Turul Lombok cu mașina

Ziua 18: LOMBOK: PURA LINGDAR - PURA SURADANI - BANYUMULEK - SADE - SENGGIGI

Luni, 27 iunie 2011

Astăzi ne trezim devreme, dar de data aceasta o facem cu sunetul valurilor. Când am părăsit ușa camerei noastre am găsit un peisaj spectaculos de Lombok, pe plajă. Pentru o clipă, regretăm că am planificat astăzi turul Lombok cu mașina, putând rămâne să ne bucurăm de ceea ce avem acum în fața noastră.
Vom lua micul dejun și suntem surprinși de scrisoarea extinsă pe care ne-au pus-o. Ei ne spun că putem alege tot ce dorim din meniu și sună aproape ca o glumă ... pentru că este mult mai mult decât în ​​orice bufet.
Am luat micul dejun la o masă lângă mare și la final aproape că trebuie să alergăm pentru că am fost că vin să ne ridice la 8 dimineața, cu intenția de a nu termina prea târziu și de a profita de Alang Alang Boutique Beach Resort, hotelul nostru de Lombok, care, după cum am spus, este unul dintre acestea de care trebuie profitat.
Un tip vine să ne găsească care vorbește puțin engleza cu o mașină nouă, cu aer condiționat. Vă spunem ce vrem să vedem Lombok cu mașina și ordinea în care vrem să o facem.

Primul lucru este să ne îndreptăm spre Pura Lingsar, cel mai venerat templu Lombok.
Adevărul este că ne dezamăgește puțin. Deși este „normal” după ce am văzut multe temple în Bali, care deși nu ne place să comparăm, sunt mai frumoase ...

Lingsar pur. Lombok cu mașina

Nu suntem foarte mult în templu și îi spunem băiatului să ne ducă la Pura Suranadi, un templu pe care l-am citit care este situat într-un peisaj frumos.
Pe măsură ce avansăm și ne adâncim în insulă, ne dăm seama că peisajul este complet diferit de Bali și Java.
Este mult mai „sărac”. Ni s-a spus că Lombok este cum a fost Bali acum 20 de ani. Nu ne îndoim, dar adevărul este că nu ne place atât de mult.
Ni s-a spus deja că indonezienii au un obicei foarte prost, aruncând gunoi oriunde, dar aici înăuntru Lombok, se înrăutățește și drumurile sunt „imposibile”.
Există mai puține sate care stropesc peisajul și devine mai monoton să mergi cu mașina.
Poate că avem și influența zilelor în care am fost aici, făcând călătorii cu mașina pe distanțe lungi.
Ajungem la Pura Suranadi și vine un băiat care să ne îndrume, îi spunem că nu avem nevoie de el și el pleacă de bună voie.
Am vizitat templul o vreme și așa cum am spus mai înainte, după ce i-am văzut pe cei din Bali, ce putem spune ...
Desigur, trebuie să spunem că dacă trebuie să alegem între cele două pe care le-am văzut, rămânem cu acesta din urmă.

Ofertă în Pura Suranadi

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Indonezia

- 10 locuri esențiale de vizitat în Indonezia
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Indonezia

Preot din Pura Suranadi

Peisaje din jurul Pura Suranadi.Lombok cu mașina

De aici spunem Sofer Lombok Vrem să mergem la Banyumulek, aici este una dintre cele mai cunoscute ceramice din Lombok.
Odată ajunși acolo, suntem uimiți că ne lasă la ușa unui magazin cât mai turistic, așa că spunem pentru a doua oară, că nu vrem acest tip de vizită și vom merge pe jos pe oraș.

Banyumulek.Lombok cu mașina

Transport în Banyumulek

Detalii în Banyumulek

Aceasta servește ca o respirație de aer curat în această dimineață și luăm câteva imagini din viața de zi cu zi a insulei.

