Ziua 2: LIMA Avem jetlag, confirmat. Ne-am trezit în fiecare oră pe parcursul nopții. După 3 încercări eșuate de a ne întoarce la somn, ne trezim, comandăm lucrurile puțin și după pregătire mergem direct la camera de mic dejun a hotelului nostru din Miraflores, Centrul Casa Andina Miraflores pentru a lua micul dejun, pentru a încărca energiile și a înfrunta totul Ce avem de văzut în Lima.

Citeşte Mai Mult

Ziua a 4-a: BALLESTAS ISLANDS - ICA - HUACACHINA - NAZCA Astăzi nu avem nevoie de alarma pentru a ne ridica și deschide ochii mai devreme decât se aștepta. La 5.30 dimineața, deja punem bateriile și comandăm totul la 7 pentru a lua micul dejun la etajul patru al hotelului nostru, cu vederi fantastice.

Ziua 1: BARCELONA - LIMA E 1.05 a.m. Avem în stomac știind că ne aflăm la doar câteva ore de la îmbarcarea zborului de la Barcelona la Lima, care ne va duce în sfârșit într-una dintre țările pe care cel mai mult am dorit să le cunoaștem: Peru.

Ziua 0: PREPARĂRI Marți, 1 aprilie 2014 Avem întotdeauna o destinație care ne trece prin cap de ani buni și, în mod normal, dintr-un motiv sau altul, această destinație ajunge să ne reziste. Acesta a fost cazul primei noastre destinații în acest an. Ani de zile am avut-o în minte și întotdeauna, dintr-un motiv sau altul, am terminat în altă parte ... deși în capul nostru am continuat să o menținem ca destinație pe termen scurt.

Citeşte Mai Mult

Călătoria în Peru gratuit în 21 de zile ne-a determinat să vizităm una dintre cele mai fascinante țări din lume. Am ajuns de la Barcelona la Lima, unde am petrecut prima zi a călătoriei noastre descoperind orașul ceții veșnice. De aici începem să călătorim spre sud, cu transportul local, făcând prima noastră oprire în rezervația Paracas, unde nu numai că ne bucurăm de unele dintre cele mai frumoase peisaje din țară, dar știam și Insulele Ballestas.