Islanda

Această listă a celor mai bune sfaturi pentru călătoria în Islanda vă va ajuta să organizați o călătorie într-o țară plină de peisaje spectaculoase care vă vor lăsa fără cuvinte. Această țară, cunoscută sub numele de țara de gheață și foc, în care se amestecă minuni naturale precum vulcani, ghețari, cascade și gheizere, este perfectă pentru un traseu circular cu mașina sau autovehiculul, în funcție de preferințele dvs.

Citeşte Mai Mult

G. G. Guesthouse Acesta este primul dintre hotelurile din Islanda la care am stat. Pensiunea din Keflavik se află la 5 minute cu mașina de Aeroportul Internațional Reykjavik. Pensiunea are 2 camere și baie comună. Toate facilitățile sunt foarte confortabile și curate. Avem o bucătărie și un living pentru a ne folosi nevoile.

Ziua 13: BORGARNES - DEILDARTUNGUHVER - REYKHOLT - HRAUNFOSSAR - REIKIAVIK - LAGUNA AZUL - AEROPORTUL KEFLAVÍK Astăzi este ultima noastră zi completă a călătoriei în Islanda gratuit, deoarece zborul nostru spre Barcelona pleacă la 1.40 dimineața de la aeroportul Keflavík, deși Înainte să avem o zi de vizite și să încheiem ziua de relaxare în Laguna Albastră din Reykjavik.

Ziua 11: DRAFLASTADIR - GODAFOSS - AKUREYRI - HÓLAR - GLAUMBÆR - BORGARVIRKI - ÓSAR Y HVÍTSERKUR - ILLUGASTAÐIR - HVAMMSTANGI Astăzi am luat micul dejun la Pensiunea Draflastadir, unde am stat ieri la 8 dimineața, deci am putut dormi mai mult de jumătate de oră ce facem în mod regulat de când am început această călătorie gratuit în Islanda, ceea ce ne-a așezat cu adevărat de minune.

Citeşte Mai Mult

Ziua 12: HVAMMSTANGI - KOLUGLJUFUR - SNAEFELLNES PENINSULA: Stykkishólmur - Helgafell - Berserkjahraun - Grundarfjörður - Olafsvik - Hellinsadur - Saxhöll - Djúpalónssanur și Dritvík trebuie să avem nevoie de noi - avem nevoie de noi - trebuie să avem nevoie de noi - trebuie să avem nevoie de noi - trebuie să avem nevoie de noi - trebuie să avem nevoie de noi. completă după ce a vizitat ieri Godafoss și peninsula Vatness.

Ziua 14: AEROPORTUL KEFLAVÍK - BARCELONA Cu câteva minute înainte de ora 1 am suntem la poarta de îmbarcare a care va fi zborul care ne va duce la Barcelona, ​​care va încheia călătoria în Islanda gratuit. Suntem epuizați, chiar dacă ieri am încheiat călătoria în Islanda în cel mai bun mod în care am fi putut-o face, în Laguna Albastră din Reykjavik.

Ziua 10: HÚSAVÍK - KAFLA: Craterul Vitiului - HÚSAVÍK: Observarea balenelor - GODAFOSS - AKUREYRI Astăzi ne trezim la 6.30 dimineața și doar privim pe fereastră vedem un cer cețos și anunță ploi, tocmai astăzi că avem vizionarea balenelor în Húsavík la 8.30 cu North Sailing.

Citeşte Mai Mult

Ziua 9: Laugar - Lacul Myvatn: Skútustaðagígar - Stakhólstjörn- Hofdi: Kálfaströnd - Dimmuborgir - Hverfell - Grotagja - GEOTERMALĂ ZONA Myvatn: Bjarnarflag - Dettifoss - Selfoss - HAFRAGILFOSS - Husavik La ora 7 dimineața și începem o nouă zi a noastră Excursie gratuită în Islanda, care este mai mult decât completă vizitând zona Lacului Mývatn, unde am trecut ieri pentru a începe excursia noastră la Askja.

Ziua a 7-a: LAGUNA GLACIAR JÖKULSÁRLÓN - LAGUNA GLACIAR FJALLSÁRLÓN - FIORDOS EASTERN: DJÚPIVOGUR - BERUFJÖRÐUR - EGILSSTAÐIR - SEYÐISFJÖRÐUR În această dimineață, ceasul cu alarmă a sunat la 6.30 dimineața și prima dată am văzut Am văzut că ne așteaptă un soare radiant afară.

