Mormântul lui Humayun din Delhi, în India @Photo: Carmen Teira Dacă intenționați să călătoriți în nordul Indiei, capitala Delhi va fi cu siguranță poarta ta. Și, vă avertizăm, nu este un oraș ușor. Cu aproximativ 15 milioane de locuitori și traficul haotic - atât de caracteristic țării - în toată splendoarea sa, Delhi este fără îndoială locul în care vei trăi cel mai mare șoc cultural.

Citeşte Mai Mult

Jet Airways pentru a zbura în India Când planificați o călătorie pe un alt continent, este comun să aveți multe opțiuni atunci când căutați zboruri. Mai mult, există atât de multe și cu prețuri atât de diferite încât poate fi o sarcină dificilă să selectați cel mai potrivit zbor pentru preferințele dvs.

Jaisalmer în regiunea Rajasthan, în India Dacă nu ar fi pentru poziția privilegiată a fortului său, pe vârful dealului Trikuta, s-ar părea că Jaisalmer auriu intenționează să treacă neobservat, contopind cu peisajul dunelor care îl înconjoară. Situat la porțile deșertului Thar, Jaisalmer este unul dintre cele mai interesante orașe pe care le putem vizita în călătoria noastră după misterele Rajasthanului, în nordul Indiei.

Râul Ganges din Varanasi, în India @Photo: Carmen Teira Ziua din Varanasi, în India, începe foarte devreme, când primele raze ale soarelui nu sunt încă reflectate în apele Gangesului, sau ale Mamei Ganga, așa cum le numesc respectuos hindușii Râul său cel mai sfânt. A face o plimbare cu barca în zori este o experiență esențială, pe lângă momentul special, pentru a asista la modul în care orașul se trezește încet și încorporează încet în ritmul său particular de viață.

Citeşte Mai Mult

Cu acest ghid de sfaturi pentru călătorii în India dorim să facilităm pe cât posibil organizarea unei călătorii într-una dintre cele mai magice destinații din lume. Cunoscută pentru a fi o țară pe care „o iubești sau o urăști”, India este în plus față de cultură, peisaje și oameni, un set de senzații care îți vor transmite simțurile prin daruri surprinzătoare și neașteptate.

Hotel Godwin Deluxe Primul dintre hotelurile noastre din India a fost în Delhi. Camere spațioase și destul de curate. Hotelul este foarte central și se află la 5 minute de Main Bazar. Plata Wifi. Micul dejun destul de sărac, dar suficient. Faceți rezervarea aici: Hotelul Godwin Deluxe Hotel Castle Mandawa Hotel din Mandawa.

Călătoria pe care am făcut-o gratuit în nordul Indiei în 24 de zile ne-a determinat să cunoaștem una dintre cele mai fascinante țări care există. Nu păcălim pe nimeni atunci când spunem că celebra frază „India sau o iubești sau o urăști” este total adevărată, deși vrem să adăugăm nuanța că este posibil să avem ambele sentimente în aceeași călătorie sau cel puțin asta este ceea ce noi Ni s-a întâmplat nouă.

Citeşte Mai Mult

Ziua 23: DELHI (INDIA) - BARCELONA Miercuri, 23 mai 2012 Astăzi, deși este ultima noastră zi în India, am vrut să ne trezim devreme pentru a profita de ea și a cunoaște piața de specii Delhi. Colectăm totul și îl lăsăm gata să-l descărcăm la recepția hotelului Godwin Deluxe și vom lua micul dejun.

Ziua 22: VARANASI - SARNATH - DELHI Marți, 22 mai 2012 Astăzi ne trezim cu acea senzație de tristețe că avem zilele în care ne luăm rămas bun de la un loc care ne-a marcat și, în acest caz, nu este doar un loc, ci este O călătorie completă, călătoria noastră în India. Trebuie să ne luăm la revedere cu un zbor de la Varanasi la Delhi.

