Tel Aviv și Jaffa

Ziua 11: TEL AVIV - JAFFA

Luni, 31 decembrie 2012

Astăzi este ultima noastră zi excursie în Israel și Palestina că plănuiam de atâta vreme și am făcut în sfârșit și vom ști Tel Aviv și Jaffa, două dintre locurile pe care am avut cel mai mare interes să le cunoaștem din prima parte toate lucrurile pe care le-am citit despre ele.
În afară de a fi o zi specială, deoarece este „aceea” ultima zi a călătoriei, trebuie să adăugăm că astăzi este 31 decembrie, astăzi este ziua care se încheie anul 2012, un an foarte complet pentru Călătorii de Străzi.
Ne-am trezit puțin mai târziu decât de obicei, deoarece astăzi avem o zi destul de grea înainte și o noapte puțin ocupată, deoarece chiar sub Hotelul Sun City există un pub, iar zgomotul ne-a dezvăluit de mai multe ori.
Zborul nostru decolează la 5.30 dimineața spre Barcelona și vom merge direct la aeroport de la Tel Aviv pentru a economisi timp și o noapte de hotel care în această zi se ridică la preț. Și total, trebuind să fim la 2 dimineața la aeroport (recomand să fim cu 3 ore înainte de controale) nu am putea profita deloc de camera.
Și, nu vom minti, cu gândul la ziua care urmează, vom lua micul dejun la o cantină care se află la câteva străzi deasupra hotelului, pentru care ni s-au oferit câteva vouchere care includ un mic dejun destul de complet.
Înainte de a părăsi hotelul, ne lăsăm bagajele și rezervăm un taxi care să ne ducă la aeroport pentru 160 de siceli. Cu această rezervare rămânem liniștiți că vom avea transport, în ciuda sfârșitului de an.
Au confirmat deja că, în ciuda faptului că există oameni care sărbătoresc acest lucru Tel Aviv, prin „calendar” nu este o zi în care există probleme pentru transport sau pentru restaurante ... etc.

După micul dejun, trebuie doar să urmăm strada Allenby, pentru mai puțin de 5 minute pentru a ajunge la plajă.
Cât de diferit arată Tel Aviv la lumina zilei !!
O opțiune bună pentru a cunoaște cele mai esențiale locuri din oraș este să rezervați acest tur ghidat în spaniolă sau acest tur gratuit prin vechiul oraș Jaffa.
Astăzi avem o zi fantastică însorită, care va face mult mai greu să ne luăm rămas bun de la ce este ultima noastră zi excursie în Israel și Palestina.
De îndată ce am ajuns în zona Turnului Operei, am rămas cu gura deschisă, găsind un oraș pe care ni l-am imaginat într-un mod cu totul altul.

Zona Turnului Operei. Tel Aviv și Jaffa

Zona Turnului Operei. Tel Aviv

Dacă ieri am spus deja asta, în drum spre hotel cu taxiul, Tel Aviv Ne-a amintit de plajele de pe coasta de vest a SUA, astăzi, în lumina zilei, ne amintește mult mai mult.

Tel Aviv Plaje Israel

Din această zonă până la Jaffa, care este principala noastră destinație astăzi, va trebui să parcurgem aproximativ 2 kilometri, care sunt cei care ne separă.
Dar astăzi avem toată ziua să ne bucurăm Tel Aviv și Jaffadeci timpul nu ne îngrijorează.
Întâlnim săli de sport pe plajă, baruri pe plajă la fel de renumite ca Banana, care îi dau numele unei plaje, de asemenea foarte faimoase ...

Gimnastică pe plajele din Tel Aviv

Plaja Bananei Tel Aviv

Suntem la 31 decembrie și temperatura este peste 18 grade. Trebuie să spunem că în toate excursie în Israel și Palestina Nu am fost reci, dar nici căldură. Am avut temperaturi și vreme foarte bune care ne-au făcut să ne bucurăm mult mai mult, dacă este posibil, de această călătorie.
Dar astăzi nu putem suporta haina care ne-a însoțit în aceste zile și la câteva minute de a fi pe malul mării, trebuie să le păstrăm în rucsacuri.

Plimbarea pe promenada Tel Aviv

Pe măsură ce avansăm ne dăm seama cât de diferit este Tel Aviv din restul orașelor pe care le-am vizitat în acest sens excursie în Israel și Palestina și chiar suntem surprinși să vedem culoarea atât de albastră cu care ne primește această bucată de Mediterană pe care încă nu o știam.

Marea Tel Aviv

Un alt lucru care ne surprinde este cantitatea de oameni pe stradă și pe această plimbare.
Vedem că, la fel ca majoritatea, turismul local și oamenii din oraș profită de această zi pentru a juca sport, plimbare ...
Am mers puțin peste o oră și am încărcat 100% bateriile.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Israel

- 10 locuri esențiale de văzut în Tel Aviv
- 10 locuri esențiale de văzut în Israel
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Israel

Se pare chiar că am schimbat țări! Nu este că zilele anterioare nu ne-au plăcut, invers, dar nu așteptam Tel Aviv Deci, am fost plăcut surprinși.

