12 LUNI, 12 FOTOGRAFII. REZUMAT DIN 2017

În 2014 am început cu această postare: 12 luni, 12 fotografii, unul pe lună, ca un fel de rezumat fotografic al anului nostru. Apoi au venit 2015, 2016 și ... Acum jucați Rezumat 2017!

Aruncând o privire înapoi ne permite, într-un fel, să retrăim din nou fiecare călătorie și, da, 2017 a fost un alt an minunat de călătorie 🙂 Ne amintește, de asemenea, cât de norocoși suntem în stare să trăim viața la care visăm mereu: călătorind când și unde vrem, lucrând din „acasă” sau din orice alt loc de pe planetă, descoperind locuri noi și bucurându-ne foarte mult.

În 2017 am pășit mai departe 3 continente: Europa, America (pentru prima dată) și Asia (pentru al șaptelea an consecutiv!). Dar este bine cu spoilerele ... mergem acolo cu cele 12 luni, 12 fotografii:

1. IANUARIE: VERA

Am început anul în Italia, în casa mea. Am petrecut Crăciunul cu familia mea, în timp ce Rober a făcut la fel la Sigüenza. înainte înapoi la Vera (Almería), unde locuim când nu călătorim, am petrecut câteva zile în Padova, orașul care ni s-a alăturat acolo în 2007. Revenind la un loc care ți-a schimbat viața este rar: nu este aproape niciodată așa cum îți amintești, dar este încă unul dintre acestea locuri în care am o afecțiune specială. Lucrul despre a nu te întoarce în locurile care te-au făcut fericit ... nu merge cu mine!

În Vera ne-am întors la rutină, că atunci când petreci ceva timp afară este altceva decât plictisitor: să te uiți la seriale pe canapea, să lucrezi la biroul tău de acasă, să mergi la supermarket sau să gătești, sunt lucruri la fel de simplu de greu de reconciliat cu un viata nomada. Și este că pe măsură ce împlinim ani ne bucurăm mai mult de jumătate din timpul nostru în călătorie și cealaltă jumătate într-un loc în care începem să ne simțim „acasă”. Fiind lângă Mediterană, cu tapasuri gratuite, un climat de invidiat și o zonă super liniștită ... ei bine, ajută mult 😉

Am luat și noi Flux, un motillo locuință care vine direct din trecutul XD. Este oarecum cascadă, dar ne ajută să explorăm și toate colțurile zonei noastre.

2. FEBRUARIE: COPENHAGEN

la sărbătoresc ziua mea am plecat într-o călătorie surpriză (da, nu știam destinația până nu am ajuns la aeroport). Terminăm în Copenhaga, capitala Danemarcei. Noi, cum am spus de mai multe ori, suntem mai mult din „sud”: iubim Italia, Grecia, Spania și Portugalia, dar trebuie să spunem că Copenhaga are ceva special și a fost o plăcere să-și plimbe străzile de case colorate (deși ce frig! am trecut haha).

3. MARTIE: GRANADA

În martie am plecat escapadă expresă la unul dintre orașele noastre preferate: Granada. Aici, ca întotdeauna, ne-am pierdut de el albaicín și ne-am umflat la tapas, deși a existat timp și pentru prima dată: nu am urcat niciodată până la Sacromonte Și doar ne-a plăcut.

Granada a fost și ea loc de întâlnire: după ce ne-am văzut reciproc în India și în Malaezia, ne-am întâlnit cu prietena noastră Eviña (a treia era spaniolă, haha) și cu Sara și tatăl său de rucsac 🙂

4. APRILIE: VALENȚIA ȘI BARCELONA

După cum vedeți, prima parte a anului a fost destul de liniștitoare și asta după un sfârșit movidito din 2016 (am petrecut ultimele luni ale anului în Asia), trupul ne-a cerut ceva pace. Dar pacea nu înseamnă liniște și aprilie ne-a surprins îndreptându-ne spre Valencia (uhhh acea trupă de orez) și spre Barcelona, ​​a doua noastră casă. Ne-am luat rămas bun de la Vera, am pregătit rucsacul și am plecat să trăim marea aventură a anului ...

5. MAI: COSTA DE EST A SUA

Din orice motiv, Statele Unite nu ne-au atras niciodată atenția, până când într-o bună zi s-a traversat puțin cablul și am decis aventură-te într-o călătorie minunată pentru acel pământ atât de imens și diferit. Am ajuns cu câteva prejudecăți și ne-am îndrăgostit dintr-o țară care arată foarte mult și foarte puțin cu ceea ce vezi în filme (da, în același timp).

Prima parte a călătoriei ne-a dus prin Coasta de est, de la Boston la New Orleans, și chiar cu riscul de păcat al unor originale originale, vom spune că oprirea care ne-a atras cel mai mult a fost New York.

6. IUNIE: ROUTE 66 + WEST COAST SUA

Iunie a fost cea mai bună lună a anului: am călătorit ruta 66 la bordul unui autovehicul imens, am văzut casa lui Walter White ca un cadou neașteptat de la ziua de naștere a lui Rober și chiar am încercat obiectivul său albastru (caramel, nu vă gândiți la rău haha).