Banyumulek.Lombok cu mașina

Aici suntem o jumătate de oră, în care „amestecăm” puțin cu viața de zi cu zi a oamenilor insulei.
Când ne întoarcem în mașină, ne spune că ne va duce în alt oraș. Credem că a înțeles că nu vrem să mergem nicăieri în alte magazine și nu discutăm despre el ... dar uite unde ajungem într-un oraș în care se întoarce să se oprească la un magazin de țesături, spunem din nou că vă rog să nu doriți să vizitați mai multe magazine și am ales să-i spunem să ne ducă direct la Kuta.
Dar se vede că nu este pentru lucrare și ne oprește din nou într-un oraș tipic Sasak, adevărul este că nu ne displace mult, dar există un impediment, avem alături cele 3 autobuze turistice și ghiduri de forță.
Îi spunem din nou că nu vrem să ne oprim aici și că vrem ca el să ne ducă direct la Kuta.
Deși înainte să facem câteva fotografii din exterior, pentru a avea chiar amintirea diferitelor structuri ale caselor ...

Sasak.Lombok cu mașina

Ciudă din cap și în sfârșit ne vedem drumul spre locul unde ne dorim. Dar nu ar putea fi totul atât de drăguț ...
Fără să ne dăm seama, suntem în Kuta. Da, da, este locul unde vrem să mergem, dar ne-a pus pe plaja privată a hotelului Novotel.
Deoarece suntem acolo și ceea ce ne dorim cel mai puțin este să discutăm, am plantat pe șezlonguri, în speranța că vom schimba starea de spirit ...

Plaja hotelului Novotel din Lombok

Aici am decis că mâine o vom lua pentru relaxare, vom anula excursia pe care trebuie să o vedem cascade și vom profita de hotel.
Nu mai avem nicio dorință de a discuta ... hahaha Și adevărul este că lucrurile pe care vrem să le vedem, au fost puțin „aditivi de umplere”.
Părăsim plaja și îi spunem șoferului exact restaurantul în care vrem să mergem.
Mergem la Ketapang Cafe recomandat în ghid ca locul unde se mănâncă cele mai bune pizza Lombok. Și atestăm asta ... suntem încântați!

Pizza în Ketapang Café

Atmosfera este foarte bună și acolo ne odihnim o vreme.
Am decis că este timpul să ne îngreunăm puțin și să marcăm direct ce vrem să facem după-amiaza, așa că îi spunem șoferului plajele pe care vrem să le vedem.
Totuși, el spune că în aceia sunt mulți vânzători și ne oprește în altul! Deși de data aceasta suntem norocoși și putem spune că este o plajă spectaculoasă.
Acolo suntem o bună perioadă de mers pe jos și să facem fotografii.

Plaja din Lombok
Lombok cu mașina

Plaja.Lombok cu mașina

Când ne întoarcem îi spunem să meargă pe o altă plajă. Dă din cap, dar până la urmă vedem că deja ne duce direct înapoi la Alang Alang Boutique Beach Resort.
Nu avem nimic de luat subiectul să râdem și să-l lăsăm să plece, nu vrem să ne pierdem nervii! hahaha
Profităm de restul după-amiezii pentru a ne bucura de grădină, vedere la hotel și la piscină ...

Piscina hotelului în Lombok

Piscina hotelului

Nu putem spune că suntem obosiți, dar, de asemenea, suntem bineveniți să ne odihnim.
De asemenea, profităm de ocazie pentru a ne bucura de pridvorul camerei noastre, cu vederi spectaculoase.

Vederi de la pridvorul camerei noastre din Lombok

Și astăzi am avut norocul să ne bucurăm de unul dintre cele mai bune apusuri de soare pe care le-am experimentat vreodată, bucurându-ne de vederea unuia dintre vulcanii balinezi chiar din față.
O imagine valorează o mie de cuvinte ...

Apus de soare în Lombok

Apus minunat în fața camerei noastre

După o astfel de experiență în a noastră excursie în IndoneziaNu prea vrem să ne mutăm de la hotel Lombok, Alang Alang Boutique Beach Resort, și am decis să luăm cina la restaurantul hotelului și după ce am citit o vreme ... mergem să dormim ... din nou însoțite de sunetul valurilor. Mâine ne așteaptă o zi liniștită !!!

Ziua 19