Israel și Palestina

Această listă de sfaturi pentru călătoria în Israel vă va ajuta să vă planificați călătoria într-unul dintre cele mai fascinante locuri din lume. Considerat ca unul dintre cele mai istorice locuri din lume, unde iese în evidență Ierusalimul antic, fondat în 1004 î.C. Pentru regele David și unul dintre cele mai magice orașe pe care le puteți cunoaște, puteți vizita și Betleem, Nazaret și Galileea, orașe biblice pe lângă cetatea impresionantă din Masada, fascinanta Marea Moartă și Cezareea Romană, pe lângă alte locuri în care suntem în siguranță , în ansamblu, va face din această călătorie de neuitat.

Citeşte Mai Mult

Hotelul Akkotel din Acre, foarte central, situat pe una dintre principalele străzi ale orașului. Souk, Moscheea, Portul ... totul este la câteva minute de mers. Facilitățile sunt puțin vechi, dar păstrează un farmec aparte care fac din acest hotel din Acre un loc imbatabil, în raport cu calitatea / prețul cu restul.

Nuestro viaje a Israel y Palestina por libre nos llevó durante 12 días a conocer lugares como: Cesárea, Haifa, Acre, Safed, Tiberiades, Nazareth, Monasterio de San Jorge, Mar Muerto, Ein Gedi, Masada, Jerusalén, Belén, Hebrón, Tel Aviv. Para el viaje a Israel y Palestina decidimos alquilar un coche que nos dió la libertad que necesitábamos para ajustar distancias y horarios a nuestro ritmo de viaje.

Fauzi Azar Inn Când am început să căutăm hoteluri în Nazareth, Fauzi Azar Inn Hotel a fost, aproape imediat, prima noastră alegere ca cazare în acest oraș. Aveam nevoie doar să citim puțin și să vedem câteva fotografii pentru a rezerva o cameră dublă privată cu baie. Hotelul este situat în inima orașului vechi într-un frumos conac arab restaurat, nu este ușor de găsit, așa că vă recomandăm să ajungeți la Moscheea Jezzar Pasha și, odată acolo, privind spre dreapta, veți găsi primele carteluri Acestea indică calea de urmat pentru a găsi hotelul Fauzi Azar Inn.

Citeşte Mai Mult

Hostel Hostel Abraham din Ierusalim. Unul dintre lucrurile care ne-au surprins cel mai mult când căutam cazare în Israel au fost prețurile, în majoritatea cazurilor, ieftine. În majoritatea motoarelor de căutare aflăm că Abraham Hostel a fost cel mai recomandat hotel / pensiune cu cele mai bune opinii din întregul oraș.

Ziua 11: TEL AVIV - JAFFA Luni, 31 decembrie 2012 Astăzi este ultima noastră zi a călătoriei în Israel și Palestina pe care o plănuiam de atâta timp și am făcut în sfârșit și vom cunoaște Tel Aviv și Jaffa, două dintre locurile pe care le-am avut cel mai mult interes. să cunoaștem din prima parte toate lucrurile pe care le-am citit despre ele.

Ziua a 7-a: JERUSALEM - MONTUL MĂSILOR Joi, 27 decembrie 2012 Astăzi este ziua în care a sunat alarma în călătoria noastră în Israel și Palestina. Este o zi specială în care trebuie să ne facem trepiedul cu noi și să vizităm câteva dintre locurile unde vrem să facem câteva poze cu prima Esplanadă a Moscheilor și apoi cu așteptatul Muntele Măslinilor.

Citeşte Mai Mult

Ziua 10: JERUSALEM (CENACLE) - TEL AVIV Duminică, 30 decembrie 2012 Astăzi este ultima noastră zi în Ierusalim și după o zi ca ieri, în Hebron și Betleem, am făcut un pic în pat. După ultimul nostru mic dejun de la Abraham Hostel, unde am fost tratați pentru 10, verificăm și ne lăsăm pungile, pe care le vom căuta din nou după-amiază, când vom merge la care va fi ultima destinație a acestei călătorii în Israel și Palestina, Atingeți un autobuz către Tel Aviv.

Ziua 9: JERUSALEM - PALESTINA: BELÉN ȘI HEBRON Sâmbătă, 29 decembrie 2012 Astăzi este timpul să ne trezim devreme, astăzi este o zi specială, deoarece vom cunoaște două dintre orașele Palestinei pe care cel mai mult dorim să le vizităm: Betleem și Hebron din Ierusalim. Am luat micul dejun ca întotdeauna în camera de mic dejun a Abraham Hostel și cu puțin înainte de 7.

