Templele Jain din Fortul Jaisalmer

Ziua 6: JAISALMER

Duminică, 06 mai 2012

Astăzi nici măcar nu era necesar să sune alarma. Am fost cea mai mare parte a nopții. Pot deja să spun că aparțin acelui 80% din călătorii care ajung odată India înainte de a trece o săptămână, ei au deja probleme intestinale și nu pot să nu mă gândesc că astăzi avem una dintre cele mai complete zile care vizitează Fortul Jaisalmer și Templele Jain.
Sunt fatal și îți mulțumesc doar că nu a trebuit să faci o călătorie lungă cu mașina astăzi, nu sunt sigur că am fost în situația de a face acest lucru.
De asemenea, Roger nu este foarte bine, dar deocamdată rezistă mult mai bine decât mine.
Nu știm dacă o suna pe Mahendra pentru a-i spune că suntem cazați la Desert Tulip Hotel & Resort din Jaisalmer sau nu. Este o situație nouă pentru noi, nu ne-am îmbolnăvit niciodată în timpul călătoriei și suntem un pic descurajați.
Până la urmă am decis să coborâm la micul dejun (mă prăjesc doar) și am decis, după cum mă găsesc, ce să fac.
Odată coborât, nici măcar nu pot lua micul dejun, am corpul fatal și nu-mi intră nimic în stomac, dar se pare că îndur destul de mult fără să merg la baie, așa că prefer să merg dimineața să vizitez Fortul și Templele Jain și să văd ce se întâmplă mai târziu.

Nu voi rămâne fără să văd Templele Jain din Fortul Jaisalmer, la fel de rău cum mi se pare, am foarte clar 🙂
Îi spunem lui Mahendra să ne ducă mai întâi la Lacul Gadi Sagar și apoi la fort și să vină să ne caute la Desert Tulip Hotel & Resort la ora 19:00 pentru a merge să mâncăm la casa lui, între timp vom căuta viața, este rândul nostru!
Am ajuns la Gadi Sagar la 8 și puțin dimineața și am întâlnit deja turiști indieni acolo, suntem destul de surprinși de cantitatea de turism național pe care o vedem.
Ne aducem aminte de prima zi în Delhi, unde am văzut mai mulți turiști indieni în toate vizitele, decât de orice altă naționalitate.
Adevărul este că Gadi Sagar nu și-a imaginat-o așa cum este cu adevărat și ne-a surprins bine.
Trebuie să spunem asta Jaisalmer Ne place foarte mult, are o atmosferă specială. Acela care se simte doar în locuri speciale. Și acesta este unul dintre ei.

Gadi Sagar din Jaisalmer

Gadi Sagar

Odihnește-te în Gadi Sagar

Culori în Gadi Sagar

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în India

- 10 locuri esențiale de vizitat în India
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în India

Culori în Gadi Sagar

Gadi Sagar minunat

După aproape 45 de minute în Gadi Sagar, mergem la Fortul Jaisalmer și așa, la 9 dimineața, am pus „fața” pe acel Fort, care ieri ne-a plăcut atât de mult de la Sunset Point
Ne luăm la revedere de la Mahendra până diseară și începem drumul.

Fortul Jaisalmer

Urcăm panta care duce acolo încet, între căldură și corpul pe care îl am nu pot da mai mult ... Dar chiar dacă este încăpățânat, azi nu îmi lipsește Fortul Jaisalmer 🙂

Sosirea la Fortul Jaisalmer

Deja la intrarea în Fortul Jaisalmer găsim diverse „personaje”… unii cer rupe în schimbul fotografiilor, iar alții nu vor nimic în schimb, invers, le cer.

Fotografie în schimbul unor rupii ... Fortul Jaisalmer

Portrete în Fortul Jaisalmer

Fați o poză gratuită? Fortul Jaisalmer

În timp ce ieșim pe străzile El Fortul Jaisalmer Observăm că nu este atât de fierbinte și, în ciuda corpului rău pe care îl avem, suntem ușurați să vedem că aproape nu există oameni și putem merge mersi liniștiți până se deschid templele Jain din Fortul Jaisalmer. Acestea au orar foarte limitat și dorim să pătrundem timpul pentru a le vedea pe toate la rând.

Străzile Fortului Jaisalmer

Mergând pe străzile Fortului Jaisalmer

Când ne plimbăm de ceva vreme Fortul Jaisalmer, ne-am oprit pe scările care duceau la Palat pentru a ne odihni o vreme și acolo am întâlnit pe Jaysal, un indian care vorbește perfect limba spaniolă.
Din prima clipă ne spune că este traducător pentru o companie eoliană și, deși are o conversație foarte interesantă și suntem foarte confortabili cu el, suntem în permanență așteptați „amăgire”.
Așa că trec aproape 45 de minute până îi spunem că trebuie să mergem și își spune la revedere amabil doar spunând o frază care a fost înregistrată „viața este foarte lungă, sigur că ne vom întâlni din nou”.
În timp ce ne îndepărtăm, ne simțim groaznic pentru că ne-am gândit rău la el ... am rămas cu un spini pentru că nu am urmat conversația plăcută pe care am avut-o, luând la iveală daunele pe care le aducem de acasă despre tratamentul pe care îl putem găsi din partea societatea
Update 2017: Deși poate părea minciună, Jaysal, după 5 ani ne-a contactat prin Facebook. A întâlnit un cuplu care i-a povestit despre noi, a intrat pe blog și a văzut brusc fotografia lui și și-a amintit conversația noastră.
Jaysal, odată ce ne-ai spus „viața este foarte lungă, suntem siguri că ne vom întâlni din nou”. Cuvintele tale nu ar putea fi niciodată atât de adevărate: ne-am întâlnit din nou!