Ziua 21: VARANASI Luni, 21 mai 2012 Astăzi sunt 7 dimineața și suntem gata să mergem la micul dejun la The Gateway Hotel Ganges. Planificarea de astăzi este să parcurgem partea din Ghat-urile Varanasi care ne-au rămas și apoi să ne pierdem pe străzile „interiorului” Varanasi pe care încă nu le cunoaștem și pe care chiar vrem să le cunoaștem.

Citeşte Mai Mult

Ziua 18: ORCHHA - KHAJURAHO - VARANASI Vineri, 18 mai 2012 Bună dimineața tuturor! Astăzi începe care este posibil cea mai lungă zi a călătoriei noastre în India, unde vom merge de la Orchha la Khajuraho, unde vom vizita binecunoscutele temple din Khajuraho, pentru că noaptea, să luăm un tren de noapte spre Varanasi.

Ziua 19: VARANASI Sâmbătă, 19 mai 2012 M-am trezit la 7 dimineața în trenul de noapte de la Khajuraho la Varanasi, dar văzând că toată lumea încă dormea ​​în tren, am închis din nou ochii și am a făcut la fel. Zicala spune: „Oriunde te duci, fă ce vezi” și nu voi face altfel.

Ziua 24: BARCELONA Joi, 24 mai 2012 După mai mult de 9 ore de zbor de la Delhi la Barcelona, ​​ne oprim prompt la Zurich. De această dată zborul de la Delhi la Barcelona cu escala la Zurich a devenit mai incomod decât cel pe care l-am avut acum 24 de zile, dar nu vom spune că nu ni se întâmplă niciodată, invers, este ceva care a devenit obișnuit în zboruri înapoi acasă.

Citeşte Mai Mult

Ziua 15: JAIPUR - ABHANERI - FATHEPUR SIKRI - AGRA Marți, 15 mai 2012 Astăzi ne întâlnim la 7.30 dimineața cu Mahendra. Când coborâm la recepția Umaid Mahal - Heritage Style Hotel după micul dejun, ne spune că pentru o problemă nu va putea continua cu noi în aceste 3 zile rămase până nu luăm trenul spre Varanasi tocmai astăzi, este ziua în care vom merge spre Agra, oprindu-se la Baori de Abhaneri și Fatehpur Sikri.

Ziua 14: JAIPUR Luni, 14 mai 2012 Astăzi m-am trezit puțin atins, este clar că medicamentele nu pot face miracole, ci doar gândește-te că astăzi vom cunoaște faimosul Palat al Vânturilor și Fortul Amber, fă-mă să uit a stomacului Am coborât la micul dejun la lounge-ul Umaid Mahal - Heritage Style Hotel și se pare că, după ce am primit ceva în stomac, voi fi din nou destul de bine, așa că, fără să ne gândim de două ori, am mers direct să o căutăm pe Mahendra.

Ziua 12: PUSHKAR Sâmbătă, 12 mai 2012 Astăzi se pare că nu va fi o zi bună, am răsărit destul de prost și cu greu mă simt suficient de puternic pentru a ieși afară, deși lacul sacru al Pușkarului ne așteaptă. Cu greu mă pot mânca și asta mă face să mă simt mai slab. Astăzi ne-am speriat.

Citeşte Mai Mult

Ziua 11: UDAIPUR - PUSHKAR Vineri, 11 mai 2012 Astăzi ne-am trezit devreme, avem 6 ore de la Udaipur la Pușkar cu mașina cu șofer și, așa cum am corpul, adevărul este că nu vreau să ajung prea târziu, deci Decizia de a părăsi Ramada Udaipur Resort & Spa în curând este practic necesară.

Ziua 17: GWALIOR - ORCHHA Joi, 17 mai 2012 În această dimineață, după micul dejun la Palatul Usha Kiran, la 8 dimineața am plecat spre Fortul Gwalior. Adevărul este că, după ce am văzut atât de multe Forturi în această călătorie în India, nu este că ne dorim prea mult această vizită, ci doar să vedem sculpturile Jain care sunt la urcare spre Fortul Gwalior ... credem că va merita!