Ziua 3: ACRE - SAFED - TIBERIADES - NAZARETH Duminică, 23 decembrie 2012 Astăzi nu am avut nevoie de ceas deșteptător pentru a ne ridica. Ne-am culcat ca bușteni și, mai ales, ne-am recuperat din ziua întreagă de ieri vizitând Casárea și Haifa. După ce azi a fost odihnit, este timpul să vizitați Acre, Safed, Marea Galileii și Nazaret.

Citeşte Mai Mult

Día 8 : JERUSALÉN - VÍA DOLOROSA - SANTO SEPULCRO - MURO DE LAS LAMENTACIONES Viernes, 28 de diciembre del 2012 Hoy nos hemos levantado a las 6 de la mañana. El día de ayer fue lo bastante completo como para que anoche cayésemos como troncos y esta mañana ya estemos totalmente recuperados. Lo primero que hacemos es ir a desayunar, al ya habitual salón de desayunos del Abraham Hostel y sin demorarnos demasiado, nos vamos directos al que será hoy el plato fuerte del día, La Vía Dolorosa.

Ziua 0: PREPARĂRI Joi, 20 decembrie 2012 În acest an nu ne putem plânge, invers, anul acesta am îndeplinit mai multe din „visele călătoare” pe care le-am avut de mult timp: să trăim impresionanta India, o călătorie prin Bavaria cu evocatorul. Munchen și Castelul Neuschwanstein, o vizită rapidă, oarecum rapidă la uimitorul Budapesta ... am putea chiar să ne odihnim puțin pe o escapadă oarecum improvizată spre Bologna, Rimini și San Marino.

Ziua 1: BARCELONA - ZURICH - TEL AVIV Vineri, 21 decembrie 2012 Ziua noastră a început ca orice altă zi lucrătoare a anului, dar cu o diferență foarte substanțială și care, fără îndoială, ne face să sărim de pe pat la primul bip al ceas cu alarmă: astăzi plecăm într-o călătorie în Israel și Palestina!

Citeşte Mai Mult

Ziua 2: TEL AVIV - CESÁREA - HAIFA - ACRE Sâmbătă, 22 decembrie 2012 ora 3.30 a.m. evita. Unul dintre lucrurile care provoacă furnicături sunt controalele de securitate care ne-au fost explicate de mai multe ori și pe care va trebui să le trecem în câteva minute.

Ziua 5: EIN GEDI - MASADA - JERUSALEM Marți, 25 decembrie 2012 Alarma sună astăzi la 7 dimineața, a răsărit recent și deja vrem să mergem. Astăzi ne așteaptă o zi plină de „vise călătoare”. În această călătorie în Israel și Palestina, unul dintre lucrurile pe care ne-am dorit cel mai mult să le vedem este Masada și astăzi va fi marea zi în care vom îndeplini unul dintre acele vise.

Ziua 12: TEL AVIV - BARCELONA Marți, 1 ianuarie 2013 Câteva minute peste 12 noaptea și ne uităm din nou la ceas ... Tocmai am început anul și am făcut-o pur și simplu. A face unul dintre lucrurile care ne plac cel mai mult. Desigur, este un motiv de sărbătoare ... La 5.30 dimineața zborul nostru pleacă din Tel Aviv spre Barcelona la timp spre Zurich, unde vom face o escală de 3 ore.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: NAZARETH - MONASTERY SAN JORGE - MAR MUERTO - EIN GEDI Luni, 24 decembrie 2012 Astăzi avem o zi foarte lungă, așa că începem ziua la 7 dimineața, cu ideea de a lua micul dejun și de a merge imediat la Întâlniți toate vizitele esențiale din Nazareth. După această vizită în oraș, vom merge cu mașina de închiriat de la Nazaret până la Marea Moartă, oprindu-ne înainte la Mănăstirea Sf. Gheorghe.

Día 6 : JERUSALÉN - EXPLANADA DE LAS MEZQUITAS - CÚPULA DE LA ROCA Miércoles, 26 de diciembre del 2012 Anoche nos acostamos con la firme idea de madrugar lo suficiente para estar en la Explanada de las Mezquitas a las 7.30 de la mañana, que es la hora en la que abren. Pero después de que suene el despertador un par de veces, conseguimos levantarnos y estar en la sala de desayunos del Abraham Hostel a las 7.