Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris

Ziua 3: Paris: Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris - Trocadero - Turnul Eiffel - Champ de Mars - Le Marais - Place des Vosges - Piața Bastille - Jardin des Plantes - Turnul Eiffel noaptea

Astăzi corpul nostru, în ciuda dorinței de a ne ridica puțin mai devreme, nu ne lasă să ne ridicăm din pat înainte de 7 dimineața, iar asta după ce ieri am călătorit Montmartre și atât ziua cât și noaptea să ne bucurăm de cartier, să rămânem peste noapte este luând amploarea și mai mult pe care vrem să-l vizităm Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris.

Prima cafea a zilei în camera Hotelului Nell

Așa că la final ne dau 8 când coborâm la micul dejun la lounge-ul Hotelului Nell, unde după ce degustăm creme incredibile cu nutella, plus o farfurie cu sortimente de brânzeturi și șuncă, suc de portocale și cafea proaspete, ne colectăm pungile și Facem check-out, din moment ce invitația de la Hotel de Nell ne oferă posibilitatea de a cunoaște și Hôtel Résidence Nell, situat într-o clădire care se află la câțiva metri distanță, unde vom rămâne în această seară ultima călătorie la Paris în 4. zile.
Facem check-in și după ce verificăm că ziua este însorită și prognoza este să rămânem toată ziua, mergem direct la metrou pentru a merge la Catacombele Parisului, sperând că astăzi este în sfârșit ziua Fie ca avem noroc să îi cunoaștem.

Ajungem acolo când trec câteva minute peste 10 dimineața, când se deschid și pleacă pur și simplu din metrou și privesc drept înainte, așa cum am făcut și ziua trecută, care este locul de intrare în catacombe. incredibil și este că, chiar și fără să-l credem, vedem că cozile de acces merg în jurul întregii incinte și că doar câteva minute trecuse de la ora 10:00 dimineața. Pentru a ne asigura că vom cere din nou și ne spun că trebuie să așteptăm aproximativ 3 ore și jumătate pentru a accesa, așa că trebuie să facem o schimbare de plan de ultimă oră, hotărând că nu vom fi aici până la prânz, așa că ne întoarcem din nou în metrou , așa cum am făcut ieri, dar de această dată cu această zi atât de clară, am pus direcția spre Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris, o vizită pe care nu am făcut-o cealaltă dată când am fost în călătoria la Paris în 12 zile și pe care ne dorim cu adevărat să ne bucurăm, din moment ce am văzut câteva fotografii și trebuie să spunem că priveliștile orașului sunt impresionante. Fără îndoială, urcarea în Turn este unul dintre cele mai bune sfaturi pentru a călători la Paris pe care le puteți obține.

Avem doar trei opriri până la sosire și imediat ce ieșim mergem direct la ceea ce este intrarea în cel mai bun punct de vedere din Paris unde trebuie să facem o coadă de mai mult sau mai puțin de 15 minute, deoarece grupurile intră pe de altă parte, dar oferă acces alternativ persoanelor și grupurilor. O opțiune bună pentru a garanta urcarea, în special în vacanțe, este să rezervați biletul aici în avans.

Intrare la Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris

Plătim 15 euro de persoană pentru a intra în Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris, care se află la etajul 56 și intră doar într-unul dintre lifturi, în mai puțin de 10 minute suntem deja în vârf, unde găsim un etaj complet vitrat, de unde priveliștile Parisului sunt impresionante.

După ce am petrecut o bună perioadă în această zonă a Turnului Montparnasse, încercând să localizăm toate locurile pe care le-am vizitat în oraș de când am ajuns, trecem în zona de vedere descoperită, de unde trebuie să spunem că există vederi cu adevărat impresionante.

Vederi spre Paris de la Turnul Montparnasse

Rețineți că de la Turnul Montparnasse aveți vederi la 360 ° asupra orașului, lucru care cel puțin pentru noi, este un alt stimulent, chiar și după ce vă bucurați de priveliștile Parisului de la Turnul Eiffel, de la Notre-Dame și, de asemenea, de a fi Inima Sacră. Am spune chiar că punctele de vedere ale orașului depășesc oricare dintre celelalte opțiuni numite, astfel încât Turnul Montparnasse a devenit pentru noi cel mai bun punct de vedere din Paris.

Sacre Coeur de la Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris

Dacă trebuie să alegeți între oricare dintre locurile menționate pentru a vă bucura de o vedere bună asupra Parisului, am opta, fără îndoială, pentru punctele de vedere de la Notre-Dame, nu numai pentru priveliști, ci și pentru loc. și, desigur, pentru priveliștile Parisului cu gargourile în prim plan, una dintre cele mai simbolice imagini ale Parisului și, de asemenea, pentru priveliștile la 360 ° de la Turnul Montparnasse, care este pentru noi cel mai bun punct de vedere din Paris.

