Plajele Gili Trawangan din Insulele Gili

Ziua 22: LOMBOK: GILI ISLANDS (GILI TRAWANGAN)

Vineri, 1 iulie 2011

Buna dimineata !!! E 7 dimineața și astăzi este prima zi în care ne-am eliberat complet de când am ajuns Indonezia.
Ei bine, de ce Roger are o scufundare la ora 1.30, așa că lăsați-mă în pace până la ora prânzului și ora să mă bucur Plajele Gili Trawangan.
Vom lua micul dejun la hotelul Gili Trawangan din Insulele Gili în jurul orei 8:30 dimineața și vom găsi ceea ce este un bufet turistic cu drepturi depline.
Într-adevăr Villa Ombak, facilitățile și totul este foarte bun, dar acum ne-am obișnuit cu luxul de a fi 10 camere în hotelurile noastre excursie în Indonezia, aproape fără a traversa pe nimeni ... micul dejun personalizat ... și acest lucru este minunat acum!

Dar bine, nu putem face nimic, așa că mergem la una dintre mesele care sunt gratuite și începem să luăm micul dejun ceea ce este deja în tăvi.
Cam pe la 9 am plecat la plimbare plajele Gili Trawangan, fără nicio idee concretă, dar când ne dăm seama ne luăm aproape o oră.

Vederi ale vulcanului de pe plajele Gili Trawangan

Gili Trawangan Plaje

Este un atac de cord și vedem că suntem aproape în mijlocul insulei, așa că am decis că cel mai bine este să continuăm acum și să finalizăm întreaga tură plajele Gili Trawangan.

Trebuie să ne oprim pentru o băutură la jumătatea drumului și atunci când spun de unde venim, ne spun că suntem nebuni!

Așa că, după ce ne-am răcit un pic, am decis că pentru ceea ce ne-a mai rămas, cel mai bine este să facem toată călătoria pe insulă Gili Trawangan.

Gili Trawangan Plaje

Înapoi la hotel

Și când ne întoarcem la hotelul nostru, au trecut 2 ore și jumătate: nu e deloc rău!
După aceasta, trecem puțin deasupra hotelului, la unul dintre plajele Gili Trawangan Nu au atâția oameni și ne scăldăm acolo și ne facem soare pentru o perioadă.

Gili Trawangan

Transport în Insulele Gili

- Excursie în Insulele Gili din Bali

În momentul în care Roger a rămas, stau într-unul dintre barurile hotelului, beând și actualizând jurnalul de călătorie ...
Cam pe la 4 după-amiaza și după ce am mâncat ceva și am fost în piscina hotelului, am decis că este timpul să merg în cameră să mă odihnesc.
Roger a sosit la scurt timp după a doua sa aventură subacvatică. De data aceasta a văzut mai mulți pești, dar nu și țestoase la fel de ieri ...
Oricum a meritat. A doua scufundare pentru 400.000 de rupii. Un cadou.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Insulele Gili

- 10 lucruri de făcut în Insulele Gili
- 10 locuri esențiale de vizitat în Indonezia
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Indonezia

Ne-am odihnit o vreme în cameră și ne-am dus la plimbare și la cină și, mai ales, să cerem programele de mâine pentru Gili Meno, o altă Insulele Gili.
Întrucât mâine este ultima noastră zi, am decis că vom merge la Gili Meno să petrecem ziua.
Confirmăm că barca pleacă la 9.30 dimineața la 500 de metri de hotelul nostru și că întoarcerea este la ora 15.20h. Perfect. Iar prețul este de 80000 de rupii ambele, dus-întors. Ce mai putem cere!
De aici vom face o plimbare și vom lua cina la „obișnuitul” Trattoria. Ne-am iubit! După atâtea zile de mâncare indoneziană, acum nu există nimeni care să ne poată lua din italieni.
Am mâncat câteva pizza, două ape și un tiramisu. Totul pentru aproximativ 300.000 de rupii.
Mâine va trebui să schimbăm din nou niște bani pentru ultimele 2 zile în Insulele Gili, pentru că văd că ceea ce schimbăm în Bali nu ajunge la noi !! hahaha
Plecăm devreme de la Villa Ombak. În aceste zile verificăm că cu cât facem mai puțin, cu atât mai puțin vrem să facem !!
Buna seara ... Maine Gili Meno !!!

Ziua 23