Loja Muyuna din Amazonul Peruan

Ziua 17 - MUYUNA LODGE (Amazon Peru)

5.45 dimineața. Este un privilegiu să te trezești la Loja Muyuna cu sunetele Amazonului peruvian.
De-a lungul nopții am ascultat sute de sunete care nu au încetat să ne amintească unde am fost și unde ne cazăm, o cabină din Amazonul Peruan, unde am ajuns ieri de la Iquitos.

Astăzi trebuie să ne trezim devreme, să ne trezim, o cafea rapidă (vom lua micul dejun mai târziu) că la 6.30 dimineața avem o întâlnire pentru prima excursie a zilei: a excursie cu canoe pentru a explora împrejurimile casei Muyuna Lodge.

A doua zi la Muyuna Amazon Lodge

Cine a spus asta în Peuran Amazon nu se trezește devreme?
Plecăm la 6.30 dimineața cu câteva mini-canoe pe care adevărul, la început, le oferă un mic respect pentru a crede că sunt instabile, ceva care mai târziu vom verifica că este complet opusul și ne înconjoară zona de la Muyuna Amazon Lodge timp de o oră și jumătate.

Canoane pe care le vom folosi în această excursie de dimineață

Un privilegiu în acest moment al dimineții să te bucuri de un astfel de spectacol al naturii. Este uimitor! Sunetele, mirosurile, lumina care este în acest moment al dimineții.

Începem turneul nostru de canoe prin Amazonul Peruan

Cu această canotă mai mică, aveți acces la locuri mai înconjurate de vegetație și mai puțin adânci, deși din când în când trebuie să ne ajutăm cu vâslele să-și croiască drum prin vegetație.

Plimbarea cu canoe prin junglă

Acum că trăim experiența, nu este surprinzător faptul că majoritatea oamenilor când relatează această experiență spun că par să se simtă ca într-un film.

Intrarea în jungla Amazonului Peruvian

Deși trebuie menționat un lucru: țânțarii sunt ca avioanele. Este absolut esențial să purtați relec, mâneci lungi și să vă acoperiți gleznele cu șosete lungi sau cizme înalte.
La noi, deși mergem cu toată această protecție, ei ne zdrobesc de fiecare dată când ieșim din cameră. Există momente, mai ales în excursiile pe care le facem în junglă, când observăm mușcăturile prin pantaloni.
Desigur, în ciuda acestui lucru și a disconfortului pe care îl implică, fără îndoială, experiența este foarte importantă și rămâne ca o simplă anecdotă.
Cu câteva minute înainte de 8 dimineața am ajuns la lojă și am găsit micul dejun pregătit deja în salon. Fără îndoială cel mai bun pe care l-am avut în călătoria noastră în Peru și pe care l-am mâncat întotdeauna excelent.

Și ca detaliu vă putem spune că avem toast și o sticlă de ulei, ceva care face micul dejun și mai impresionant.

Terasa Muyunai din fata salonului

După micul dejun și discutăm o perioadă cu o altă cafea în mână, avem doar timp să mergem în cameră pentru a ne pune cizme de apă, deoarece la ora 9 avem o altă ieșire.

Terasa camerei noastre de Muyuna de care în această după-amiază vom încerca să ne bucurăm cu o carte bună

De data aceasta vom face acest lucru tur de canoe motorizate cu care vom ajunge pe continent și vom face o scurtă plimbare de-a lungul Jungla Amazon peruviană.

Peisaje pe care le vedem în timp ce ne îndepărtăm de Muyuna

Pe măsură ce intrăm în canale, pare să nu fie prea cald, dar în momentul în care ajungem pe continent, amestecat cu nămol și apă 😉 căldura începe să facă prezență și să se strânge de parcă nu ar fi fost mâine.

Intrarea în canale pentru a ajunge pe continent

„Parchează” canoe pentru a începe drumeția prin pădurea Amazon

Am petrecut 2 ore în turul unei mii din această minunată rezerva care, fiecare minut care trece mai special ni se pare și suntem mai bucuroși că am ales să petrecem ultimele zile ale călătoriei noastre în Peru.

