pesos.

Cina la restaurantul Acropolis

Și așa, după cină, într-o zi liniștită în Zacatecas, ne întoarcem la Hotel Casa Torres, de unde ne luăm rămas bun de la oraș cu o imagine frumoasă a centrului istoric iluminat.

Atracții turistice Zacatecas

Ziua 11: Ce să faci în Zacatecas

Video: 10 Locatii turistice din ROMANIA (Mai 2024).