Această listă de sfaturi pentru călătoria în Peru vă va ajuta să vă pregătiți călătoria într-una dintre cele mai fascinante țări din lume, care suntem siguri, vă vor face să vă îndrăgostiți și să vă surprindă în părți egale. În ciuda faptului că este cunoscut pentru Machu Picchu și aceasta fiind marea bijuterie a coroanei, vă asigurăm că Peru este mult mai mult decât atât și, din fericire, tot mai mulți călători care intră în multe dintre site-urile sale arheologice incredibile se bucură de peisaje. orașe spectaculoase, turistice, care par ancorate în timp și desigur, se bucură de bucătăria sa, considerată una dintre cele mai bune din lume.

Citeşte Mai Mult

Ziua 21 - LIMA - AMSTERDAM - BARCELONA Am petrecut cea mai mare parte a nopții cu acel dormitor pe care vi-l oferă avioanele, astăzi un zbor de la Lima la Barcelona cu escala în Amsterdam și mai ales întoarcerea acasă unde se pare că doriți să dormiți pentru a evita Nu uitați că călătoria s-a terminat. Mai trebuie să facem câteva ore de popas în Amsterdam, un aeroport pe care vom păși din nou peste câteva luni, când venim să facem o evadare în acest oraș pe care chiar vrem să-l cunoaștem și în timp ce așteptăm ultimul avion să ne ia Din nou la Barcelona, ​​nu putem face altceva decât să ne amintim care a fost una dintre cele mai speciale călătorii pe care le-am făcut vreodată, Peru.

Ziua 20 - IQUITOS - LIMA: Barrio de Barranco - AMSTERDAM - BARCELONA Nici când a fost ultima zi a călătoriei noastre în Peru, nu ne-am trezit devreme. Ceasul cu alarmă a sunat la 5 dimineața, dar înainte de a ne întoarce acasă trebuie să prindem un zbor de la Iquitos la Lima, la 8.30 dimineața, să petrecem o parte din zi în Barrio de Barranco din Lima și apoi să ne întoarcem la aeroport. pentru a urca în avionul care ne va întoarce la Barcelona la 20.

Ziua 19 - MUYUNA AMAZON LODGE (delfinul roz al Amazonului) - IQUITOS Astăzi, ceasul cu alarmă sună din nou când soarele nu a răsărit încă. La 5.30 dimineața suntem deja treji și gata să mergem în căutarea delfinului roz al Amazonului, una dintre cele mai populare specii ale Amazonului peruan.

Citeşte Mai Mult

Ziua 18 - MUYUNA LODGE (Amazon Peruvian) - COMUNITATEA SAN JUAN ÎN RÂUL AMAZONAS Astăzi ne-am trezit din nou cu sunetele junglei. Acesta este un adevărat privilegiu pe care îl trăim de când am ajuns în Amazonul peruan și pe care cu siguranță îl vom înțelege când în această după-amiază vom vizita comunitatea San Juan de pe râul Amazon.

Ziua 17 - MUYUNA LODGE (Amazon Peru) 5.45 dimineața. Este un privilegiu să te trezești la Loja Muyuna cu sunetele Amazonului peruvian. De-a lungul nopții am ascultat sute de sunete care nu au încetat să ne amintească unde am fost și unde ne cazăm, o cabină din Amazonul Peruan, unde am ajuns ieri de la Iquitos.

Ziua 16 - IQUITOS - MUYUNA LODGE Noaptea trecută, la scurt timp după sosirea de la cină pe promenada Iquitos la hotelul nostru, La Casona, am primit un e-mail de la Muyuna Lodge, care ne-a spus că vor veni să ne caute la hotelul nostru Iquitos la 9 dimineața. pentru a începe turul Amazonului din Iquitos. În acest moment al călătoriei noastre în Peru am găsit o oră incredibilă ca asta și știm că astăzi am putea dormi până la 7 sau chiar 8 dimineața.

Citeşte Mai Mult

Casa Andina Miraflores Centro Acesta este primul dintre hotelurile din Peru unde am stat. Aparține binecunoscutului lanț Casa Andina, deci alegerea acestei unități de cazare este un pariu sigur. Este situat în cartierul Miraflores, la doar un kilometru de zona Parque del Amor și de centrul comercial Larcomar.

Ziua 15 - CUSCO - LIMA - IQUITOS Alarma sună la 4 dimineața? Nu poate fi sau da? Avem primul zbor care ne va duce la Iquitos din Cuzco la 7.40 dimineața făcând o oprire în Lima, așa că am rezervat un taxi prin hotel la 5.30 dimineața care pentru 10 tălpi ne va duce la aeroportul din Cuzco.

