Traseul 66 cu mașina până în Las Vegas

Ziua 12: PARCUL NAȚIONAL GRAND CANYON - RUTA 66 - HOUVER PRESA - LAS VEGAS

Marți, 20 octombrie 2009

Astăzi ne-am trezit devreme, entuziasmați de care va fi primul nostru zbor cu elicopterul și nimic mai bun estrenarnos ce să faci în Grand Canyon din Colorado.
Am luat micul dejun și ne-am îndoit de câteva minute între a ne întoarce la Marele Canion pentru a vedea răsăritul sau a merge direct la agenția Papillon. Până la urmă am decis să mergem la o altă cafea și să mergem direct la agenție pentru a face asta tur cu elicopterul zburând peste Marele Canion, una dintre cele mai bune excursii din Las Vegas și nu risca să nu ajungă la timp.

Marele Canion de elicopter

Zborul a întârziat puțin din motive tehnice, dar trebuie să spunem că a meritat foarte mult. Este o experiență complet recomandabilă care vă permite să aveți o perspectivă total diferită a unuia dintre minuni ale naturii cum este Marele Canion.

Zboară peste Marele Canion cu elicopterul

Este o experiență pentru care nu există cuvinte care să o descrie, trebuie să o trăiești!

Cele mai bune tururi și excursii în Marele Canion în spaniolă

Dacă preferați să uitați de preparate sau aveți puțin timp, puteți rezerva următoarele tururi în limba spaniolă
- - Plimbare cu elicopterul prin Marele Canion
- Intrarea în Marele Canion
- Intrare în Grand Canyon + elicopter și plimbare cu barca
- Grand Canyon complet cu Skywalk
- Excursie în Marele Canion în spaniolă

- Multe alte excursii și excursii aici

zbor cu elicopterul peste Marele Canion cu elicopterul A durat aproximativ 35 de minute și am zburat peste zona South Rim.

Marele Canion de elicopter

După această experiență incredibilă, ne-am îndreptat spre Las Vegas, care va fi primul nostru mare oraș în această călătorie de-a lungul Coastei de Vest a Statelor Unite.
Pe drum spre orașul în care totul este posibil ne abatem să facem o piesă din celebrul Traseul 66 cu mașina până în Las Vegas și vezi unele dintre aceste orașe care făceau parte din acest traseu istoric, care traversa întreaga SUA.

Traseul 66 cu mașina până în Las Vegas

Nu am ratat decât un singur popas pe acest traseu istoric pentru a ști că la un moment sau altul îl vom face complet. Ne bucurăm de fiecare dintre detaliile pe care le găsim și profităm de barele atât de caracteristice Traseul 66, am profitat de ocazie să ne oprim la unul dintre ei și să mâncăm niște hamburgeri.

Mâncând pe Route 66 cu mașina până în Las Vegas

un alt oprirea pe care o facem înainte de a ajunge în Las Vegas este la Hoover Dam, unde au fost filmate câteva scene din filmul Superman. O opțiune bună pentru a vizita barajul este să rezervați această excursie de la Las Vegas în spaniolă cu ridicare la hotel.

Barajul Hoover

După încă o oră de călătorie, am început să vedem luminile care anunță că am ajuns într-unul dintre cele mai cunoscute orașe din lume: Las Vegas.
Emoția este singurul cuvânt la care mă pot gândi pentru a descrie ceea ce simțim pe măsură ce parcurgem străzile care dau intrare în oraș.

În aceste zile vom rămâne la hotelul Luxor, unde după instalare descoperim că nu are cea mai ideală locație, deoarece se află la unul dintre capetele The Strip, unul dintre locurile esențiale de vizitat în Las Vegas, deși trebuie să spunem că Sosirea a fost „triumfătoare” chiar și cu o parcare.

Hotel Luxor din Las Vegas

Dupa ce am lasat masina de inchiriat in Statele Unite si bagajele la hotel am plecat la plimbare si astfel am avut primul contact cu orasul jocului.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Las Vegas

- 10 locuri de văzut în Las Vegas
- Cele mai bune 5 tururi și excursii în Las Vegas
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Statele Unite
- Cea mai bună asigurare de călătorie pentru Statele Unite

Lumini, mai multe lumini și multe alte lumini ... și totul dacă în Statele Unite totul este mare, aici este mult mai mult.
Suntem impresionați și începem să credem că 2 zile și jumătate vor fi un timp scurt pentru a vedea tot ce avem în fața ochilor.
Unul dintre primele lucruri pe care le facem în plimbarea noastră este să mergem să vedem unul dintre spectacolele gratuite pentru a vedea în Las Vegas și unul dintre cele mai faimoase, Fântâni Bellagio.
Vom repeta acest lucru de 4 sau 5 ori în timpul șederii noastre în Las Vegas și trebuie să spunem că este cel mai bun spectacol gratuit pe care l-am văzut în oraș.
Aproximativ 1 dimineața, după cină în ora Hotelul venețian Restaurant italian și facem o plimbare bună, ajungem din nou la Luxor, animați, gândindu-ne la ziua următoare și la tot ce ne-a mai rămas de văzut în Las Vegas.

Ziua 13