Vizită la Sarnath și zbor din Varanasi către Delhi

Ziua 22: VARANASI - SARNATH - DELHI

Marți, 22 mai 2012

Astăzi ne trezim cu acel sentiment de tristețe că avem zilele în care ne luăm rămas bun de la un loc care ne-a marcat și, în acest caz, nu este doar un loc, ci este o călătorie completă,excursie în India. Trebuie să ne luăm la revedere cu a zbor din Varanasi către Delhi.Benares, acel oraș care ne-a impactat în același procent care ne-a surprins.
Avem zborul către Delhi la ora 15.50, așa că ne-am întâlnit șoferul nostru care va veni să ne ridice la 11 dimineața la The Gateway Hotel Ganges pentru a ne duce la Vizita Sarnath înainte de zborul Varanasi Delhi, unul dintre cele patru orașe sfinte ale budismului, unde Buddha a predicat pentru prima dată.

A fost unul dintre orașele în care am vrut să vedem cât timp ne aflam Varanasi iar la final am reușit-o 🙂
Astăzi avem micul dejun cu mai multă liniște și ne întoarcem în cameră până la finalizare.
Pe măsură ce ne îndepărtăm Varanasi Cu mașina, am găsit mai mult trafic și o călătorie de puțin peste 10 kilometri ne-a dus aproape jumătate de oră.
Se pare că orașul nu vrea să ne concedieze.
Mergem direct la stupa Dhamekh și Vihara Mulagandhakuti din Sarnath, care urmează să se închidă.
Atmosfera de aici este mai calmă, se pare că nu trebuie să alergăm atât de mult ... poți respira liniște.

Mulagandhakuti Vihara din Sarnath

Detalii în Mulagandhakuti Vihara din Sarnath

Dhamekh Stupa. Sarnath

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în India

- 10 locuri esențiale de vizitat în India
- 10 locuri esențiale pentru a vedea în New Delhi
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în India

Sarnath

Dhamekh Stupa din Sarnath

De aici, am decis să mergem la Muzeul Arheologic din Sarnath și am primit o surpriză foarte plăcută, pentru că ne place foarte mult.
Este minuscul, dar are lucruri impresionante.
O parte din fundal a pus o muzică care doar să o asculte te face să vrei să nu pleci niciodată de acolo ...
E deja puțin după ora 1 pm, așa că am decis că este timpul să mergem la aeroport să prindem Zborul Varanasi Delhi . Dar nu înainte de a face câteva opriri rapide pe drumul spre ieșirea din Sarnath.

Chaukhandi Stupa. Sarnath.

Sarnath

Ajungem la Aeroportul Varanasi aproximativ 2 dupa-amiaza si dupa verificare mancam cateva sandvisuri si doua bauturi cu niste cartofi care asteapta timpul sa se imbarce pe Zborul Varanasi Delhi.
Facem zborul fără probleme și la timp.
Odată ce am aterizat Delhi deja ne dăm seama că ne aflăm în ultima etapă a noastră excursie în India... asta s-a terminat !!

La ieșire ne-am întâlnit cu Mahendra, cu care după ce ne-a îmbrățișat și i-am povestit experiența noastră în aceste zile că nu ne-am mai văzut, ne duce la hotelul nostru Delhi, hotelul Godwin Deluxe, unde am fost la începutul călătoriei noastre în India ... acum 20 de zile? :))
Odată reinstalat în camera noastră, ne întoarcem la restaurantul care ne-a oferit prima cină în Delhi și care ne-a plăcut atât de mult.
În această seară ne întoarcem la Metropolis, în Main Bazaar și ne punem cizmele cu 2 feluri de mâncare pentru paste.
De data aceasta nu mai suntem „newbies” în India... de data aceasta suntem "amatori" ...
Ne-am întâlnit cu Mahendra că mâine nu vom avea nevoie și că preferăm să mergem gratuit în ceea ce va fi ultima noastră zi în India.
Ideea este să mergem pe piața speciei și apoi să cumpărăm 4 lucruri de care avem nevoie ...
Ne culcăm visând, pentru ultima dată în India ...

Ziua 23