Templul Soarelui din Jaipur

Ziua 13: PUSHKAR - JAIPUR

Duminică, 13 mai 2012

Astăzi ne întâlnim la 7.30 dimineața cu Mahendra la Palatul Jagat pentru a merge la Templul Soarelui din Jaipur și desigur întâlniți un alt dintre cele mai faimoase orașe din India. Călătoria este de aproximativ 3 ore și o fac mai mult sau mai puțin bine, având în vedere situația pe care am târât-o câteva zile în acest sens excursie în India.
Roger este destul de recuperat, așa că acum sunt singurul „bolnav”.
Drumul spre Jaipur astăzi nu știu dacă a fost mai rău decât în ​​alte zile, dar cel puțin am suferit mult mai mult, poate din cauza dorinței la care trebuie să ajung Jaipur și vezi un doctor.
Și o dată pe autostradă ... minunat !! Vacile, caprele, femeile, bărbații sunt încrucișate ... pe autostradă! 🙂 Nu mai observasem până acum. Pare râs, dar mai mult decât o încetinire pe care am căutat-o. Există momente în care situația este suprarealistă ... ei bine, poate nu, poate trebuie doar să crezi că ne aflăm India!!
Când treceam prin sate din India, poate că am luat mai multe zile de călătorie sau pentru statul meu, m-am uitat la fiecare față, la fiecare comerț, la fiecare casă ... și împotriva a mai mult observ, totul pare mai incredibil.

Am explicat întotdeauna multe lucruri despre India, dar niciodată nu mi le-aș fi imaginat așa.
Trebuie să-l vezi ca să-l crezi. Dacă nu este imposibil să vă imaginați. Este o călătorie care trebuie făcută, deși în unele momente este greu.
La final am ajuns la hotel Jaipur, Umaid Mahal - Heritage Style Hotel, la ora 11 dimineața și nu ne-a sunat încă corespondentul în India, deci sun la asigurare și după un praf rapa bun pentru situație, după 5 minute ne sună să ne spună că într-o oră un medic va fi la hotel.
Adevărul este că asigurarea s-a comportat de minune, vina întârzierii a fost în persoana de aici care nu a sunat încă.
Arată că în momentul în care am sunat din nou în Spania s-au mutat de acolo pentru a mă suna de urgență.
Luhe din Mahendra, care a fost alături de noi și ne-a ajutat cu toate apelurile. De la început ne-a spus că a rămas cu noi pentru a ne ajuta în tot ceea ce avem nevoie.
A fost o vreme când am avut 3 oameni care ne sunau la telefoane mobile și la hotel.
Se observă că „jumătatea furiei” a avut efect imediat.
Și în sfârșit a venit medicul !!
El mi-a cerut toate simptomele și să văd unde se dovedește a fi o infecție ... Și așa a rămas omul :))
Mi-a trimis un arsenal întreg de medicamente și acum, după 3 ore, trebuie să spun că mă simt mult mai bine! Sunt aproape vindecat !!! Desigur, trebuie să iau 8 pastile zilnic :))
Chiar am mâncat 3 prăjituri la prânz! Un record până acum.
Am fost chemați de la asigurător pentru a vedea cum a decurs totul și apoi medicul din Spania pentru a verifica dacă totul a fost bine.
El a fost trimis diagnosticul și o parte din tot ceea ce mi-a fost prescris (care, prin modul în care medicul l-a adus deja și nu a fost necesar să mergem să-l cumpăr nicăieri).
Mahendra a fost alături de noi în cameră pentru a facilita toate lucrurile cu medicul, pentru că, deși ne apărăm în engleză, la fel ca doctorul, au vorbit hindi între ei și a fost întreaga conversație mult mai clară și mai concisă.
Astfel am fost mult mai calmi.

Rezervați călătorii și excursiile cele mai bine cotate în Spania din India de călători

- Jaipur: 8 ore tur privat
- excursie de o zi cu Jaipur cu mașina din Delhi

- Multe alte excursii și excursii aici

Acum ne-am întâlnit la ora 17:00 să părăsim Umaid Mahal - Heritage Style Hotel pentru a vizita Templul Soarelui din Jaipur sau templul maimuțelor... atunci voi explica cum a decurs experiența.
Și după :)) Și experiența a fost ... grozavă! Arată că mă simt mult mai bine și văd lucrurile dintr-o altă perspectivă și o altă culoare.
Primul Templ la care mergem este Templul Soarelui, mai cunoscut sub numele de templul maimuțelor. Văzând această descriere, adevărul este că am fost puțin reticent în vizită.
Mi-a amintit de anul trecut în Bali, când o maimuță trădătoare, care a furat ochelarii de soare și a avut greu să-i recupereze.
Dar bine, după cum trebuie văzut totul pentru a-l judeca, plătim 100 de rupii pentru cele 2 camere și „p ” din interior pe care le lăsăm.
Și nu pot spune altceva care ne-a plăcut. Site-ul este foarte liniștit, deși există o mulțime de turiști și pelerini locali ... și mai presus de toate are un farmec aparte.

Intrarea în Templul Soarelui din Jaipur

Templul Soarelui din Jaipur o Templul maimuțelor

Saris înTemplul Soarelui din Jaipur

Maimuta la vedere!Templul Soarelui din Jaipur

Templul Soarelui din Jaipur

Urcăm treptat căderea de 200 de metri între temple și la fiecare pas descoperim noi imagini care ne plac mai mult.

Vederi aleTemplul Soarelui din Jaipur

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în India

- 10 locuri esențiale de vizitat în India
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în India

Culori înTemplul Soarelui din Jaipur

Imagini cuTemplul Soarelui din Jaipur

Locuitori dinTemplul Soarelui din Jaipur

Suntem puțin sub 1 oră în Templul Soarelui în Jaipur sau Templul maimuțelor iar când am plecat am întâlnit o mulțime de oameni care vin să-l viziteze. Este clar că așa cum ni s-a spus, este un loc de pelerinaj cunoscut.
În drum spre Templul Birla Mandir, întâlnim multe păuni, este uimitor să vezi cum un animal atât de spectaculos se amestecă cu gunoiul acumulat pe străzi.
Este un lucru pe care îl întâlnim în fiecare zi în plimbările noastre, când mergem cu mașina ... Asta este India... țara contrastelor.

Turcia Regală părăsindTemplul Soarelui din Jaipur

Întârziem să ajungem la Jaipur ceva cu mai mult de 15 minute înainte de un trafic imposibil de crezut.
Ni s-a spus asta Jaipur a fost un oraș foarte urât, dar noi ne place 🙂 Poate că este pentru că în câteva ore am plecat de la a fi făcut o cârpă să fie bine, dar zic din nou, că acum îl văd tot roz ... :) Și niciodată mai degrabă în acest oraș.
Ajungem la Templu și după ce ne scoatem pantofii, admirăm structura de marmură de ceva vreme.
Aici, ca în Templul maimuțelor, am întâlnit mulți turiști, dar toți localnicii, nu ne-am încrucișat cu mai mult de 4 „ghizi” ca noi.

Templul Birla Mandir din Jaipur

Templul Birla Mandir

Făcând poze la Templul Birla Mandir

Acum, că este timpul pentru cină, deși mi-e puțin foame, prefer să nu bat pe ușa nimănui și să fiu prudent, așa că mergem la Umaid Mahal - Heritage Style Hotel pentru a mânca orez decojit și rulat și odihnă pentru mâine
Dacă totul continuă ca acum ... voi fi într-o formă de top pentru a reveni la „live” India!!!!

Ziua 14