Trenuri de la Bruxelles la Leuven

Ziua 4: BRUSELI - LOVAINA - BRUSELI

Duminică, 3 noiembrie

Ringgggg, ringgggg ... sună alarma și atunci când ne uităm la ora este abia după 6 dimineața și ne dăm seama că suntem în Bruxelles Și astăzi este ziua în care vom vizita unul dintre cele mai faimoase orașe din zonă și vom lua un tren de la Bruxelles la Leuven.
O altă opțiune bună pentru a vizita orașul de la Bruxelles și nu vă lipsește nimic este să rezervați o excursie la Leuven cu un ghid spaniol.
Primul lucru pe care îl facem, înainte de a ne gândi la orice altceva, este să privim pe fereastră și imediat suntem încurajați să vedem că ziua este foarte clară și, eventual, ne permite să ne bucurăm pe deplin de ziua în care intenționăm să ne bucurăm în Leuven.
Leuven sau Leuven, după cum se știe aici, va fi ultima oprire pe care o facem în această escapadă spre Gent, Anvers și Leuven.
Deci, după 7 dimineața, ne părăsim hotel din Bruxelles, Park Inn by Radisson Brussels Midi Hotel, traversăm strada și intrăm în Stația Midi Midi, unde primul lucru pe care îl facem este să abordăm automatele de vânzare a biletelor, de unde ne primim biletele tren de la Bruxelles la Leuven pentru 12,40 '- euro, cu cea mai ieftină opțiune, care este combinarea weekend-ului cu dus-întors.

În primul rând, căutăm un loc unde să luăm micul dejun și cum nu se putea altfel și să fim într-o gară, opțiunile sunt foarte variate, deși ne-am hotărât la un magazin de patiserie, unde vedem destui oameni și cerem un cuplu de napolitane plus un cappuccino și o cafea pentru 6,30 euro.
Ce diferență de preț depinde de locul în care decideți să luați micul dejun!
următorul tren de la Bruxelles la Leuven Pleacă la 9,36 dimineața de pe platforma 19, așa că mai avem câteva minute pentru a termina micul dejun înainte de a pleca spre următoarea noastră destinație: Leuven.
În timp ce așteptăm tren de la Bruxelles la Leuven, nu putem să nu ne gândim la următoarea escapadă în Belgia asta facem, din moment ce am tot așteptat multe lucruri pe care am vrut să le vedem: Mechelen, Dinan, Luxemburg ...
Și cu experiența pe care am avut-o am ales ca bază de operații Bruxelles și hotelul chiar în fața Gara de Bruxelles, nu putem fi mai fericiți.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria la Bruxelles

- 10 locuri esențiale de vizitat în Leuven
- 50 de lucruri de văzut și de făcut la Bruxelles
- Cele mai bune 5 tururi și excursii în Bruxelles
- 10 locuri esențiale de vizitat la Bruxelles

Turul în tren de la Bruxelles la Leuven Sunt 20 de minute, așa că profităm de ocazie pentru a trece în revistă planificarea de astăzi și a ne bucura de peisaj până ajungem în jurul orei 10 dimineața.
Coborâți din tren Leuven percepem că este mult mai rece în Leuven că nu în Bruxelles deși ziua pare mai clară.

Tocmai am ajuns după călătoria noastră cu trenul de la Bruxelles la Leuven

Prima noastră oprire înăuntru Leuven va fi faimoasa sa bibliotecă și sculptura „gandaciului înțepat pe băț”.

Piața Leuven

Cu cât ești suficient de curios să vezi ...

Cocoșul într-o piață din Leuven

Străzile din Leuven Sunt destul de singuratici în acest moment al dimineții și adevărul este că este o plăcere să te bucuri de o plimbare aproape singură.

Leuven

Piața Leuven

De aici mergem la unul dintre Cele mai cunoscute locuri din Leuven, impresionanta primărie sau Stadhuis.

Biserica Sf. Petru din Leuven

Doar întoarce strada și găsește Primărie sau Stadhuis din Leuven, înțelegem perfect, tot ce spun despre arhitectura lor.

Stadhuis din Leuven

Stadhuis din Leuven A fost construită între 1439 și 1463 cu beneficiile comerțului textil și a fost ridicată ca o demonstrație a bogăției comercianților orașului.

Această clădire înaltă unică este renumită pentru fațada sa magnifică, decorată cu sculpturi.
Cele trei etaje ale sale sunt împodobite cu o succesiune de ferestre înguste.
Pe acoperiș, întunecat și foarte abrupt, puteți vedea ferestre mici și turnuri înguste.

Vederi spre Stadhuis de Leuven

Totuși, unicitatea sa constă în decorația sa din piatră, cu tracery sculptate delicate și sculpturi medievale detaliate, amplasate în 300 de nișe.

Detalii despre Stadhuis de Leuven

În stil gotic târziu, aceste sculpturi magnifice descriu tot felul de scene grotești, precum și povești tradiționale și povești biblice.

Admirand Stadhuis-ul din Leuven

Suntem în zona din Primărie sau Stadhuis din Leuven mai mult de 45 de minute, bucurându-ne de singurătatea străzilor sale și, desigur, luând suficiente instantanee care ne permit să ne amintim fiecare detaliu când suntem acasă.
De fiecare dată observăm mai mult frigul care este înăuntru Leuven Așa că am profitat și ne-am oprit să avem câteva cafele și niște macarons pentru 4.45 într-un McDonald's, care este unul dintre puținele lucruri deschise în centru duminică, ceva care ne atrage atenția, așa cum ne așteptam să găsim totul deschis.
Cât de bună se simte o cafea în acest moment cu vremea rece ...
După ce ne odihnim și ne încălzim, plecăm și mergem direct în faimoasa zonă a barurilor, a restaurantelor care este Piața Oude Markt, unde vedem rămășițele unei nopți de sâmbătă, pe care le intuim foarte viu.

