MOTOTRIP PRIN INDIA DE Sud. ETAPA 2: VARKALA - KANYAKUMARI

În această a doua etapă părăsim Kerala pentru a intra în fabuloasa, misterioasă și veche regiune a Tamil Nadu. Este cea mai sudică din țară și urmează să mergem în partea de sud a sudului, adică în punctul Indiei, unde se întâlnesc 3 mări: mai mult decât Bengalul, Marea Arabă și Oceanul Indian. Orașul care ne așteaptă este Kanyakumari.

Plecăm la ora 08.00 dimineața din Varkala, traversăm drumul de legătură și ne întoarcem la autostradă pentru a-i da un pic mai mult de trestie. Deși viteza medie este destul de slabă adevărul, fiind a doua zi preferăm să mergem la „pian pian” și să uităm ceasul.

Facem micul dejun oprit în Kovalam, o altă zonă de plajă cu destule spații de cazare. Luăm un volt pe acolo cu bicicleta și este în regulă, dar alegem Varkala pentru a petrece o zi. Așadar, cu burtele pe jumătate pline (Lety are în sfârșit plăcerea de a mânca niște pescari ... pentru micul dejun!) Continuăm pe drumul care se întinde pe coastă, până în orașul musulman Vizhinjam, foarte fotogenic!

Continuăm pe drumuri destul de aglomerate. Părăsim capitala Kerala (Trivandrum) pe stânga noastră, aeroportul său internațional în dreapta noastră, întotdeauna cu busola așezată spre sud. Trecem prin multe orașe, trafic, drumuri cu adresă publică pentru kilometri și kilometri unde sună ceva radio indian ...

Când ne apropiem de Kanyakumari, vedem cum se schimbă peisajul, palmierii și câmpurile de orez ne înconjoară, cu munții în fundal. Dupa 6 ore pe spatele Gambitei noastre ajungem la destinatie. Căutăm cazare decentă și facem un pui de somn, pe care l-am câștigat!

Kanyakumari este un mic oraș de coastă, nu foarte mare, cu atracția de a fi vârful Indiei. În sine nu are prea multe, un templu dedicat zeiței mării (Templul Bagavathi Amman) și unele memoriale. Chiar în fața coastei sale se află câteva insule cu un templu și o statuie mare, ambele dedicate a doi oameni faimoși din această zonă a țării.

Ei bine, va trebui să vedem ce se întâmplă acolo, nu? Coborâm de pe dig și prindem bacul pentru a face turul. Nu prea există multe de spus. Am fost surprinși de o cameră pentru cei care vor să mediteze, cu o atmosferă de liniște totală!

Desigur, răsăriturile de aici sunt foarte mișto, urmărind răsăritul soarelui, de vreme ce nu știm care dintre cele trei mări, cu insulele în față ... un eveniment! Și nu numai pentru noi!

INFORMAȚII UTILE

Kanyakumari:Am stat într-un hotel chiar în fața templului principal. În această stradă există mai multe spații de cazare cu prețuri diferite. Plătim 450 INR. Vizita în insule nu este mare, deși fie faceți acest lucru, fie nu faceți nimic aici ... Prindeți un feribot pentru INR 34 care vă lasă la început, plătiți INR 20 pentru intrarea în templu. Apoi, bacul te duce spre cealaltă insulă, statuia uriașă. Iar următoarea oprire este din nou spre continent. Ultima pleacă la ora 16.00.

călătorie
Drumurile pentru a ajunge aici sunt destul de aglomerate. Există multe orașe și orașe care reduc viteza. Am făcut un total de 160 km în 6 ore, oprindu-ne.