„ÎNCĂRCARE” DE TANGALLE

Și după atâtea bug-uri în Yala ne-am început rutina pe plajele din Sri Lanka. Am fost deja la Nilaveli, pe coasta de est, dar acum vom descoperi pe cele ale coastei de sud. Și începem Tangalle.

Această zonă este renumită pentru broască țestoasă Ajung noaptea la plajă pentru a-și depune ouăle. Mai ales în zona din Plaja Rekawa. Păcat că piața turistică a sosit (ca aproape totul aici) și nu poți intra decât dacă plătești 1.000 de rupii pe cap ... bine, văzând panorama că suntem atât de bogați în Karma noastră bună, încât aici este bine!

Într-una din zile, am plecat de la Lety lucrând cu blogul și am închiriat o motocicletă Jordi și cu mine pentru a ne da o buclă prin zonă. În apropiere, există câteva puncte atractive, cum ar fi templul Wewrukannala, cu un Buddha de 50 de metri și mai multe imagini cu demoni și Buddha mixte, acesta are unul ...

Pe drum ne oprim într-un mic coaster mic, cu un restaurant local și mult farmec. Tangalle este trecut, pe o potecă care coboară pe o pantă. Nu am mâncat aici, am continuat călătoria și ne-am oprit la un alt restaurant local. Acolo am încercat tipicul bufet, cu mai multe legume și pește care mâncărură ca mama lui ... Și pentru a-l topi, obținem o sticlă cu ceea ce credeam că este brandy ... hehe, era de fapt mierea de combinat cu iaurtul pe care ni l-au oferit pentru desert. O descoperire!

Dincolo se află „Golful de suflare”, un loc natural în care zilele în care valul este mutat, apa se strecoară între roci și este împușcat în sus de tip „gheizer”. Nu am văzut-o, era să ajungem și să vedem femeile bătrâne cu ochii ieșiți de pe orbitele lor, vândându-și parcelele, astfel încât să putem parca că am luat motocicleta și am scăpat îngroziți acolo! În plus, desigur, trebuie să plătiți și un bilet, cred că este de 350 de rupii. Unde ne-am oprit, era la câțiva kilometri distanță la o plajă locală. Acolo ne-am întâlnit cu o familie întreagă făcând o baie bună și ne-am întâlnit cu Nilanka, un tip foarte drăguț (și frumos de mințit) care ne-a dat niște frunze speciale de ceai din această zonă ... amestecat cu ceaiul normal nu a avut prea mult efect.

Ceea ce nu obținem în niciun moment al naibii este un hamburger pe care să-l ducem la Lety, că săracii ar muri de foame la hotel ... sau nu! Dacă cumpărăm câteva provizii pentru a supraviețui ... nutella, cereale de ciocolată ... lucrul tipic pe care mergem ... ah! și supele plicului! Ne-au salvat o cină! Este că ședințele la piscină lasă o jumătate moartă 🙂

De micul plajă să zicem, este plaja virgină tipică, cu puține palme și km și km de nisip. Eu și Jordi am jucat jocuri bune cu ceva similar cu voleiul fără plasă și am intrat în mare, nu pentru că curentul era groaznic.

Au fost zile relaxante, cu mica noastră piscină, nuca de cocos, mica noastră casă de pe plajă ... un lux! Păcat pentru sundflies, care aparent ne-au mâncat în viață. Nu știam decât după câteva zile.

INFORMAȚII UTILE

Cum să ajungi acolo?

De la Tissa am luat un autobuz local care se oprește în Tangalle. Durează aproximativ 2 ore și ceva și costă 103 rupii de persoană. De la gară la hotel, dincolo de plaja Rekawa, costă 450 de rupii. Cel mai bine este să păstrați numărul de telefon al tuctuc, deoarece este o zonă ușor pustie. Deși am văzut un autobuz local trecând în apropiere.

Unde să dormi

Am stat la Good Karma ... un lux!

Cum să vă mișcați?

Motocicleta este o idee bună, mai ales pentru a explora alte plaje. Cele mai bune sunt cele care se află la câțiva km de Tangalle spre Matara. Chiria la hotel ne-a costat 1.000 Rs pe zi.