Piața Oude Markt

Piața locală Oude Markt

Îl călătorim de câteva ori în sus și în jos, profitând, ca în restul Leuven Singurătatea duminică dimineață.

Mergând prin Piața Oude Markt

Piața Oude Markt

De aici, când este abia după ora 12 noaptea, mergem la Marele Beguinaj de Leuven, unde ajungem după 15 minute de mers pe jos.

Străzile din Leuven

Ei spun că nu mulți turiști ajung aici pentru că sunt la periferia Leuven center și este cu siguranță un noroc pentru că „acest oraș din alt oraș” este o vizită minunată de făcut fără a traversa turiștii.

Marele Beguinaj de Leuven

Marele Beguinaj de Leuven sau Groot Begijnhof van Leuven, este un centru istoric foarte bine conservat și complet restaurat, care include o duzină de străzi din orașul Leuven.

Fotografierea Marelui Beguinaj de Leuven

Are o suprafață de aproximativ 3 hectare care cuprinde aproximativ 300 de case, aceasta fiind una dintre cele mai mari beguine care există încă în Olanda.

Marele Beguinaj de Leuven

Rezervați călătorii și excursiile cele mai bine cotate în spaniolă la Bruxelles de către călători:

- Excursie la Bruges și Gent
- Excursie la Bruges
- Excursie la Gent
- Excursie la Anvers
- Excursie la Amsterdam
- Mai multe excursii și excursii aici

Marele Beguinaj de Leuven

Acest beguineage se extinde pe laturile râului Dijle, care este împărțit în două canale în cadrul beguinajului, formând o insulă.

Canalele Marii Beguinaje de Leuven

Detalii într-una din casele Marelui Beguinaj de Leuven

Începând cu anul 1960, Beguineage este deținut de Universitatea din Leuven și este folosit ca campus, în special ca reședință pentru studenți și invitați universitari.

Marele Beguinaj de Leuven

Aici suntem până aproape două după-amiaza, că ne întoarcem la Leuven center, cu intenția de a opri să mănânci într-un restaurant recomandat pe forumuri.

Părăsirea Marelui Beguinaj de Leuven

Fără să ne dăm seama, în câteva minute cerul trece de la a fi albastru la gri și a începe să plouă, așa că este timpul să accelerăm.

Înainte să înceapă să plouă ... Leuven

Am ajuns la restaurant în 5 minute și surpriză! Este închis și de fiecare dată când începe să plouă cu mai multă forță, așa că McDonalds are chiar lângă el și toate restaurantele din jurul său nu ne gândim prea mult la asta și am decis că astăzi va fi o zi „fast food”.
Și iată-ne până la 3:30 după-amiaza, mâncând, luând o cafea și făcând masa, privind pe fereastră spre cer și așteptăm să nu mai plouă pentru a putea vizita Catedrala.
Și la câteva minute după ora 4 după-amiaza ... nu mai plouă! Așadar, nu ne gândim la așa ceva și mergem direct la Biserica San Pedro.

Biserica Sf. Petru

Uși automate, secție magazin cu asistent magazin lângă o sobă care citește ziarul ... și pe jumătate restaurate cu multe opere de artă acoperite.
Acest lucru l-am găsit în vizita noastră la Biserica Sf. Petru iar adevărul este că ne dezamăgește foarte mult.

Interiorul Bisericii San Pedro

Văzând ce oră este, am decis că este timpul să plecăm Leuven, dar nu înainte de a trece din nou în fața Primărie sau Stadhuis din Leuven pentru a avea viziunea unuia dintre cele mai frumoase locuri din oraș.
Revenim la Gara Leuven cu gândul că timpul, în ciuda ploii, ne-a oferit o armistiție bună pentru a vizita cele mai importante lucruri pe care le-am avut în minte când am ajuns la Leuven.
Luăm trenul de la Leuven spre Bruxelles și în puțin peste 20 de minute am plantat în Brussels Zuid sau Stația Midi Midi.
Traversăm strada și mergem direct la hotelul nostru din Bruxelles să se odihnească un timp.
La câteva minute după ora 17:00, părăsim hotel din Bruxelles și luăm metroul până la Grand Place, unde de îndată ce părăsim stația, începe o cădere de apă!
Dar vom îndura ca niște campioni până la ora 19:00, vizitând centrul din Centrul Bruxelles-ului Și după ce am încercat în restaurantul de ieri și am văzut că este închis astăzi, ne întoarcem în zona Grand Place, unde ajungem într-un italian unde am comandat două feluri de mâncare pentru paste sau un litru de apă pentru 35 de euro.
Țineți pasul cu apa de litru care costă 5,50 euro ... 1000 din pesetele vechi! 😉
La ora 20:00 terminăm cina și luăm metroul înapoi la noi hotel din Bruxelles, Hotelul Park Inn de Radisson Brussels Midi, unde astăzi trebuie să începem să visăm în curând ... mâine la 4 dimineața trebuie să luăm autobuzul care ne va duce la aeroport ... și ne vom întoarce acasă ...

Stadhuis din Leuven

Ziua 5