NOUA ZEANDĂ (ISLANDA DE SUD): CELE MAI BUNE

Dacă acum câteva zile vă spunem care au fost locurile care ne-au plăcut cel mai mult din Insula de Nord a Noii Zeelande, astăzi ne întoarcem cu clasificarea noastră a celor mai frumoase locuri din Insula de Sud.

1- ZONA DE LACURI

Știam că Lacul Tekapo este fantastic și așa a fost. Dar când am ajuns la Lacul Pukaki am rămas fără cuvinte: apa turcoaz mai turcoaz în lume și ca o culme a Muntelui Cook în fundal ... pur și simplu!

Experiența noastră: LAKOS TEKAPO ȘI PUKAKI

2- ÎMPOTRIVAT

Trăim și muncim în Queenstown timp de 3 luni și ne amintim cu multă morriña: capitala sporturilor de aventură este un oraș din cap până în picioare, sau ceea ce este același lucru, de la apele albastre ale lacului său până la dealul Skyline! Fără îndoială unul dintre cele mai frumoase orașe din lume.

Experiența noastră: PRIMI (ȘI ULTIMI) PAȘI ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT

Pregătiți-vă vizita: CE VĂȚI VEDEA ȘI FACE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT

3- SUA MILFORD

O legendă a Noii Zeelande, și pe bună dreptate: navigarea fiordurilor Milford cu vântul în față și apa stropitoare a cascadelor care ne înconjoară a fost o experiență de neuitat (peștele și chipsurile și înghețata navei nici nu au gustat rău pentru noi) ).

Experiența noastră: ÎN TERENUL FIORDELOR

4- MONTAJUL COOK

Cel mai înalt munte din Noua Zeelandă s-ar putea să nu se afle în acest top 10. Nu am fost foarte norocoși: când i-am făcut o vizită, foarte timid a decis să se ascundă în spatele norilor, dar la amurg, ne-a arătat fața ... eram satisfăcuți.

Experiența noastră: FACE TO FACE CU MONTA DE COOK

5- COSTA DE VEST

O adevărată surpriză: am găsit costul vestic incredibil de frumos și sălbatic (deși am rămas cu partea nordică până la rocile de clătite: zona ghețarului ne-a lăsat să coborâm mult, dar vom vorbi despre asta în viitorul „flop 10”).

Experiența noastră: DESCOPERIREA COSTA DE VEST

6- KAIKOURA

Leii de mare, fructe de mare delicioase, munți plini de zăpadă și valuri sălbatice: Kaikoura (minus fructele de mare, nenorocitul de backpacker!) Ne-a primit așa și am plecat să vrem să ne întoarcem.

Experiența noastră: KAIKOURA, IUBIREA ÎN OCHITARE

7- OTAGO PENINSULA

Faleze, valuri albastre, pajiști verzi și plaje aurii ... Peninsula Otago este o escapadă pe care toți ne-am dori să o avem în apropiere. Nu este pretențios, ci tocmai din această cauză ne-a cucerit: simplu și autentic.

Experiența noastră: DUNEDIN ȘI PENINSULA OTAGO

8- PUNCT DE NUGGET

Unul dintre cele mai emblematice locuri de pe insula de sud, o imagine frumoasă, o panoramă care îndepărtează sughițul: Punctul Nugget a fost recompensa pentru toate mușcăturile nisipoase ale călătoriei pe drum de rezervația naturală The Catlins.

Experiența noastră: CATLINII, AL LADITO DEL POLO SUR

9- BOULDERS MOERAKI

Formații fără explicații logice, unul dintre cele mai misterioase locuri din Noua Zeelandă (și din lume!), Rocile rotunde ale lui Moeraki sunt impresionante și super fotogene.

Experiența noastră: MOERAKI BOULDERS

10- ABEL TASMAN

Lucrurile așa cum sunt: ​​Abel Tasman este frumos, de fapt pentru mulți este unul dintre cele mai bune trekings din Noua Zeelandă, dar există un dar... ne așteptam mai mult și este că, în timp ce mergeam prin acest Parc Național, păream să fim pe Costa Brava, care este minunat și pe care îl știm deja. Nu, Abel Tasman nu ne-a surprins și de aceea l-am lăsat pe ultimul loc al top 10 al nostru din Noua Zeelandă, Insula de Sud.

Experiența noastră: TREKKING LA ABEL TASMAN

Sunteți de acord cu top 10-ul nostru? Îți lipsește ceva? În curând vom face un clasament cu site-urile care ne lasă cel mai mult în Noua Zeelandă ... nu-l pierdeți!

Dacă vrei să vezi top 10 al insulei de nord, îl găsești aici

Video: Cele mai bune creepypasta din 2018 (Mai 2024).