Grup de școlari în vizită ... Tel Aviv și Jaffa

Ajungem într-un punct de pe promenadă, unde există câteva stânci în care vedem posibilitatea de a ne așeza să ne odihnim și, mai presus de toate, să contemplăm minunea care se află înainte.

Tel Aviv

Roger nu poate să nu coboare să atingă apa ... Tel Aviv

Imagini din Tel Aviv

Timpul zboară aici și când ne uităm la ceas și vedem că procesele verbale nu ne dau o mică armătura, am decis să mai respirăm și să rămânem puțin mai mult.

Bucurându-vă de o dimineață însorită.Tel Aviv și Jaffa

Aici petrecem câteva momente foarte speciale și verificăm din nou, că de multe ori nu trebuie să fii în fața unor monumente mari pentru a te simți plin.

Suntem în Tel Aviv !!!

Au trecut puțin peste o oră fără să ne dăm seama și vrem să o vizităm Jaffa înainte de a mânca, așa că am pus câteva baterii în această ultimă secțiune pentru a îndeplini această idee.

Tel Aviv

Tel Aviv walk

Oricât de mult încercăm, de fiecare dată când vedem o bancă sau undeva unde ne oprim să contemplăm peisajul din fața noastră, nu îl putem lăsa să treacă.

Bucurându-ne de plimbarea noastră cu Tel Aviv

Pe măsură ce ne apropiem Jaffa Recunoaștem schimbarea peisajului pe care urmează să îl trăim.

Ajungând în Jaffa ...

Tel Aviv din Jaffa

Un alt lucru care ne atrage atenția este cantitatea de elicoptere care călătoresc de-a lungul coastei Tel Aviv și Jaffa. În tot timpul în care suntem aici, nu încetăm să ne vedem pe cerul orașului.

Controlul coastelor Tel Aviv și Jaffa

Înainte de a cunoaște Vechiul Jaffa, ne plimbăm prin port și far.
Portul este în curs de renovare, deoarece a fost abandonat de multă vreme.

Portul Jaffa. Tel Aviv

Farul Jaffa Tel Aviv

Rezervați cele mai bine cotate excursii și excursii în spaniolă de la Tel Aviv de către călători:

- Excursie de o zi la Masada și Marea Moartă de la Tel Aviv
- Excursie la Ierusalim
- Excursie la Betleem și Ierihon
- Excursie la Cezareea, Haifa, Acre și Rosh Hanikra

- Multe alte excursii și excursii aici

Sunt puțin mai puțin de 1 amiază și, deși nu ar fi ore de mâncare nimic, nu putem rezista să cerem 2 înghețate în port pentru 40 de siceli.

Imprejurimile Portului Jaffa

Culoare și mai multă culoare înTel Aviv și Jaffa

Și după 1 amiază vine timpul să ne prezentăm la Vechi Jaffa, unde orașul vechi burghez, priveliștile sale asupra mării, clopotele sale sună în vânt, galeriile sale, atmosfera relaxată ... Ne fac să ne mutăm într-un alt loc în timpul în care ne plimbăm străzile.

Era Old Jaffa. Tel Aviv

Timp de 4000 de ani Tel Aviv Era o mare de dune, Jaffa A fost unul dintre cele mai importante porturi din Mediterana.

Străzile Jaffa. Tel Aviv

Culori în Jaffa Vechi. Tel Aviv

Am început să umblăm pe străzile din Jaffa Fără niciun sens al marșului. Vrem doar să ne plimbăm pe aceste străzi care par luate dintr-o poveste, punctată cu galerii de artă, unde stăm în mai multe vitrine.

Detalii despre Old Jaffa. Tel Aviv

Mergând pe străzile din Jaffa Vechi. Tel Aviv

Bătrânul Jaffa Tel Aviv

Acesta este sfârșitul perfect pentru al nostru excursie în Israel și Palestina. O vizită relaxată și liniștită de care ne bucurăm foarte mult.

Colțurile din Jaffa Vechi

Galerii de artă din Jaffa Vechi

Arborele din Old Jaffa

La fiecare pas pe care îl facem, găsim câteva detalii care ne fac să fotografiem camera din nou și să ne oprim să o contemplăm.
Întâlnim mai multe cupluri, care cu un fotograf călătoresc pe aceleași străzi pe care le facem acel raport foto pe care orice viitor cuplu căsătorit îl dorește.

Detalii vechi Jaffa

După ce a făcut turul de mai multe ori pe străzi Jaffa ajungem pe un deal, care este acoperit cu iarbă, grădinile HaPisgah.

Bătrânul Jaffa Tel Aviv

Când ne întoarcem să privim ceasul este deja 3 după-amiaza și este timpul să mergem să mâncăm !!
Înainte ne uitam deja la un restaurant din port și mergem direct acolo, unde trebuie să așteptăm 5 minute să mâncăm pe terasă.
Astăzi, care avem tot timpul în lume, este ultima noastră zi excursie în Israel și Palestina și este sfârșitul anului, vom plăti un omagiu bun!

