Călătorie

Alarma sună la 06:30. La naiba aparat de dracu, nu se presupune că atunci când călătorești poți să te ridici când vrei? Ei bine nu, mai ales dacă Rober este gata să înceapă noua etapă a călătoriei noastre cu motocicleta prin sudul Indiei. Animă-te! Plecăm din Mamallapuram, o destinație minunată pentru a petrece câteva zile și ne îndreptăm spre Tiruvannamalai.

Citeşte Mai Mult

Astăzi ne așteaptă o zi grea de motociclete. Urmează peste 230 de km până la Madurai, așa că ne-am setat ceasurile de alarmă foarte devreme pentru a vedea răsăritul și a pus piciorul în praf! Aruncăm o privire la google maps și se pare că drumul este destul de bun, să sperăm! Lăsăm în urmă vârful Indiei pentru a intra în Tamil Nadu.

Ne-am întors pe drumurile locale cu consecințele sale: „fiți atenți la bicicletele care pleacă la stânga, cu Ambasadoreul care vă trece pe dreapta, cu autobuzele cu care vă confruntați, ocupând întreaga dvs. bandă, cu mașinile lente trase de boi , cu copiii îmbrăcați în uniformă, care se luptă pe umăr, în timp ce merg la școală, cu caprele, cu vacile, cu câinii, cu cele mai importante momente care par aduse din Himalaya de o maimuță mitologică, cu gropile și petele de banda ta ... ”Astăzi așteptăm un popas mult mai atractiv decât celelalte zile în care ne-am oprit la orice stand de lângă drum, da, cu fier de călcat unde să gătești dozele uriașe, micul dejun steaua mototrip.

Mai multe persoane ne-au sfătuit să mergem în Bundi, „este foarte relaxant, foarte liniștit ...”. Ei bine, primul lucru pe care l-am văzut nu a fost deloc liniștit. Am ajuns cu autobuzul către un alt oraș indian: haos, trafic, vorbitori ... Dezamăgirea va pleca câteva minute mai târziu când ne-am prezentat la bucata de hotel care ne aștepta.

Citeşte Mai Mult

Kochi a fost Chiang Mai India noastră. De ce? Pentru că aici ne-am întors de 4 ori în pasajul nostru prin sudul Indiei! Primul care prinde zborul spre Maldive, al doilea se întoarce din Sri Lanka, al treilea care închiriază motocicleta și al patrulea care îl întoarce și pleacă de acolo cu trenul spre Hyderabad.

În India am petrecut 3 luni de nebunie, bucurându-ne ca piticii cu oamenii lor. Vom fi întotdeauna recunoscători! Și, deși nu putem face mare lucru, mai degrabă decât să ne spunem poveștile trăite pe blog, am găsit o modalitate de a ne contribui la grâul nostru de nisip. Vrem să colaborăm cu o asociație de solidaritate care lucrează atât de mult cu copiii și cu cei în nevoie.

Dacă există ceva care caracterizează Rajastanul (în afară de turbane și mustăți), acestea sunt palatele și forturile orașelor lor. Am văzut cele ale lui Jodhpur, Jaipur, Jaisalmer, ale lui Bundi, dar toată lumea ne spunea ... veți vedea Chittorgarh: este cel mai frumos dintre toate! Și așa am călătorit un tren spre acest mic oraș pierdut de Rajastan, însoțit de o ceață care părea să fie în Londra (și noi care credem că India este caldă și însorită!

Citeşte Mai Mult

În această a doua etapă părăsim Kerala pentru a intra în fabuloasa, misterioasă și veche regiune a Tamil Nadu. Este cea mai sudică din țară și urmează să mergem în partea de sud a sudului, adică în punctul Indiei, unde se întâlnesc 3 mări: mai mult decât Bengalul, Marea Arabă și Oceanul Indian. Orașul care ne așteaptă este Kanyakumari.

Singur din nou. Jordi ne-a însoțit aproape trei săptămâni grozave în care trăim totul! Acum singur am terminat amândoi trecerea prin Sri Lanka în frumosul oraș Galle ... Galle este unul dintre acele locuri în care istoria poate fi simțită. Aproximativ 1.500 de portughezi, olandezi și britanici au trecut pe aici, fiecare lăsându-și amprenta.

