MOTOTRIP PRIN INDIA DE Sud. ETAPA V: THANJAVUR-PONDICHERRY

Ne-am întors pe drumurile locale cu consecințele sale: „fiți atenți la bicicletele care pleacă la stânga, cu Ambasadoreul care vă trece pe dreapta, cu autobuzele cu care vă confruntați, ocupând întreaga dvs. bandă, cu mașinile lente trase de boi , cu copiii îmbrăcați în uniformă, care se luptă pe umăr, în timp ce merg la școală, cu caprele, cu vacile, cu câinii, cu cele mai importante momente care par aduse din Himalaya de o maimuță mitologică, cu gropile și petele de banda ta ... "

Astăzi așteptăm un popas la jumătatea drumului mult mai atractiv decât celelalte zile în care ne-am oprit la orice stand de lângă drum, da, cu fier de călcat unde să gătească dozele uriașe, micul nostru dejun cu mototrip. Oprirea care ne așteaptă astăzi nu este alta decât marele templu al Chidambaramului.

Acest imens templu este un amestec între Madurai și Thanjavur. Este mult mai nepăsător decât alții pe care i-am văzut, dar este cu siguranță impresionant. Poate cel mai mare din teritoriu de până acum, cu mai multe module și bălți și cu mai multe temple sacre în incinta interioară. Pe aici ne-am întors liniștit, participând la o ceremonie cu focul ca protagonist și amestecând cu preoții și pelerinii veniți din multe locuri.

La ieșire nu am putea rezista să avem un suc de portocale super-răcoritor! Doar ce aveam nevoie pentru a urma drumul și a face ultimii kilometri până am ajuns la Pondicherry.

Numai numele atrage. După trecerea pe aici, putem concluziona că doar numele atrage din acest oraș. Pondicherry este format din mai multe străzi paralele în care sunt colectate unele clădiri coloniale, cu toate acestea nu are farmecul altor orașe coloniale precum Kochi, cu atât mai puțin Mumbai. Adevărul este că suntem un pic dezamăgiți.

Ce aveți sunt confortul tipic pentru turiștii occidentali, citiți Kentucky Fried Chicken, pizzerii peste tot, cafenele cu aer condiționat, magazine de haine de stradă ... acest tip de lucruri mergem ... Cel puțin ne-a plăcut cu adevărat piața care ocupa toate Strada principală într-o duminică dimineață, adesea a fost montat tampon!

Da, există anumite puncte de interes (sau dezinteres pentru că nu eram foarte motivați pentru adevăr), cum ar fi o biserică catolică, promenada, o statuie a lui Gandhi, etc.

Pe scurt un oraș pentru a petrece 1 zi, dar nu mult! :-P

Chidambaram:
Templul este liber și, deși este cel mai slab pe care l-am văzut în mototrip, dacă treci pe lângă el, merită vizitat. Strada de intrare în templu este foarte aglomerată și este distractiv să bei puțin suc în timp ce privești oamenii (și în timp ce te privesc clar).

Pondicherry:
Mic de spus adevărul. Am stat la GH Kailas. Ne dedicăm mersul dintr-un loc în altul fără prea mult interes. Ne-a potrivit să ne odihnim spatele bătut.

Călătorii:

Părăsim Thanjavur pe drumul NH-45C pentru câțiva km până la ocolul către Autostrada 64. Înainte de a ajunge la Chidambaran părăsim NH-45A și ajungem la marele templu după ce parcurgem 130 km în 3 ore. Drumurile sunt mai rele decât cele pe care le-am adus până acum, deși sunt mai distractive.

În Chidambaran ne oprim la templu și continuăm spre Pondicherry pe NH-45A, timp de 70 km și o călătorie de o oră și jumătate.