Călătorie

Dacă ar fi trebuit să alegem un adjectiv care să descrie pământul kiwiilor, hobbitelor, oilor și maorilor, nu am avea nicio îndoială: Noua Zeelandă este frumoasă, de o frumusețe obiectivă, irefutabilă. Cum cu câteva luni în urmă am părăsit această țară minunată, am vrut să ne întoarcem, chiar dacă ne uităm doar la fotografii, reactivând amintirile noastre și trăind aventurile noastre acolo.

Citeşte Mai Mult

Shimokitazawa a devenit foarte la modă în ultimele vremuri ... motivul? A fost botezat ca fiind cartierul hipster din Tokyo! Deși am inventat un termen care cred că este mai potrivit pentru acest loc: „bohemhippypster”. Shimokita, care este ceea ce numesc tokiotele, este un bohemian, destul de hippie și foarte hipster.

Când călătorești și locuiești într-o țară străină de câteva luni, începi să te adaptezi ritmului, rutinei și stilului său. Am fost în Noua Zeelandă de aproximativ 9 luni, 9 luni în care am parcurs mulți kilometri, în care ne-am stabilit să facem casă, în care am lucrat și în care ne-am bucurat să ne simțim mereu bineveniți.

Dacă ar fi fost un lucru pe care am vrut să experimentăm în Japonia (mai mult decât să mâncăm sushi, să traversăm traversul Shibuya și să facem un selfie în fața torii lui Miyajima), era să trăiești cu japonezii ... și ce mai bine să faci asta decât cu couchsurfing? Acel cineva de la Premiul Nobel care a inventat acest mod extraordinar de a călători și de a descompune barierele mentale!

Citeşte Mai Mult

În această postare „kaikoura: ce să vezi și să faci” îți vom spune tot ce ai nevoie pentru a vizita acest frumos oraș din Noua Zeelandă ... dar mai întâi, permiteți-mi să vă spun ceva ... Legenda spune că cel care a făcut Kaikoura a trebuit să fie bine inspirat: Creator, oricine ar fi fost, trebuia să fi prins un nivel bun pentru a face ceva atât de delicios rar.

Queenstown a fost una dintre cele mai așteptate opriri din călătoria noastră: fiecare dintre cei care au vizitat-o ​​au plecat încântați și ne-au spus că este cel mai frumos oraș din Noua Zeelandă. Aveau dreptate. Queenstown s-a îndrăgostit de noi, cum nu se poate? Munți cu vârfurile înzăpezite care îl înconjoară cu Remarcabilele ca protagoniști, un lac - Wakatipu - la fel de frumos și transparent ca frigul, niște străzi comerciale care nu se odihnesc niciodată și frumusețe oriunde ați privi.

Barcelona a fost casa noastră de aproximativ 6 ani. Și bucăți acasă! O spunem întotdeauna ... Barcelona este ca geanta Mary Poppins: are totul, mare, munți, artă, gastronomie, cultură. Vom fi destinația perfectă atât pentru o călătorie lungă, cât și pentru un weekend. Dacă plănuiți o călătorie la Barcelona, ​​ați ajuns la postul perfect: urmează să vă spunem 100 de lucruri de făcut în capitala catalană, vă vom recomanda cele mai ieftine restaurante (și bune!

Citeşte Mai Mult

Problema călătoriei prin Noua Zeelandă este că, nu numai că lasă barul foarte sus, ci este că te obișnuiește să ai peisaje de vis care par a fi scoase dintr-un basm. Prima oară când te distrugi. Al doilea ești uimit. Al treilea îți place. Al patrulea zâmbet. Al cincilea a devenit „normal”.

Am ajuns pe aeroportul din Osaka fără să știm exact cum să ajungem la Kyoto, dar am făcut-o, deși făceam o greșeală cu trenul și plăteam diferența pentru a fi un tren expres! (Mai jos numărăm întreaga aventură). Ne-am lăsat rucsacurile și extrem de încântați am început să dăm cu piciorul în oraș. NOUĂ ARVIVAT ÎN JAPON!

Dacă te gândești să vizitezi insula Redang din Malaezia și nu știi cum să ajungi aici, iată câteva sfaturi care te pot ajuta. Cum ajungeți la Kuala Terengganu din Kuala Lumpur cu autobuzul. Există multe companii care oferă această rută, trei dintre ele sunt Plusliner, Transnasional și Cepat & Cekap Express.