Mergeți prin junglă

Bucăți de rai pe care le putem vedea atunci când vegetația puternică ne permite

Senzațiile pe care le avem în această excursie pe uscat sunt greu de descris. Avem un amestec de entuziasm cu unele sentimente de neîncredere, pentru că pare o minciună că călătorim printr-o parte din pădurea Amazon.
Cu aceste comentarii nu dorim să oferim acestei experiențe un sentiment de „aventură” care nu are, din moment ce a ajunge în acest loc, în ciuda faptului că este accesibil doar cu vaporul și fiind la 3 ore de la Iquitos, este deja mai mult decât explorat și, desigur, nu Nu este nimic periculos.
Deși este adevărat că fiind mai departe decât Puerto Maldonado, unde jungul peruan este accesat în mod normal, este opțiunea „mai puțin turistică”.

Vegetația Amazonului

Toucan în junglă

Cu câteva minute înainte de ora 12 noaptea ne întoarcem la canoe, înconjurând o altă zonă pentru a vedea peisaje noi și ne întoarcem la Loja Muyuna unde am ajuns când tocmai a început să plouă.

Începe să plouă când ajungem la Cabana Muyuna

Acum nu putem face altceva decât să facem un duș și să revenim pe traseu, deoarece avem mâncarea la 12.30 și la 3 după-amiaza plecăm înapoi într-o excursie, de data aceasta pentru a vedea pește și pește piranha pentru cină azi .

Zona de canoe din loja Muyuna

Mâncăm de parcă ar fi trecut două zile de când nu am făcut-o și putem spune că fiecare zi care trece acești bucătari sunt depășiți.

După o scurtă masă ne-am retras în bungalowul nostru, unde ne-am așezat în hamacuri pentru a ne dedica să citim o vreme și jumătate nebunește cu sunetele junglei. Am putea continua cu acest ritm de viață mai multe zile.

Camera noastră văzută din apă

Și astfel minutele trec repede și este timpul să ne îmbrăcăm pantaloni lungi, cizme și să mergem „în expediție”: pescuitul ne așteaptă.
Și după câteva minute în care mergem cu motorul ajungem la o lagună spectaculoasă unde încercăm să pescuim piranha.

Peisaje ale Amazonului

Uimitoare „lagună” în Amazon

Spunem „încercăm” pentru că după ce încercăm în 3 locuri diferite, la sfârșitul celor 6 că suntem doar 2 oameni sunt capabili să pescuiască, unul dintre ei Roger care ne asigură cina din seara asta.

Pescuitul Piranha

Nu am comentat că aici, în Amazonul peruan, deoarece începe să plouă după câteva minute, poate plouă și după alte 5 minute poartă un soare splendid. Acest lucru ne-a surprins de când am ajuns și care, pe măsură ce trec orele, începem să înțelegem.

Peisaje incredibile în Amazonul peruan

Suntem de la 3 după-amiază până aproape de 6 după-amiază bucurându-ne de această activitate și ne întoarcem la Cabana Muyuna unde ne întoarcem în camerele noastre pentru a ne bucura de activitatea de lectură și odihnă, care pentru asta suntem și în vacanță.
La 7.15 am ieșit la cină și a sosit doar un grup organizat de turiști care fac să piardă un pic de farmec pentru liniștea pe care am avut-o până acum. Dar hei, totul nu poate fi avut.
Mâine avem o excursie de o zi întreagă în care ar trebui să fim de la 8 dimineața până la 3 după-amiaza, dar René ne oferă opțiunea de a merge dimineața în căutarea faunei sălbatice, a mânca din nou la Loja Muyuna și apoi a ne întoarce să plece să se bucure și să cunoască comunitatea San Juan, situată în apropiere de lojă.
Această ultimă opțiune ne seduce mult mai mult, pentru a putea să luăm micul dejun și să mâncăm mai liniștit și să venim la prânz pentru a putea face un duș așa că rămânem mâine între 8.30 și 9 dimineața în salon pentru a continua cu aventura noastră Amazon.
Acum a venit timpul să ne bucurăm din nou de noapte în micul nostru paradis de la Cabana Muyuna.

Apus de soare în Amazonul peruan

Plimbare cu canoe prin Amazon

Ziua 18 - MUYUNA LODGE (Amazon Peru) - COMUNITATEA SAN JUAN ÎN Râul AMAZONAS