Tanzania

Ziua 16: STONE TOWN - DAR ES SALAAM - LONDRA - BARCELONA Duminică, 14 noiembrie 2010 Alarma sună la 4 dimineața. Astăzi este ziua de întoarcere acasă și ne aflăm la doar câteva ore de la aeroportul din Dar es Salaam de unde vom începe drumul de întoarcere. Ne colectăm pungile și mergem în zona de mic dejun a stațiunii marine Mtoni, unde avem doar „corp” pentru o cafea.

Citeşte Mai Mult

Ziua 13: ZANZIBAR ISLAND Joi, 11 noiembrie 2010 Astăzi ne trezim puțin mai târziu decât de obicei, la 8 dimineața. Facem duș și mergem să facem soare înainte de micul dejun. Trebuie să profităm de ultimele zile pe care le-am lăsat pe insula Zanzibar. După acest moment de relaxare, ne așezăm în zona barului, ne bucurăm de facilitățile (dacă este posibil, ne bucurăm mai mult de ceea ce facem deja) din stațiunea Karamba și ne conectăm o vreme, pentru a trimite niște emailuri și câteva fotografii ale Insula Zanzibar

Ziua 11: ARUSHA - ZANZIBAR (PLAYA DE KIZIMKAZI) Marți, 9 noiembrie 2010 Astăzi este prima zi în care nu ne trezim devreme în sensul strict al cuvântului. Ne întâlnim la 10 dimineața să părăsim hotelul și să mergem la aeroportul din Arusha pentru a prinde un avion care ne va duce de la Arusha la Zanzibar.

Ziua 15: ORAȘUL Piatra Sâmbătă, 13 noiembrie 2010 Aseară, am decis că fiecare dintre grupuri va merge la ora dorită în orașul Stone Town din Zanzibar. Adevărul este că pentru noi să mergem gratuit, cu lucrurile de văzut în Stone Town există cea mai bună opțiune. Suntem puțin distanță de centrul orașului Stone și vom lua un taxi de la stațiunea Mtoni Marine pentru a ne duce în cea mai cunoscută parte a orașului.

Citeşte Mai Mult

Ziua 8: PARENUL NAȚIONAL SERENGETI Sâmbătă, 6 noiembrie 2010 Astăzi ne trezim la 6 dimineața, să luăm micul dejun la 6:30 și să începem cu safariul Serengeti pe care îl așteptăm de atâta timp. Parcul Național Serengeti din Tanzania Am început safariul Serengeti la ora 7:30, cu stomacul plin, încă cu entuziasmul din noaptea precedentă și camere 100% încărcate.

Ziua 10: ZONA DE CONSERVARE NGORONGORO - ARUSHA Luni, 8 noiembrie 2010 Astăzi este ultima zi de safari în Africa, aceasta pe de o parte ne dă milă, dar pe de altă parte ne încurajează, deoarece mâine am plecat spre Zanzibar, o altă marile perle ale călătoriei, dar mai întâi avem una dintre cele mai complete dimineață cu un safari în craterul Ngorongoro.

Ziua 12: PLANELE ZANZIBARULUI Miercuri, 10 noiembrie 2010 Astăzi ne putem odihni puțin mai mult, dar din acest motiv, ne trezim devreme, pentru a vedea răsăritul și pentru a lua micul la timp. Ne-am întâlnit la 10 dimineața că vom veni să găsim taxiul pentru a explora plajele din Zanzibar.

Citeşte Mai Mult

Ziua 7: LACUL VICTORIA - SERENGETI Vineri, 5 noiembrie 2010 Noaptea trecută am decis să punem ceasul deșteptător pentru a vedea răsăritul lacul Victoria din Tanzania. Și așa este, la 5 dimineața sună alarma și ieșim pe terasă pentru a vedea răsăritul de pe malurile L Aug Victoria. Avem compania nenumăratelor țânțari și păzitorul incintei, care când vede lumina de pe terasă se apropie.

Ziua 14: TRANSFER PE PUNCTE DE Piatră Vineri, 12 noiembrie 2010 Astăzi Roger trebuie să se trezească devreme, la 6 dimineața sună alarma și la 6 și câteva minute merge cu o parte din grup la excursia de înot de delfini. Am ocazia să mă plimb o vreme, să fac un duș și să îmi aranjez bagajele pentru transferul în Orașul de Piatră, capitala Zanzibar.

Ziua 9: EL SERENGUETI - ZONA DE CONSERVARE NGORONGORO Duminică, 7 noiembrie Astăzi ne trezim la 5:30, pentru a ne bucura de răsăritul din Parcul Național Serengeti și un alt safari din Tanzania. Am luat micul dejun și plecăm spre Ngorongoro, traversând partea Serengeti, unde începeți să vedeți câmpiile nesfârșite.