Pregătirile pentru călătoria în India de Nord

Ziua 0: PREPARĂRILE TRIPULUI ÎN NORDUL INDIEI

Luni, 30 aprilie 2012

la Pregătiți călătoria în India Primul lucru pe care l-am făcut, în urmă cu câteva luni, a fost să scoatem biletele de avion, adevărul este că am avut noroc și am putut alege un bilet care să se potrivească bugetului nostru și să alegem programele.
Majoritatea zborurilor părăsesc Barcelona la prânz-după-amiază și ajung în Delhi în primul rând dimineața. Noi, dacă era posibil, am vrut să ajungem noaptea la Delhi, ca să ne putem odihni înainte de a începe călătoria în India. Și am obținut ...
De această dată vom zbura cu elvețianul, una dintre companiile cu care nu ne-am dat încă de acord, dar despre care am vorbit foarte bine. Vom face o escală la Zurich, la sfârșitul a 3 ore și în jur de 1 ... sper să ne putem conecta cu cel din Barcelona :))

Planificarea itinerariului acestei călătorii a fost destul de dificilă. Principala problemă a fost că am vrut să acoperim prea mult teritoriu indian doar 25 de zile, când vom fi acolo. Este unul dintre lucrurile care se întâmplă când mergi cu un timp limitat de călătorie, trebuie să tai lucruri pentru a vedea și a trăi.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în India

- 10 locuri esențiale de vizitat în India
- 10 locuri esențiale pentru a vedea în New Delhi
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în India

Deci, în final, a trebuit să ne concentrăm doar pe india de nord, cu o scurtă incursiune de 3 zile pe Varanasi, pentru a trăi ceea ce ne-au spus, ca unul dintre cele mai contradictorii orașe din India, în timp ce este interesant.
Călătoria noastră ne va duce la Delhi, Mandawa, Nawalgarh, Pushkar, Bikaner, Jaisalmer, Jodhpur, Udaipur, Jaipur, Agra, Orchha, Khajuraho ... și de acolo la Varanasi, apoi ne vom întoarce la Delhi unde vom petrece ultima zi înainte de a ne întoarce în Spania .

Excursie cu barca la răsărit în Varanasi

Ni s-au spus multe lucruri India, chiar și unii dintre ei ne-au făcut să amânăm această călătorie de mai multe ori, de câțiva ani, dar de data aceasta nu a fost nimic care să ne facă să ne îndoim, invers, de tot ceea ce am citit sau ne-am spus, fie că este bine, regulat sau rău , ne-a ajutat să ne încurajăm mai mult să cunoaștem țara la care am visat de atâtea ori și suntem atât de dornici să descoperim.

Pe 1 mai mergem ... la India!!!!!

Tal Mahal din Agra

Ziua 1
BARCELONA - DELHI (INDIA)