Citeşte Mai Mult

Queenstown este foarte drăguță, știm asta, dar nu este un plan să rămâi împiedicat, să vindecăm și să mâncăm sushi. Era timpul să ne strecurăm, așa că în zilele noastre libere ne-am dus la Tapotupotu, care săracii deja au ratat drumul (și noi și noi, de ce mintim) și am decis să facem un traseu cu mașina prin Catlins, pentru a descoperi una dintre cele mai frumoase zone ale insulei de sud a Noii Zeelande.

Asia de Sud-Est este punctată cu insule paradis în care vă puteți petrece o vacanță de vis ... dar care sunt cele mai frumoase? Întrebare dificilă, deși vă putem spune că coasta de est a Malaeziei ne-a surprins din nou și în acest moment profită de alte zone. După Perenthian și Tioman ne-am putut bucura de o frumoasă insulă nouă: Redang.

Gogo și Rosie ne-au fost colegi de cameră timp de 5 săptămâni. Ne-am propus să facem o postare unde să vă povestim puțin despre ele, dar ne-am gândit că se prezintă mai bine ... - GOGO - Bună ziua, numele meu este Gogo, sunt o pisică albă și neagră. Deși nu apar, am 20 de añacos. Devin orb și surd, în acest fel pot merge la ruloul meu fără să mă deranjeze nimeni.

Citeşte Mai Mult

Deja, știm că este cel mai îndepărtat loc din casa ta. Știm, de asemenea, că pentru a ajunge aici va trebui să zburați multe ore, poate prea multe. Și știm că Thailanda este foarte frumoasă și foarte ieftină, că Mexicul este mai aproape și că Ibiza este întotdeauna Ibiza. Dar să vă spunem ceva: Noua Zeelandă este mișto și multe.

De sus, privind harta Noii Zeelande, Peninsula Banks atrage multă atenție pentru forma sa, o movilă care se ridică deasupra oceanului și crăpată de un șanț imens în centru. Originea vulcanică a acestui loc este cauza unor astfel de forme capricioase și, deși de jos, călătoria pe căile sale nu este atât de impresionantă, nu încetează să aibă un farmec aparte.

Dintr-o țară precum India te poți aștepta la un singur lucru: să te surprindă. Și așa este. Se întâmplă continuu: ciocnirile culturale sunt la fel de frecvente ca și picante în mâncarea lor. Astăzi vă vom spune toate curiozitățile și ciudățile Indiei care ne-au lăsat cu gura deschisă 🙂 Știam că este o țară ieftină, dar nu știam cât de mult!

Citeşte Mai Mult

După ce ne-am ridicat înconjurat de autoutilitare și ciudata ciudă care atârna în căutarea a ceva de mâncare, am început care va fi ultima coastă din coasta călătoriei noastre prin Noua Zeelandă: Pasul Arthur ne aștepta. Pasul Arthur este o trecere de munte din Alpii Noua Zeelandă situată la aproximativ 920 de metri înălțime.

Cumpărarea unei cartele SIM în India este ceva care vă va ajuta foarte mult în călătorie. Până la urmă vei folosi telefonul mai mult decât ai crezut! În plus, apelurile naționale sunt aruncate de preț, nu în zadar pe stradă veți vedea cantități uriașe de indieni lipiți de telefoanele lor mobile ore și ore (nu exageram!

Ghețarii ... iar numele motivează. Nu contează ce trebuie să conduci, sau calea de parcurs sau urcările spre puncte de vedere pentru a le întâlni din față (sau da ...?). Aceasta a fost următoarea noastră oprire și una dintre ultimele călătorii prin Noua Zeelandă: ghețarii Fox și Franz Josef. Dar, întrucât în ​​această țară nu puteți parcurge mai mult de 50 de kilometri fără să vă opriți să faceți fotografii, am decis să împărțim această etapă în două zile.

Citeşte Mai Mult

După trei zile în Bangalore muncind puțin (pe care l-am jucat deja ...) ne-am luat samosas-urile, micul nostru tren și într-o clipă suntem deja în orașul Mysore. Asta dacă, când am ajuns, am văzut de la fereastră câteva vaci și oi tunse în culori fosforice: roz, galben, portocaliu ... Lety nu l-a crezut până nu a văzut-o cu propriii ochi!