Aeroportul Dar es Salaam

Ziua 16: STONE TOWN - DAR ES SALAAM - LONDRA - BARCELONA

Duminică, 14 noiembrie 2010

Alarma sună la 4 dimineața. Astăzi este ziua de întoarcere acasă și suntem la doar câteva ore distanță de a fi în Aeroportul Dar es Salaam de unde vom începe drumul de întoarcere.
Ne colectăm pungile și mergem în zona de mic dejun a stațiunii marine Mtoni, unde avem doar „corp” pentru o cafea.
Ne urcăm în mini-autobuz și durează aproximativ 30 de minute pentru a ajunge la aeroportul Stone Town, unde vom lua un avion care ne va duce la Aeroportul Dar es Salaam din Zanzibar, pentru a face legătura cu zborul către Londra.
Acolo vă prezentăm toată documentația și ne cântăresc bagajele. Aici mergem cu puțină teamă, pentru că ducem o mulțime de lucruri în plus și dacă slăbim, nu ne vor lăsa să trecem.
Până la urmă, fără probleme, ne-au pus în avion întregului grup.

Zborul înapoi cu avionul durează aproximativ 20 de minute și zboară pe-acolo, niciodată mai bine.
În Aeroportul Dar es SalaamNe verificăm pungile și mergem direct la poarta de îmbarcare a zborului spre Londra.
Înainte de a o cunoaște, suntem în avion, înapoi în Spania ...
Petrecem aproape 11 ore fără să ne dăm seama, de oboseală, ne-am trezit doar la masă.
Cred că de aceea am ajuns cu stomacul cât am ajuns. Pe aeroportul din Barcelona cu greu am avut durerea pe care am avut-o.
Roger a avut timp să vizitez 3 filme, să citesc, să mă uit la fotografii ... Cu toate acestea, el nu mi-a dat decât să mănânc.
Ajungem la Londra, iar cei care zboară spre Barcelona au un popas de 2 ore și ceva, pe care îl omorâm într-o cantină și în magazinele aceluiași aeroport.
Mai rămâne puțin pentru timpul de îmbarcare și ne luăm la revedere de la restul grupului, schimbând e-mailuri, pentru a păstra legătura.
Zborăm de la Londra la Barcelona fără probleme și în 2 ore aterizăm în El Prat.
Și cu acea aterizare încheiem primul nostru contact cu Africa Neagră. Că am dorit întotdeauna să știm și că am pășit în cele din urmă. Avem tot ce-i mai bun din ea ...
Categoric o excursie de repetat ...

Mergem în parcarea liniștită, gândindu-ne la ce am lăsat în urmă și ce urmează.

Avem în minte călătoriile de anul viitor ...

Masai Mara

Pe Lacul Victoria Călătorie în Kenya și Tanzania

În Tabăra Tentată din Serengeti. Călătorie în Kenya și Tanzania

Vederi ale craterului Ngorongoro. Călătorie în Kenya și Tanzania

Bucurându-vă de Zanzibar. Călătorie în Kenya și Tanzania
Grup cu care împărtășim una dintre cele mai incredibile călătorii pe care le-am făcut vreodată