Am avut și o pipă la Universal Studios și am vizitat coasta de vest (flipante) cu Ire, una dintre sora lui Rober și partenerul ei, Santi. Am făcut mii și mii de kilometri, am fost reci și fierbinți, am văzut munți, cascade, canioane, deșerturi și Oceanul Pacific.

A fost o călătorie în cadrul călătoriei ... și da, a fost una dintre cele mai bune vreodată.

7. IULIE: CUBA

După ce am sărbătorit Ziua Independenței la Miami cu unul dintre cei mai buni prieteni ai mei (Nancy, te iubesc atât de mult!), Am ajuns într-un avion către o insulă despre care știm mereu multe: Cuba. Aici, adevărul merge înainte, la prima vedere nu a fost nici o zdrobire... este o destinație foarte particulară, cu o poveste (și un cadou) care te fac să regândești multe lucruri. Există însă ceva indubitabil: Cuba este una dintre destinațiile cu mai multă personalitate din toată lumea și asta este apreciat.

Dar ne vom aminti întotdeauna de călătoria la Cuba dintr-un alt motiv: aici este locul părinții noștri respectivi s-au întâlnit. Da, după 10 ani de relație, am ales în sfârșit o destinație intermediară pentru a le vedea fețele: o insulă din mijlocul Caraibelor, nu este rău, nu? (Unii vor crede că aproape au prins mai mult Mallorca cu mâna).

8. AUGUST: SIGÜENZA

Va fi că, în Cuba, calorazul aproape că se termină cu noi, va fi că cele două luni din Statele Unite au fost foarte bine utilizate, va fi că nu mai suntem pentru aceste troițe ... dar am ajuns în Spania cu vreau să mă opresc un anotimp

Ei bine, dorința de a fi tranquis a durat câteva săptămâni, pentru că la sfârșitul lunii august, după ce am petrecut puțin timp în orașul Rober, Sigüenza, dându-i răsfăț lui Luca și reîncărcând bateriile și revenind în micuța noastră casă de lângă Mediterană, Am rezervat un zbor unic. Unde? Continuați să citiți ...

9. SEPTEMBRIE: VERA ȘI CAPA DE GATA

Septembrie a fost o lună înapoi la școala totală, cu viitoarea noastră călătorie deja decisă, am petrecut o lună scriind mult, lucrând cu blogul și bucurându-ne de viața andaluză ... v-am spus deja cât de mult ne place să trăim în sud?

10. OCTOMBRIE: BARCELONA ȘI ITALIA

În octombrie am asamblat din nou rucsacul, am mers în vizită la unul dintre cei mai buni prieteni ai noștri, Soufian, la Barcelona. După câteva zile de bere, plimbări și discuții bune (și alte întâlniri misto, precum Ester și Jordi), ne-am urcat într-un avion pentru a-mi vizita părinții și pământul meu: Friuli Venezia Giulia.

Italia este una dintre țările noastre preferate (și nu numai pentru pizza, ci și), dar este atât de drăguț și atât de complet încât reîntoarcerea este întotdeauna o idee grozavă. Am trecut și prin orașul bunicii mele (ains acea lasagna de casă), ne-am întâlnit cu micuța Venezia, ne-am dus să vizităm Lacul Como și am luat o pizza napolitană pentru cină cu colegul nostru Luca și o salată de frutti di mare cu fostul coleg de apartament Matteo.

11. NOIEMBRIE: SINGAPORE ȘI MALASIA

Noiembrie a marcat continuitatea unei tradiții: pentru al șaptelea an consecutiv, pășim pe continentul asiatic. Prima oprire: Singapore. Și de acolo în Malaezia, din nou ... dar nu ne-am săturat niciodată de acest pământ exotic (sau de mâncarea sa).

Am vizitat Langkawi, unde am avut o perioadă groaznică și Georgetown, capitala gastronomică a Malaeziei și plină, plină, plină de artă stradală: un mic paradis pentru noi.

12. DECEMBRIE: TAILANDA

Și ne întoarcem în Thailanda. Am pierdut deja de câte ori am vizitat această țară. Am vizitat Bangkok, Sukothai, Chiang Mai și Phuket alături de cealaltă soră a lui Rober, Patri și cu Giaco, iubitul ei. A fost minunat. Și scriu aceste rânduri dintr-un apartament frumos din Chiang Mai, orașul pe care l-am ales ca acasă pentru următoarele luni. Trăiam deja un sezon aici anul trecut, printre piețe, mâncare bună și temple, multe temple. Chiang Mai este un alt dintre locurile noastre preferate si de aici va dorim ...

Crăciun fericit și un an nou și mai fericit, plin de călătorii și vise!

Unde ne va duce 2018? Nici o idee ... sau mai bine zis, o idee o avem deja și este o țară în care se vorbește engleza! Vom continua să raportăm!

Video: Andra - TRADITIONAL Concert Integral @ Sala Palatului (Mai 2024).