Ziua 14 - OLLANTAYTAMBO - SALINERAS DE MARAS - MORAY - CHINCHERO - CUZCO După ce dimineața ne-am întâlnit ieri pentru a ne întâlni cu Machu Picchu în primul rând dimineața, nu vom spune că, astăzi, ceasul cu alarmă a sunat la 5.45 dimineața, avem a sărit din pat, dar știind că este ultima noastră zi în Valea Sacră impresionantă și astăzi vom cunoaște Salineras de Maras, Moray și Chinchero cu mașina, dorința că trebuie să continuăm cunoașterea acestor locuri incredibile face ca acest salt să fie mult mai plăcut.

Citeşte Mai Mult

Ziua 13: AGUASCALIENTES - MACHU PICCHU - OLLANTAYTAMBO Este 4 dimineața și a venit ziua când vom împlini un vis. Unul dintre acele vise pe care le-am văzut în cărți și documentare de când eram copii și că a venit momentul în sfârșit să îl vedem cu ochii noștri, astăzi vom avea în fața noastră orașul Machu Picchu.

Ziua 12: CUZCO - PISAC - OLLANTAYTAMBO - AGUASCALIENTES Astăzi începe una dintre cele mai speciale zile ale călătoriei noastre în Peru, unde vom merge la Pisac și Ollantaytambo din Cuzco, apoi vom continua cu „ascensiunea” către Machu Picchu. În Pisac, vom avea norocul să ne bucurăm de celebra sa piață, care este sărbătorită doar duminica.

Ziua 10: CUZCO: PLAZA DE ARMAS, CALLE LORETO, BISERICA SANTO DOMINGO ȘI QORIKSNCHA, Vecinătatea SAN BLAS, CONVENTUL MERCED, PLAZA DE SAN FRANCISCO, PIAȚA DE SAN PEDRO, TEMPLUL DE SAN FRANCISCO, PLAZA REGOCI ... 04.00h: Bună dimineața domnilor, vin să-mi iau pătura înapoi ... Acesta a fost primul lucru pe care l-am auzit după 6 ore și apogeul într-un autobuz de noapte Cruz del Sur de la Puno la Cuzco, în clasa I, cu destul de multe locuri incomod și un șofer mai periculos la volan decât o cutie cu bombe.

Citeşte Mai Mult

Ziua 8: ZBORUL CONDORULUI ÎN VALEA COLCA Ceasul cu alarmă a sunat la 4.45 dimineața și astfel încât să ne înșelăm, suntem împăcați. Acest lucru al colegilor de cocaină ne va face să dormim mai mult decât energia. Și astăzi, mai exact, că avem o zi lungă, ceea ce ne trebuie cel mai mult este energia.

Ziua 6: AREQUIPA Este 6.30 dimineața. Roger a făcut un complet, a dormit aproape nouă ore și jumătate care a durat călătoria de la Nazca la Arequipa. Mai degrabă mai puțin, dar cred că în final între un lucru și altul vor fi trecut 5 sau 6 ore, care îmi vor permite să descopăr Arequipa într-o singură zi. Cu siguranță va fi puțin timp să ne bucurăm de un oraș ca acesta, dar avem atât de multe lucruri de văzut, încât nu putem petrece mai mult timp.

Ziua 9: UROSURI ȘI ISOLURI TAQUILE TOUR DE LA PUNO, VIZITĂ SILLUSTANI ȘI autobuzul de noapte către CUZCO Astăzi ne trezim la 5.15 dimineața la hotelul Qelqatani cu ideea de a avea timp să ne curățăm și să ne pregătim rucsacurile cu liniște, din moment ce suntem conștient că continuăm la o altitudine mai mult decât considerabilă și avem nevoie de ceva mai mult timp pentru a face sarcinile obișnuite.

Citeşte Mai Mult

Ziua 7: TOURĂ DE 2 ZILE PRIN VALEA COLCA Astăzi este una dintre acele zile în care am vrut să ne trezim puțin mai devreme pentru a începe ziua cu liniște sufletească, de când am început turul de 2 zile pe Valea Colca și a mers și am făcut o greșeală Ora de aseară a ceasului deșteptător. Imediat ce ne facem timp, trebuie să ne grăbim puțin dimineața și cu o jumătate de oră înainte să vină să ne găsească, la 7 dimineața, luăm micul dejun.

Ziua 5: NAZCA: Zburând peste Liniile Nazca și Cimitirul Chauchilla Astăzi am avut ideea să ne trezim devreme și să luăm un mic dejun devreme, întrucât pentru a zbura peste liniile Nazca, ei recomandă să nu mergeți cu stomacul prea plin, dar cum uneori este imposibil să continuați recomandările, până la urmă și deși la 5.

Ziua 3: LIMA - REZERVA NAȚIONALĂ PARACAS Astăzi nu am avut nevoie sau setăm alarma. La 3.30 dimineața ne întoarcem să fim cu ochii ca niște feluri de mâncare și văzând că jetlag-ul pare că face prezență, înaintăm ziua noastră 30 de minute care ne va merge rău, de vreme ce peste puțin timp avem autobuzul Lima la Rezervația Națională Paracas din Peru.