Călătorie în Shanghai

Ziua 1: Lloret de Mar - Aeroportul din Barcelona (Călătorie la Shanghai)

Astăzi începe care va fi una dintre călătoriile pe care le-am dorit cel mai mult și cu care, probabil, am visat cel mai mult: călătoria în Tibet în 19 zile, pe care o vom începe în câteva ore cu un excursie la Shanghai, oraș care va fi poarta de intrare pentru această călătorie.
Ideea inițială era să plecăm de la miezul dimineții acasă, deoarece zborul nostru spre Shanghai este la 17:35, dar ținând cont că astăzi suntem în deplină operațiune de plecare din Săptămâna Sfântă și că ieri, în ultima clipă, când tocmai am făcut rucsacurile, am văzut faptul că a lua câteva cărți a crescut considerabil greutatea în spatele nostru, ne-a făcut să luăm în considerare cumpărarea unei cărți electronice care ne servește și pentru viitoarele călătorii și, astfel, să evităm să ducem mai multe cărți de hârtie pe fiecare dintre călătoriile pe care le facem pe parcursul anului .
Deci, cu această idee în minte, am schimbat puțin planurile, hotărând să plecăm la jumătatea dimineții, după micul dejun, să facem un oprire tehnica în Barcelona, ​​înainte de a merge la aeroportul Prat, unde excursie la Shanghai.

Și spus și terminat, după o călătorie cu mașina la Barcelona, ​​mult mai liniștit decât ne așteptam din punct de vedere al traficului, oprirea pentru a cumpăra un Ipad mini, pe care la final l-am luat complet configurat și gata de utilizare, ne-am pus în Martie spre aeroportul din Prat, unde ajungem la prânz, momentul perfect pentru a ne lăsa mașina în parcarea din Aena, pentru a ne verifica rucsacurile și după trecerea controalelor de securitate, apropiați-ne la un restaurant unde să încărcăm forțele pentru a începe acest lucru excursie la Shanghai.

Drumul Aeroportului din Barcelona

Începeți călătoria noastră la Shanghai

După ce am mâncat și am avut câteva cafele, ne-am apropiat de poarta de îmbarcare de la care va pleca zborul nostru KLM Royal Dutch Airlines, compania aeriană pe care am ales să o călătorim în Tibet, cu care am zburat deja în ocazii anterioare și cu care, nu vom nega, avem o specială senzație, nu numai pentru confortul aeronavei lor, ci și pentru răspunsul rapid (și soluția) pe care am avut-o întotdeauna din partea lor atunci când am avut o problemă. Ceva care este apreciat și mult, mai ales când vorbim despre ceva la fel de important într-o călătorie precum este un zbor. Dacă adăugăm că ne-au tratat întotdeauna într-un mod excepțional, atât prin telefon, cât și prin RRSS atunci când i-am contactat, de data aceasta, cum nu ar putea fi altfel, zborul cu ei a fost prima noastră opțiune.

KLM: cea mai bună călătorie la Shanghai

În plus, anul acesta a câștigat premiul pentru cea mai punctuală companie aeriană din lume, așa că, așa cum era de așteptat, când este exact ora 16:30, anunță începerea îmbarcării, lucru pe care îl facem fără grabă, dar fără pauză, să ne oprim. Câteva minute să ne găsim deja așezați la zborul care ne va duce în orașul în care ne vom conecta cu zbor spre Shanghai și unde avem o scală de 3: 55 ore, mai mult decât suficient, dar asta ne oferă, de asemenea, liniștea sufletească de a lua calm acest tranzit și, astfel, să nu trebuim să alergăm așa cum s-a întâmplat în ultimele călătorii, în care am avut opriri foarte scurt

De data aceasta am călătorit într-o ieșire de urgență, așa că am petrecut un zbor total relaxat, bucurându-ne de acel spațiu suplimentar, în timp ce privim pe fereastră, atât de puțin gaură la cer ceea ce ne va conduce din nou la o destinație de vis.
Punctual aterizăm când este ora 18: 55h după-amiaza, moment în care trebuie să facem o schimbare de ușă, verificând înainte ca toate informațiile pe care le avem în aplicația mobilă KLM și că acestea sunt actualizate în timp real sunt valabile și ceea ce ne va duce la următorul pas din excursie la Shanghai.

Sunt 22:30 noaptea, cu o oră înainte de decolare, când începem să trecem controalele de securitate pentru a accesa zborul cu care vom începe acest lucru excursie la Shanghai, unde vom ajunge în aproape 11 ore.
Și așa, între decolare, un timp bun de citire, o cină delicioasă, așa cum puțini au încercat pe zborurile pe care le-am făcut, este timpul să înclinați scaunul, să vă plimbați sub pătură, să închideți ochii și să începeți să visați să călătoriți spre Tibet.

Ziua 2: Paris - Shanghai (Cum să ajungi de la aeroport la Shanghai)