Ziua 13: PUSHKAR - JAIPUR Duminică, 13 mai 2012 Astăzi ne întâlnim la 7.30 dimineața cu Mahendra la Palatul Jagat pentru a merge la Templul Soarelui din Jaipur și desigur întâlnim un alt dintre cele mai faimoase orașe din India. Călătoria este de aproximativ 3 ore și o fac mai mult sau mai puțin bine, având în vedere situația pe care am târât-o câteva zile în această călătorie în India.

Citeşte Mai Mult

Ziua 7: JAISALMER - OSIYAN - JODHPUR Luni, 7 mai 2012 Astăzi a venit timpul să ne trezim din nou devreme. Ceasul nostru cu alarmă a sunat la 5.30 dimineața și, deși am dormit perfect, dimineața, tocmai când m-am trezit și am început să mă mișc, am început să mă simt din nou fatală cu stomacul.

Ziua 10: UDAIPUR Joi, 10 mai 2012 În această dimineață ne-am întâlnit cu Mahendra la 8 la recepția Ramada Udaipur Resort & Spa pentru a merge direct la Palatul Lacului din Udaipur. Ideea este să ne lăsăm acolo și vom petrece restul zilei libere. În această dimineață suntem mai mult sau mai puțin la fel cu stomacul, acest lucru pare să fi fost ceva obișnuit aproape de când am ajuns în India.

Ziua 8: JODHPUR Marți, 8 mai 2012 Astăzi ne întâlnim cu Mahendra la ora 8.30 la Ajit Bawan Hotel, deoarece Fortul Meherangarh din Jodhpur se deschide la 9 dimineața și nu avem nimic programat înainte de acea vizită. Ne-am ridicat ceva mai mult sau mai puțin ca zilele trecute, nu prea bine.

Citeşte Mai Mult

Ziua 5: BIKANER - JAISALMER Sâmbătă, 5 mai 2012 Astăzi ne întoarcem devreme! Mergem la Jaisalmer și am fost deja avertizați că vor fi cam 6 sau 7 ore de la Bikaner la Jaisalmer cu mașina. Sperăm că de acum înainte călătoriile cu mașina în India vor fi mai scurte !! Am petrecut o noapte destul de aglomerată cu multă căldură.

Ziua 2: DELHI Miercuri, 2 mai 2012 Ceasul cu alarmă a sunat la 6.30, am ajuns să facem dușul și să urcăm în sala de mic dejun a hotelului Godwin Deluxe, unde am încercat câteva feluri de mâncare indiene pe care nu știm exact ce sunt, dar care ne plac și Ne încarcă cu energie în această primă zi în India. După o jumătate de oră am coborât în ​​căutarea transportului nostru și ne-am întâlnit cu „Suku”, un angajat al Mahendra, Sikh, căruia îi spunem lucrurile pe care vrem să le vizităm în Delhi: Fortul Roșu, Moscheea Jama Masjid, Mormântul lui Humayun ... Înainte de a-l cunoaște, suntem în drum spre Old Delhi, unde în acest moment există mai puțin trafic și vom lua mai mult timp.

Ziua 3: DELHI - MANDAWA Joi, 3 mai 2012 Astăzi ne-am întâlnit cu șoferul nostru Mahendra la 7.30 dimineața la Godwin Deluxe Hotel pentru a începe călătoria de la Delhi la Mandawa. După micul dejun ne-am întâlnit cu el și înainte de a pleca, am decis să schimbăm ceva bani.

Citeşte Mai Mult

Ziua 6: JAISALMER Duminică, 6 mai 2012 Astăzi nu a fost necesară sau să sune alarma. Am fost cea mai mare parte a nopții. Pot spune deja că aparțin acelui 80% dintre călători care, odată ce ajung în India înainte de a trece o săptămână, au deja probleme intestinale și nu pot să nu mă gândesc că astăzi avem una dintre cele mai complete zile care vizitează Fortul Jaisalmer și Templele Jain.

Ziua 0: PREPARĂRILE TRIPULUI ÎN NORDUL INDIEI Luni, 30 aprilie 2012 Pentru a pregăti călătoria în India primul lucru pe care l-am făcut, în urmă cu câteva luni a fost să scoatem biletele de avion, adevărul este că am avut noroc și am putea alege un bilet care se potrivește bugetului nostru și mai presus de alegerea programelor.

Ziua 1: BARCELONA - DELHI (INDIA) Marți, 1 mai 2012 Mai 1? ... Da, astăzi este una din mai și astăzi este ziua în care vom împlini un vis, unul care ne-a fost în cap de mult timp, unul pe care l-am purtat ani de planificare ... astăzi vom lua un zbor de la Barcelona la Delhi, începe călătoria noastră în India !! Nu cu un an în urmă ne-am întors din călătoria noastră în Indonezia și ca întotdeauna când călătorim, oricât am face, avem întotdeauna gâscă în stomac.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: MANDAWA - KARNI MATA - BIKANER Vineri, 04 mai 2012 Astăzi nici nu am avut nevoie de alarma pentru a ne ridica. În această seară ne vom aminti de aceasta ca fiind noaptea „atacului țânțarilor” sau a „avioanelor” și se pare că bicarcoacele au fost minunate. Suntem plini de mușcături pe tot corpul și este foarte cald.