BYE BYE NZ!

Christchurch 28 februarie 2015

Camera noastră este încurcată: un hanorac întins pe podea de ce nosésillevarlaono, verificați acte, pașapoarte, flip-flops, costum de baie.
Și ei, rucsacurile gata să revină la aventură: da, a venit momentul să plece din Noua Zeelandă!

Mâine ne așteptăm la un avion care ne va duce la Melbourne, acolo vom petrece noaptea așteptând un alt zbor, care ne va duce în Singapore.

Avem o mulțime de morriña din Asia. Multe. Deși nu putem fi atât de nerecunoscători față de țară încât, de mai bine de 9 luni, a fost casa noastră din cealaltă parte a lumii.
Ne vom aminti întotdeauna de Noua Zeelandă cu afecțiune specială. Acesta a fost primul mare călătorie lentă ce am făcut și ne-a marcat: de fiecare dată ne place mai mult călătorește liniștit, având timp să te conectezi mai mult cu locul și cu oamenii săi, pentru a înțelege și adapta mai bine.
Noua Zeelandă ne-a întors la școală și pentru viața de student și adevărul, a fost distractiv așa cum ne-am amintit.
Noua Zeelandă am descoperit căsuța, un mod de a călători în călătorie care pur și simplu s-a îndrăgostit și datorită căruia am luat câțiva prieteni.

Noua Zeelandă ne-a făcut să realizăm visul unei călătorie pe drum: Au fost 10.000 de kilometri pe care am călătorit la bordul autoutilitarei noastre tapotupotu.
Noua Zeelandă ne-a ajutat cu natură, nu este înainte ca noi să fim dușmanii săi, dar este imposibil să nu fim alucinați înaintea unor peisaje de film precum Tongariro sau Lacul Pukaki.
Noua Zeelandă ne-a făcut și pe noi ape curate și, deși mulți nu vor înțelege de ce două persoane cu carieră trebuie să meargă în cealaltă parte a lumii și să curețe rahatul altora pentru noi, totul are mult sens: nu, nu este acea curățenie de curățare de care ne bucurăm, dar dacă să trăim călătorind trebuie să (de câteva ori) fă-o, este gata!
În acest (aproape) an ne topim în kiwi, possum, keas, capre, vaci, alpaca și regiști și avem grijă de oi, pisici, câini, pui, ajungem în punctul cel mai nordic și cel mai sudic al țării, ne scăldăm sub aspectul Căii Lactee, ne-am trezit lângă soare în dubă, am vizitat lacuri care miroseau a ouă putrezite, am mers pe partea unui vulcan, am găsit Maori cu fața complet tatuată, ne-am plimbat prin orașul cel mai vânt din lume, am riscat unii De câte ori să fim aruncați pentru a grăbi rezervorul de combustibil, am mâncat o mulțime de pește și chipsuri, am avut niște zile proaste, am fost hobby-uri pentru o zi, am văzut ghețari, plaje de nisip alb, auriu și negru, jungle care arătau ca fiind luate din Brazilia, am devenit experti in bbq, in ciorba de fidea in sushi. Și cel mai important: împărtășim o bucată de drum cu oameni grozavi și cu adevărat, dacă privim în urmă vedem că aceste 9 luni au fost frumoase.

Mai avem multe lucruri de spus despre această țară ... în timp ce aventura noastră prin ghețari și coasta de vest, prin pasul arthur, în Christchurch, vrem să vă recomandăm cele mai bune 10 locuri din Noua Zeelandă și să vă anunțăm despre cele 10 locuri „cele mai rele”, vă vom spune cât costă călătoria în aceste părți dar asta ... o vom face din Asia!

Mulțumim celor care ai făcut parte din Kiwi-aventura noastră :)