MOTOTRIP PRIN INDIA DE Sud. ETAPA X: KODAI-KOCHI

10 ore !! 10 ore al naibii ai urcat la gambita !! 10 ore de drumurile locale indiene oferă mult! Mai ales dacă mergi și coboară pe stații montane, dacă treci prin sate pierdute de mâna lui Dumnezeu, dacă călătorești drumuri din iad care lasă pe cele ale Boliviei la înălțimea bitumului (ok, exagerăm ...). Păi, dă mult.

Ziua începe căutând pe Google Maps ca traseul să urmeze ... 300 de kilometri și 6 ore ... Ei bine, știam că va fi greu! Apoi, vino, ca de obicei, punem rucsacul la loc și coborâm muntele. Dar acesta nu ar fi ultimul munte pe care l-am vedea. Am verificat deja că pe ruta hărții a apărut o zonă verde, mmmmm, nu arăta foarte bine. Dar, în realitate, pintul era mai rău! Era iad făcut munte! Ne-am uitat în sus și nu am putut înțelege de ce au luat drumul aici! Cu cât de ușor ar fi fost să faci un tunel de 50 km ...

Fără alternative posibile trebuie să ne întoarcem. Și ce urcare! Fiecare curbă trecută a fost o viață câștigată (iarăși exageram), am văzut pietricelele detașate pe marginea drumului și nu am făcut altceva decât să ne rugăm. Și fără o umbră blestemată unde să te oprești! Graba ne-a luat cam o oră sau mai mult, după care am mers la starea Kerala și am văzut lumina! Vedeți că am văzut mai multă vegetație, drumuri mai bune și sperăm să ajungem la Kochi zi de zi. Trecem pe lângă câteva frumoase plantații de ceai care lasă Munnar la 20 km pe dreapta și continuăm, oprindu-ne să mâncăm, să spălăm motocicleta, să luăm o gustare, să ne pișăm ...

Am luat NH-49 și i-am dat un pantof. Un drum dintre cele mai frumoase pe care le-am parcurs, traversând o vale urmând un râu și cu o categorie de asfalt. Frumos! A fost calmul care preced furtuna!

Când am ajuns lângă Kochi, tot traficul pe care nu îl văzusem pe drum prin aceste drumuri ale iadului, unde eram singuri, l-am găsit aici. Ei bine, tipic pentru un oraș mare, mergem. Pentru a parcurge ultimii 20 de km până în GH am fost o altă oră.

Total, 10 ore pentru a face 323 km astăzi. Ia-l acum! Și în total 2.088 km ... nu vrem o motocicletă în următoarele luni JAJAJA!

Desigur, în Kochi ne-a așteptat o mare surpriză: Eva din An Idea A Journey! Ne-am distrat de minune să discutăm cu ea, am văzut-o în cele din urmă în carne și oase ... ce iluzie !!!

INFORMAȚII UTILE

Unde să dormi:Am făcut-o la GH San Mike, unde am închiriat motocicleta. Este chiar în fața Bazilicii Santa Cruz și este simplu, dar foarte confortabil.

Călătorii:Am coborât pe același drum pe care urcam. Nici o surpriză în acest sens. Apoi continuăm pe alte drumuri locale destul de accidentate până când o întâlnim pe doamna crescută. 20 km într-o oră! Oricum ... După această urcare și în starea Kerala, lucrurile se schimbă, deși este încă un drum din mijlocul munților, astfel încât viteza este destul de redusă. În timp ce calitatea asfaltului este mult mai bună.