Zona geyserului Yellowstone

Ziua 5: ZONA GALBENĂ - ZONA GÉISERES - VECHI CREDITE

Marți, 13 octombrie 2009

Astăzi am plecat puțin mai târziu din a noastră hotel în West Yellowstoneîn care avem în fața noastră vizita tuturor Zona de gheiser în Yellowstone și bucurați-vă de marele vechi credincios.
Această zonă de gheizere este spectaculoasă și credem că am vizitat bine ultima zi în care ne aflăm Parcul Yellowstone, pentru că așa am văzut „gheiserii parcului” de la cel puțin la cel mai mare.

Zona geyserului Yellowstone

Începem vizita prin zona din Bazinul geyser superiorloc unde putem găsi un sfert din gheizerele existente pe suprafața planetei.
Aici putem găsi 75 gheizere active și 600 arcuri de apă caldă.

După o plimbare pe trasee puteți ajunge Castelul Géyser, unul dintre cele mai vechi și mai frumoase parcuri din Yellowstone Park, care apare pentru aproximativ 50 de minute la fiecare 13 ore.
după Castelul Géyser, urmând platformele la care ajungem Grand Géyser, mai puternic decât Old Faithful dar mai puțin previzibile, la fiecare 10 ore sau cam așa ceva.

Parcul Yellowstone

De-a lungul acestui tur, timpul nu ne-a însoțit prea mult, deoarece a fost foarte frig și a plouat aproape toată ziua, dar am putut totuși să vizităm tot ce ne-am propus.

Zona geyserului Yellowstone

De aici mergem la Bazin de nisip negru unde putem găsi niște iazuri multicolore incredibile, în special piscina Esmerald. În această zonă parcurgem și Faleza Geyser, unde am trecut ieri, care s-a format la marginea râului, pentru a ajunge la Sunset Lake, un lac impresionant.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Statele Unite

- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Statele Unite
- Cea mai bună asigurare de călătorie pentru Statele Unite

Parcul Național Yellowstone

De aici mergem la Midway Geyser Bazin, unde poți admira impresionantul Primăvara prismatică, cea mai mare primăvară caldă din parc și al doilea ca mărime din lume, cu aproape 100 de metri în diametru.

Singurul lucru pe care nu l-am putut face, din cauza vremii nefavorabile, a fost să urcăm un deal din apropiere pentru a putea vedea cu perspectivă Grand prismatic și faceți câteva dintre fotografiile pe care le-am văzut în multe rapoarte. Vântul a suflat împotriva lui și a fost imposibil să vedem nimic din cauza fumului care exista acolo, deși am fost mulțumiți că am putut să-l contemplăm îndeaproape și să vedem un astfel de fenomen al naturii.

Grand Prismatic în Yellowstone

După ce ne-am bucurat de Grand Prismatic, ne întoarcem să ne luăm mașina de închiriat în Statele Unite în care mergem Bazinul Geysir inferior unde puteți admira câteva dintre cele mai mari gheizere, cum ar fi Marea Fântână Géyser care atinge de obicei 30 de metri înălțime și erupe la fiecare 8 sau 12 ore.
Cele 4 zone pe care le-am vizitat în zona gheizerele din Yellowstone au fost spectaculoase, dar punctul culminant a fost să te bucuri, din întâmplare, de erupția Castelul GeyserImpresionant.

Castelul Geyser din Yellowstone

Nu am reușit să încetăm să facem fotografii din acest moment, de care ne-am bucurat ca copii.

După ce am văzut erupția Castle Geyser, trebuie să spunem asta Vechi credincios Am fost un pic dezamăgiți. Poate din cauza așteptărilor pe care le-am avut sau poate din cauza numărului de fenomene pe care le-am văzut în aceste 3 zile în care am fost în Parcul Yellowstone, dar adevărul este că ne-a plăcut mult mai mult decât am văzut până acum.

Vechi credincios

Astăzi a fost o zi puțin mai liniștită în turneul Yellowstone și am ajuns înaintea noastră hotel în West Yellowstone, dar nu înainte de a vedea alte gheizere în drum spre ieșirea unuia dintre cele mai impresionante parcuri din lume.

Zona geyserului Yellowstone

Nu încetăm să fim surprinși de cantitatea și diversitatea peisajelor oferite de către Parcul Yellowstone, care ne-a depășit toate așteptările.

Parcul național Yellowstone

Peisaje din Yellowstone

Odată ce am ajuns la West Yellowstone, vedem că toate magazinele se închid la 6, așa că nu am avut timp să mergem la cumpărături sau să mergem în jurul orașului și am plecat la cină la același restaurant din Am fost aseară și am luat cina atât de bine.
În jurul orei 21.00 ne întoarcem la hotel pentru a ne odihni, revizui planificarea mâine și ne uităm din nou la fotografiile pe care le-am făcut în aceste zile Yellowstone, unul dintre cele mai uimitoare locuri din lume.

Ziua 6