Mâncare la Portul Old Jaffa

Am comandat 2 meniuri, unul de squid și unul de kebab care au începuturi impresionante și cu care ne-am pus cizmele doar pentru 182 de siceli.

Bucurându-vă de bucătăria israeliană în portul Old Jaffa

În timpul mesei, vedem din nou acele elicoptere care nu au încetat să controleze ce s-a întâmplat de când am început să călărească și intuim că acestea sunt întotdeauna ...

Control în portul Tel Aviv și Jaffa

Când este aproape 5 după-amiaza și rămâne foarte puțin pentru apusul de soare, am decis că este timpul să ne întoarcem Tel Aviv, savurându-se ca piticii înăuntru Jaffa și urmărește apusul pe jos.

Portul vechi Jaffa

La întoarcere trecem printr-un loc, oarecum degradat, care încurajează plimbarea Jaffa la ritmul muzicii din Saturday Night Fever. Vedem cum un bărbat, în 80 de ani, iese din coșul său și în mijlocul plimbării, începe să danseze ...
El va fi „persoana noastră” din Jaffa. De fiecare dată când ne aducem aminte de această zi, ne vom aminti și de el și de acea vitalitate care timp de două minute ne-a încărcat bateriile tuturor celor care erau acolo.

„Persoana noastră” din Old Jaffa. Tel Aviv

Pe măsură ce ne îndreptăm spre Tel Aviv am întâlnit acel apus pe care am vrut să-l vedem în acest oraș.
Ne întoarcem să stăm pe niște stânci și acolo așteptăm să se întâmple ...
Acesta va fi apusul nostru particular în nostru excursie în Israel și Palestina.

Apus de soare în Old Jaffa¡

Ne încrucișăm din nou cu multe cupluri care fac rapoartele nunții în adăpostul apusului de soare și care încurajează plimbarea care ne duce înapoi Tel Aviv.

Apus de „prietenii” din Old Jaffa. Tel Aviv

Apusul nostru în Old Jaffa. Tel Aviv

Sunt 6 după-amiaza și, deși mai avem câteva ore pentru a prinde taxiul care ne duce la aeroport, mințile noastre au deja acea stare de „întoarcere acasă”, care au de obicei ziua în care călătoria se termină.
Odată ajunși la clădirea Operei, avansăm la Sun City Hotel și ajungem la Piața Carmel, care se află la puțin mai puțin de 5 minute și acolo avem o perioadă bună, printre fructe, legume și multă culoare.
A sosit momentul în care timpul să devină un obiectiv și o facem într-o mică cafenea de pe strada Sheinkin, unde înainte de a ne plimba prin magazine, ne oprim să avem câteva băuturi răcoritoare.
Când ne ridicăm este 8 după-amiaza și mergem în zona centrelor comerciale, unde ne pierdem pe străzi, văzând cum în majoritatea barurilor pregătesc deja petrecerea în seara asta ... azi schimbăm anul!
Fără a lua avionul ne întoarcem în zona de promenadă, dar mult mai la nord de zona hotelului nostru, așa că găsim timpul pentru a călători coasta în lumina lunii și înconjurat de hoteluri de lux, pe care le privim în lateral, crezând că nu ar fi rău să petreci orele rămase într-una din camerele lor 😉
Și așa vin 10 noaptea și ne întoarcem la hotelul Sun City, unde profităm de conexiunea la internet pentru a prinde pasul și pentru a veni să ne ridice taxiul care ne duce la plecare la aeroport în 20 de minute.
Trecem verificări de securitate fără probleme, după ce afișăm pașapoarte și răspundem la câteva întrebări de genul care este relația noastră, la ce am ajuns, dacă cunoaștem pe cineva din țară ...
Trebuie să spunem că pentru noi aceste controale au fost rapide și deloc incomode, dar vedem oameni care își deschid geantele și își scot toate hainele, se uită la laptopuri ... etc.
Așadar, trebuie să vă recomandăm că cel mai bine este să mergeți cu ceva mai mult de 3 ore în cazul în care aceste înregistrări „vă ating” au destul timp ...
Și fără să ne dăm seama, ne uităm la ceas și vedem că sunt câteva minute până la 12 noaptea, pentru schimbarea de an și ne uităm în jur, văzând că nimeni nu se uită la ceas, doar noi.
Intuim că nu este ceva important pentru oamenii din jurul nostru. Chiar și pentru noi.
Nu suntem oameni care sărbătorim Crăciunul sau Anul Nou, nici alte petreceri impuse de calendar sau de societate.
Suntem oameni care sărbătorim în fiecare zi, viața și sărbătorim că putem face ceea ce ne place cu adevărat.
Au mai rămas câteva minute până la sfârșitul anului ... și călătorim.

Ziua 12