Iquitos din Cuzco

Ziua 15 - CUSCO - LIMA - IQUITOS

Sună alarma la 4 dimineața? Nu poate fi sau da? Avem primul zbor care ne va duce spre Iquitos din Cuzco la 7.40 dimineața făcând o oprire în Lima, așa că am rezervat un taxi prin hotel la 5.30 dimineața care ne va duce la aeroportul din Cuzco pentru 10 tălpi.
Micul dejun la ora 5 în sala de mic dejun din Casa Andina Cuzco Plaza și cu câteva minute înainte de ora convenită plecăm spre aeroportul din Cuzco.
Aeroportul Cusco se află la aproximativ 15 minute de centrul orașului, socotind că nu există prea mult trafic, așa că stăm în linia de check-in la 5.40 dimineața.

Există o linie destul de mare, deci până la 6 nu ne putem verifica pungile și mergem la poarta de îmbarcare. Din acest moment totul este mult mai rapid.
Nu ne obligă să ne scoatem cizmele, nu trebuie să scoatem lichidele, nu ne spun să scoatem un laptop din rucsac. Vom fi așezați la poarta noastră de îmbarcare în mai puțin de 5 minute așteptând să ajungem Iquitos din Cuzco.

Cartelul cu pastile Soroche pe aeroportul din Cuzco

La început se pare că zborul va pleca târziu, din moment ce nu ne îmbarcăm la ora programată, dar după o bună apăsare în aer, la final aterizăm tocmai la ora stabilită.
Avem următoarele zbor din Lima către Iquitos la 10.30 dimineața și trebuie să ne acordați timp pentru a vă colecta gențile și a le verifica din nou, deoarece am rezervat biletele separat, lăsându-ne mult mai ieftine, deci nu împreună.
În plus, acest zbor de la Lima la Iquitos are o scară mică, așa că de la un zbor de 1 oră și douăzeci, care este obișnuit pentru un zbor de la Lima la Iquitos, vom avea un zbor de 2 ore și jumătate.
Peruanul zboară de 3 ori pe zi de la Lima la Iquitos, un prim lucru dimineața care merge drept, altul, care va fi cel pe care îl luăm la 10.30, care face o escală și altul după-amiaza, care este, de asemenea, direct.
Alegerea noastră, deși trebuie să facem o escala, a fost la ora 10.30 pentru a petrece mai puțin timp la aeroport și, în același timp, să știm ceva despre orașul Iquitos.
După 1 oră 5 minute, aterizăm în Lima și fără să pierdem mult timp, mergem direct să ne ridicăm bagajele pentru a-l verifica din nou.
Facturarea din nou și trecerea la următoarea poartă de îmbarcare o facem practic rulând, deoarece liniile de control sunt interminabile. Asta înseamnă să ajungi la un aeroport și să nu ai un minut de odihnă.
Până la urmă, zborul schimbă ușile și ne îmbarcăm puțin mai târziu, dar suntem în sfârșit pe drum Iquitos din Cuzco, făcând o scurtă oprire în Pucallpa.

Zbor din Lima către Iquitos

Suntem la un pas să împlinim un alt vis minunat, stiu amazon.
După 2 zboruri și o întârziere de 1 oră în a doua, ajungem în orașul Iquitos din Cuzco, ne colectăm rucsacurile și pur și simplu ieșim afară: accident vascular cerebral și 10 persoane din jurul nostru care ne oferă taxiuri și taxiuri pentru motociclete.
După 3 minute de negocieri, am convenit 15 tălpi pentru un taxi destul de dărăpănat și ne-am îndreptat spre care va fi hotelul nostru din Iquitos, La Casona, înainte de a începe Aventura Amazon și în ziua în care ne întoarcem la Lima.

Transportul La Casona

Iquitos este diferit. Iquitos are o viață proprie în afara străzilor sale. Nu are nicio legătură cu ceea ce am văzut până acum în călătoria noastră în Peru.
Iquitos este culoare, sub un cer albastru, punctat de nori care aduce amintiri în călătoria noastră în Kenya și Tanzania, unde am văzut cele mai frumoase ceruri pe care le-am văzut vreodată.
Ajungem la hotel după 2:30 după-amiaza și facem check-in-ul suficient de repede pentru a putea ieși să mâncăm ceva înainte să se închidă restaurantele.
Mergem la un restaurant de lângă hotel, unde mâncăm câteva meniuri, apă și cochetăm pentru 31 de tălpi și ne întoarcem la hotel să facem un duș și să ne odihnim un timp.
Dușul ne-a așezat minunat, pare incredibil schimbarea de timp pe care o avem de când ieri am ajuns în Cuzco del Valle Sagrado până astăzi când am ajuns Iquitos din Cuzco.
Înainte de 5 după-amiaza mergem la Plaza Armas de Iquitos că avem o jumătate de bloc (cum se spune aici) de la hotel.

Piața brațelor Iquitos

Străzile Iquitos

Pe măsură ce parcurgem străzile orașului, continuăm să ne gândim ce am spus înainte, Iquitos este diferit.
Pare ancorat la un trecut în care te bucuri de lucrurile bune din viață precum mersul pe jos, stând ... Doar trăind. Și acel mod de viață ne entuziasmează.

Mergând prin Iquitos

Aici nu există atât turism, cât în ​​restul locurilor pe care le-am vizitat în Peru și nu putem spune că am întâlnit multe, cu excepția lui Machu Picchu. Aproape că nu am întâlnit pe nimeni și se arată, după această ultimă parte a călătoriei, care a fost mult mai turistică.

Mergând pe străzile din Iquitos

După ce am făcut o plimbare prin Plaza de Armas și împrejurimi, mergem la unul dintre acele locuri care au rămas mereu în mintea noastră ca niște vise: Amazonul.

Vederi ale Amazonului de pe promenada Iquitos

Pare incredibil faptul că îl avem în fața noastră.

Facem o plimbare bună de-a lungul promenadei râului, de-a lungul Maleconului, oprindu-ne în fiecare moment doar pentru a vedea viața trecând, fără mai mult ...

Case pe malul râului

Am sfârșit așezându-ne pe o terasă cu fața râului unde am avut câteva pereți de lapte pentru 16 tălpi, în timp ce ne bucuram de o cădere de soare incredibilă.

Apus de soare pe o terasă de Iquitos

Când este puțin până la 7 după-amiaza, facem o ultimă plimbare prin oraș, acum cu calmul lunii și ne pierdem în cartierul hotelului nostru, La Casona, fără un curs fix.
Am încheiat ziua, luând cina pe malul mării, un sandwich și niște șorici de pește, plus apă și bere pentru 32 de tălpi care se bucură de luna roșie peste Amazon.
Astăzi a fost ziua-cheie aici, în Peru, pentru acea lună roșie ...

Iquitos

Ziua 16 - IQUITOS - MUYUNA LODGE