Prima parte a călătoriei prin Noua Zeelandă ne-a dus să explorăm insula de nord într-un traseu circular, plecând și sosind din / spre cel mai cosmopolit oraș al țării: Auckland, unde ne-am distrat de minune! La câteva săptămâni după aterizarea la antipode, ne-am luat duba și am descoperit o mulțime de locuri super mișto, ne-am apropiat de cultura maori și am învățat să trăim pe traseu, literalmente!

Citeşte Mai Mult

Încă cu balenele înregistrate în retine, urcăm într-un autobuz nou, ocupat, care ne lasă pe câteva ore pe strada principală a Unawatuna. Ne place acest site chiar înainte de a-l cunoaște ... și este că, cu un nume atât de exotic, nu ne poate dezamăgi. Și nu se întâmplă: Unawatuna a fost locul de plajă care ne-a plăcut cel mai mult în Sri Lanka, păcat că am avut doar 2 zile pentru a ne bucura ... bine, Jordi se întoarce în Spania și trebuie să continuăm cu rucsacul!

După ce am petrecut două luni în rucsac în Japonia (sau mai degrabă raking în Japonia), am învățat câteva trucuri de salvat ... în postarea de astăzi vom oferi câteva prețuri de referință din Japonia pentru a ști exact cât costă să călătorești prin această țară uimitoare, În plus, vom oferi câteva sfaturi pentru ca călătoria dvs. să fie cât mai economică econom Mâncarea în alimente rapide japoneze nu are preț!

Și după atâtea bug-uri în Yala ne-am început rutina pe plajele din Sri Lanka. Am fost deja la Nilaveli, pe coasta de est, dar acum vom descoperi pe cele ale coastei de sud. Și începem cu Tangalle. Această zonă este renumită pentru țestoasele care ajung pe plajă noaptea pentru a-și depune ouăle.

Citeşte Mai Mult

Windy Welly, orașul vântului ... Aici Bender „stăpânul vântului” ar găsi marea bună! Wellington ne-a întâmpinat cu respirația sa caldă deosebită venită din strâmtoarea Cook, ca o întâmpinare. Deși încă nu știm insula de sud a Noii Zeelande, vântul acesta aduce cumva ceva de acolo și dorința de a traversa strâmtoarea crește.

Călătoria de astăzi este cea mai scurtă, dar poate cea mai frumoasă pe care am făcut-o până acum. Nu este surprinzător că acest traseu este denumit traseu panoramic al plajei. Ei bine, nu am văzut prea multă plajă, dar am trecut prin locuri frumoase în aceste două ore în care ne-a luat să ajungem la Mamallapuram. Deși dacă trebuie să definiți această cale ar fi „scurt, dar intens”.

Ca întotdeauna calendarul nu este punctul nostru forte și de la Queenstown, aproximativ 3 luni mai târziu, vă spunem traseul nostru pe unul dintre cele mai frumoase drumuri din Noua Zeelandă: Queen Charlotte Drive. Hai să mergem pe părți: a fost anul 2014, nu este chiar atât de departe și tocmai am ajuns pentru prima dată în insula de sud, după aproximativ 6 luni în nordul Noii Zeelande.

Citeşte Mai Mult

Miyajima este considerat unul dintre cele mai importante 3 locuri pitorești din toată Japonia. De fapt, cea mai căutată imagine de către turiști atunci când se apropie de această insulă mică, la sud de Hiroshima, este imensul torii din interiorul mării, care întâmpină lăcașul Shinto Itsukushima. Cu toate acestea, el însuși ne oferă principalul indiciu pentru a înțelege că Miyajima nu este doar un torii ... motivul pentru a fi construit în interiorul mării este nimeni altul decât păstrarea caracterului sacru al întregii insule, așa că, în cele mai vechi timpuri, ai putea doar debarcați la templul Shinto trecând anterior sub acest arc, pentru a purifica sufletul călătorului.

Christchurch 28 februarie 2015 Camera noastră este într-o mizerie: un hanorac întins pe podea, de ce să nu-l poarte, acte de check-in, pașapoarte, flip-flops, costum de baie. Și ei, rucsacurile gata să revină la aventură: da, a venit momentul să plece din Noua Zeelandă!