Ziua 8: EGILSSTAÐIR - MÝVATN - EXCURSION LA ASKJA - LAUGAR Astăzi începem ziua devreme dimineața, mai mult decât de obicei este această călătorie în Islanda gratuit. Este ora 5.15 dimineața când ne lăsăm cazarea în Egilsstaðir, Pensiunea Lyngás, unde am stat ieri la intrarea noastră în Fiordurile de Est ale Islandei și mergem la Lacul Mývatn unde am stat la 7:45 dimineața în Biroul de Turism cu Saga Travel, agenția cu care vom face Excursia la Askja.

Citeşte Mai Mult

Ziua 6: HOF - LAGUNA GLACIAR JÖKULSÁRLÓN - LAGUNA GLACIAR FJALLSÁRLÓN - PARCUL NAȚIONAL SKAFTAFELL: Svartifoss (Cascada Neagră) - NÚPSSTAÐUR - MÝRDALSSANDUR - KIRKUBÆJARKLAUSTUR: Kirkjugólf 6 a.m. 7.30 avem deja mașina încărcată și mâncăm somon proaspăt în camera de mic dejun a hotelului Hof 1.

Ziua 5: SELFOSS - SELDJALANFOSS - GLJÚFURÁRFOSS - EYJAFJALLAJÖKULL (punctul de vedere al vulcanului) - SKOGAFOSS - DYRHÓLAEY - MYRDALSJOKULL - HOF Astăzi, deja a cincea zi a călătoriei noastre în Islanda gratuit, trebuie să ne trezim devreme. Avem o zi completă cu multe locuri de vizitat și trebuie să fim și în zona Mýrdalsjökull la 13.

Ziua 4: SELFOSS - LANDMANNALAUGAR - SELFOSS Astăzi mergem într-o excursie la Landmannalaugar în Islanda din Sellfoss, așa că la 6 dimineața suntem deja pe podea să facem un duș și să luăm micul dejun la hotelul nostru din Selfoss, Pensiunea Julia's, cu o ceață Nu pare să prezice vremea bună în această dimineață.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: REIKIAVIK - CIRCUL DE AUR: PARCUL PINGVELLIR - GEYSIR - CASCADA GULLFOSS - CRÁTER KERIÐ CRÁTER - SELFOSS După ce am petrecut noaptea trezindu-ne la fiecare 3 ore pentru ca Roger să-și ia pastilele și văzând că timp de multe ore nu doare, am decis Continuăm planificarea călătoriei pe care am pregătit-o și am decis că este timpul să mergem la Cercul de Aur al Islandei.

Ziua 2: KEFLAVÍK - REIKIAVIK: Hallgrímskirkja, Portul Vechi, excursie cu pufin, clădire Harpa, sculptură Solar Traveller, Lacul Tjörnin ... Ne trezim la 6 dimineața gata să începem ziua mutându-ne la Reykjavik, unde vom petrece prima zi a noastră excursie în Islanda pentru care avem deja un itinerar bun pregătit pentru a vedea Reykjavik într-o singură zi.

Ziua 1: PASSANANT - TÀRREGA - BARCELONA - KEFLAVÍK 12 dimineața, sună alarma. Ne-a luat mai mult de 30 de minute să ne dăm jos din pat. Astăzi este o zi specială, nu pentru că avem un weekend de infarct, dormind doar 3 ore și epuizat (deși nu este cazul în acest jurnal de călătorie), ci pentru că astăzi este ziua care începe una dintre călătorii. ceea ce am avut mai multe dorințe de a face ani de zile.

Citeşte Mai Mult

Această călătorie în Islanda în 14 zile ne va duce să vizităm una dintre țările la care ne-am dorit cel mai mult de ani de zile. Decizia acestei călătorii ne-a determinat să luăm în considerare un itinerar posibil timp de 14 zile și am optat pentru un traseu circular cu mașina de închiriat, intrând în cele mai inaccesibile locuri cu tururi pe care le vom face prin agenții.

Ziua 0: PREPARĂRI 14 iunie 2014 Nu vom nega faptul că de câțiva ani de acum avem în vedere mai multe destinații ale celor care întotdeauna, dintr-un motiv sau altul, sfârșesc întotdeauna să fie amânate. Anul acesta am reușit să recuperăm unele dintre acele destinații și să le transformăm în realitate. Unul dintre ei nu a fost doar în mintea noastră de mai mulți ani, dar, în mai multe rânduri, am fost pe cale să luăm biletele de avion, să ne lansăm și astfel să nu avem invers.