Conversație foarte frumoasă la porțile Palatului Jaisalmer

De asemenea, după ce am discutat cu Jaysal, am știut că acum este un ghid oficial în Jaisalmer. Vă lăsăm datele pe care ni le-ați trimis în cazul în care doriți să îl contactați și să vă arătăm orașul său, unul dintre cele mai frumoase din lume.

E-mail: [email protected]
Telefon 0091-9929972029

De aici revenim la Templele Jain, deoarece am calculat că având astfel de programe limitate și că un singur bilet este valabil pentru toate cele șapte, este mai bine să introduceți aproximativ 10.45 pentru a avea timp să le vedeți pe toate.

Imprejurimile templelor Jain din fortul Jaisalmer

Plătim 150 de rupii de persoană pentru a vedea Templele Jain din Fortul Jaisalmer și după ce ne-am dat jos pantofii și am urcat primii pași ... se întâmplă din nou ca atunci când am văzut pentru prima dată Fortul. Nu putem să taci. Sunt minunate.

Interiorul unuia dintre templele Jain din Fortul Jaisalmer

Templele Jain în Fortul Jaisalmer

În cadrul unuia dintre temple recunoaștem un cuplu pe care l-am întâlnit de câteva ori în acest sens excursie în India, sunt mexicani și împreună discutăm o vreme despre călătorie, despre lucrurile pe care le vom face ... etc
În curând întâlnim un băiat valențian care ne oferă câteva sfaturi despre următoarea noastră destinație, unde a fost deja ...
Deși am fost aici de câteva zile, este întotdeauna apreciat să găsim oameni din țara ta și să petrecem ceva timp vorbind.

Chat în interiorul unuia dintre templele Jain din Fortul Jaisalmer

Interiorul templelor Jain din fortul Jaisalmer

Intrarea în unul dintre templele Jain din Fortul Jaisalmer

Cu puțin înainte de 12 am vizitat deja Cele 7 temple ale lui Jain și am fost uimiți de această vizită, fără îndoială cel mai bun pe care l-am văzut până acum.
Mergem pe un portal unde umbra este chiar în fața Templele Jain, unde înainte ne-am odihnit să facem la fel și să ne reîmprospătați puțin.
Am uitat să spunem că nu poți intra cu apă în zona Templele Jain din Fortul Jaisalmer. Așadar, vă puteți imagina cum am ieșit ... disperați de o băutură.
Cred că nu am băut niciodată atâta apă într-o călătorie ca asta în India.

Turismul în templele Jain din Fortul Jaisalmer

După ce ne odihnim, ne întoarcem în partea Palatului și ne întâlnim din nou cu acele străzi care par să ne ceară fotografii în orice moment. Culorile sunt spectaculoase. Și nu putem refuza această solicitare!

Țesături pe străzile Fortului Jaisalmer

Străzile Fortului Jaisalmer

Îți faci prieteni? Fortul Jaisalmer

Mai multe țesături pe străzile Fortului Jaisalmer

Când am ajuns în Piața Palatului, am decis să luăm un autorickshaw care pentru 100 de rupii ne duce la hotel Jaisalmer.
De data aceasta nu ne bate mult, începem să observăm din nou oboseala și stomacul începe să ceară odihnă. Astăzi, nu numai că organismul nostru are nevoie de odihnă, astăzi stomacul pare să fi cerut prioritate.
Călătoria este un amestec de sentimente ... dacă nu o privești singur.

Mergând pe străzile Jaisalmer. Cine a spus haos ???

Ni s-a spus despre conducere India, dar nu credeam că este atât de haotic. Comparând-o cu Thailanda, Iordania, Turcia ... unde am fost acum câțiva ani, credem că nu este atât de mult. Sau este că nu suntem foarte subțiri astăzi?
Deși pare o minciună, nu suntem în stare să ieșim toată după-amiaza și nu putem face altceva decât să mințim. Stomacul pare să se agraveze și nu-mi oferă o pauză pentru după-amiaza asta.
Încep să iau medicația (Fortasec) pentru a vedea dacă funcționează și mă pot recupera rapid.
În acest moment ne găsim cu mai puțină putere și nu ne simțim deloc să mâncăm, așa că ne-am așezat la odihnă și așteptăm să treacă orele.
La 7 ani vine Mahendra să ne găsească și mergem la casa lui la cină. Acolo ne întâlnim cu familia, soția și fiica sa și ne tratează ca și cum am fi familia lui.
Am petrecut o perioadă foarte plăcută cu ei, mâncând un taliu (pe care cu greu îl pot degusta din cauza disconfortului stomacului) și o delicioasă înghețată de mango pentru desert.
Vorbim și vorbim și împărtășim confidențe într-o casă India, o casă necunoscută nouă, dar în care ne oferă toată încrederea în lume.
Singurul lucru care mă face să sufăr este să nu mă pot bucura de experiența 100% așa cum ne-am fi dorit, pentru că nu ne simțim bine.
Cu puțin înainte de 22:00, Mahendra ne „întoarce” la hotelul nostru, Desert Tulip Hotel & Resort.
În acest moment mergem cu toții cu ideea că mâine ne vom regăsi mai bine în acest sens excursie în India. Cel puțin eu, care sunt cel mai rău.
Sperăm că ...

Ziua 7