FEROVIARE, UNDE VĂ SCALAȚI CU ACENT SPANISH

După ce am trecut prin capitală și o mică evadare spre nord (asta va fi pentru noi), ne îndreptăm în sfârșit spre sud, spre plaje! Prima oprire este Peninsula Railay, un pământ în apropiere Krabi înconjurat de munți care îl fac inaccesibil de pământ. Pentru a ajunge la ea trebuie să luăm o barcă lungă de pupa care ne lasă lângă plajă ... ultimii metri îi traversăm cu picioarele în apă și rucsacul foarte sus, pentru a nu se uda.

Railay este unul dintre meca alpinistilor și acum înțelegem de ce. Zidurile de calcar care se ridică la câțiva metri de apele verzi ale Mării Andaman, pline de degajări și peșteri în timp ce se ridică ar trebui să fie marea distracției pentru nebunii care urcă. Și de cealaltă parte a mării, jungla impunătoare cu strigătul păsărilor care vă avertizează că nu sunteți bineveniți acolo. Priveliștile din vârful unora dintre cele peste 200 de trasee de escaladă ar trebui să fie impresionante.

Aici găsim o comunitate hispanică neobișnuită. Poate 40% dintre vizitatori sunt spanioli sau latini. A asculta să vorbești limba spaniolă în restaurante sau să stai pe plajă ne face să ne simțim puțin inconfortabil, acum comentariile noastre nu vor fi lăsate singure printre noi și pot fi înțelese de mai mulți oameni, cu distracția de a ști să spui ce spui, nimeni nu te înțelege ...

Gastronomic descoperim Masaman Curry, o tocană de pui făcută cu curry foarte tipic în această zonă, este să îți sugi degetele! O vom încerca mai târziu, dar ca cea a puiului de mamă de la Ton Sai Nimeni!

Această peninsulă este formată din 4 plaje conectate între ele cu drumuri, unele care traversează jungla și altele, precum cea pe care am făcut-o, care înconjoară formațiunile de corali și rocile unei terasă, direct de apă. Așteptăm ca nivelul apei să fie mai scăzut și acolo mergem, cu aparatul foto în mână și apa până la sfârcuri în unele puncte, ne plimbăm între roci și coral, cu grijă să nu cădem sau să ne tăiem. Când ne relaxăm pe partea cealaltă, ne dăm seama că există o potecă între stânci, pe care nu te udă, deși după ce vedem punctele ascuțite care trebuie traversate, continuăm să preferăm calea pe mare.

După o bătaie de soare și câteva ape ne întoarcem la bungalow, dar de data aceasta traversând bordura este mult mai simplă, apa a coborât într-un mod exagerat, dezvăluind toate rocile pe care le-am avut înainte să înotăm, deci Este o chestiune de a merge cu puțină grijă. Am părăsit Railay și ne-am îndreptat către una dintre cele mai bune insule din Thailanda ...

INFORMAȚII UTILE

Transport Cum să ajungeți la Railay?

De la Krabi am luat o autoutilitară spre plaja Ao Nang pentru 15 + 50 de băi. Acolo plătiți un bilet de 100 de băi pentru a împărți o barcă lungă la pupa cu alți 7 pasageri care navighează de fiecare dată când este umplut. Destinația noastră a fost plaja Ton Sai, unde există cazare ieftină și comunitatea alpinistilor. De acolo poți merge cu barca pe celelalte plaje sau pe trasee. Am mers doar la vecina Railay West, în principiu cea mai bună dintre plaje

Locuri de cazare. Unde să dormi în Railay?

În micul bungalou din stațiunea Paasook, pentru 250 de băi pe noapte.

Unde să mănânci

Pe strada care urcă spre bungalouri în spate, chiar de unde pleacă nava la sosire se află restaurantul Mama's Chicken, prețurile din întreaga peninsulă sunt mai scumpe. Recomandat puiul de curry masaman!

Ia-ți Asigurare de călătorie IATI cu un 5% reducere pentru a fi un Backpacking pentru World Reader de la acest link: //bit.ly/29OSvKt