Turnul Eiffel de la Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris

Este ora 11:30 dimineața când terminăm vizita la Turnul Montparnasse, cel mai bun punct de vedere din Paris și, văzând că ziua este încă la fel de clară cum era de așteptat în această dimineață, am decis să facem o altă mică schimbare de planuri care se apropie acum de Câmpia Marte pentru a ne bucura de această zonă a orașului, a face câteva fotografii și a ne bucura de priveliștea Turnului Eiffel, ceva ce de când am început această călătorie la Paris nu am putut să facem, cel puțin îndeaproape.
Luăm din nou metroul și mergem direct la stația Trocadero, unul dintre locurile pe care ni le amintim cu mai multă afecțiune din sejurul nostru precedent la Paris și ne-am apropiat de piața unde nu mai ajunge nimic invadează oarecare melancolie și este că, deși mai are Cele mai frumoase priveliști ale Turnului Eiffel pe care le-am văzut, acum au o parte tăiată de lucrări, ceva care nu vă mai permite să aveți priveliștile atât de complete încât ați avut acum câțiva ani.

Turnul Eiffel din Trocadero

De aici ne continuăm plimbarea în jurul Turnului Eiffel, dar în loc să mergem pe Câmpia Marte, urmăm cursul Senei, o zonă care ne oferă vederi unice asupra Turnului Eiffel, trecând înaintea unui colț foarte fotogenic , unde găsim o mică roată feribotă cu Turnul Eiffel chiar în spate.

Turnul Eiffel dintr-o altă perspectivă

Această zonă a Parisului, deși am vizitat-o ​​la data precedentă, nu am urmat calea Senei, lucru pe care vi-l recomandăm, deoarece aveți vederi unice atât asupra Turnului Eiffel, cât și a zonei înconjurătoare.

Vederea turnului Eiffel

Turnul Eiffel din Paris

După ce urmăm cursul Senei câteva minute după ce ajungem la Pont de Bir-Hakeim de unde există și vederi incredibile și care, fără îndoială, merită foarte mult, întrucât lasă zona cea mai turistică, permițându-vă să obțineți o nouă perspectiva acestei zone a orașului.

Rezervați călătorii și excursiile cele mai bine cotate în limba spaniolă din Paris de către călători:

- Turul Parisului, excursie cu barca și Turnul Eiffel
- Autobuz turistic din Paris, OpenTour
- Excursie la Palatul de la Versailles
- Tur de noapte, croazieră și Turn Eiffel
- Plimbare prin Montmartre și Sacre Coeur

- Multe excursii și excursii în / de la Paris aici

Continuăm călătoria până ajungem pe Câmpia Marte, unde pe lângă multă securitate, care în prezent nu permite accesul la baza Turnului Eiffel fără intrare, nu găsim ceva la care nu ne așteptam și care ne lasă sincer foarte mult din loc: Coșul de gunoi peste tot.

Gunoiul din jurul Turnului Eiffel

Înțelegem că aseară a fost sâmbătă și, prin urmare, suntem siguri că există o mulțime de oameni pe stradă, dar am considerat total ilogic faptul că era deja la 12:00 dimineața, dacă gunoiul este cu adevărat ieri, nu au venit să-l ridice. Mai mult, văzând că acest lucru se întâmplă în întreaga zonă, chiar căutăm online pentru a verifica dacă nu a existat nicio grevă sau problemă, dar cel puțin nu suntem capabili să găsim informații despre aceasta.

Turnul Eiffel de pe câmpul lui Marte

De aici continuăm turul în jurul Turnului Eiffel acum pe malul opus al râului Sena, până când ajungem din nou la Turnul Eiffel și apoi continuăm până ajungem la Rue de l'Université //bit.ly/2cFED6w de unde Aveți vederi frumoase și unice asupra Turnului Eiffel dintre clădiri. O imagine mai puțin cunoscut pentru care merită foarte mult să veniți aici.

Vederi ale Turnului Eiffel de la rue de l’Université

Chiar aici pe două străzi mai jos avem un restaurant pe care l-am privit pe TripAdvisor, Bistro un restaurant italian care are opinii foarte bune și în care vedem că există un meniu gustativ la 28 de euro, care arată cu adevărat grozav, deci fără să ne gândim prea mult, Am cerut o masă și am decis să reîncărcăm pentru a continua această zi completă la Paris.
Am comandat un carpaccio de vită, carpaccio de somon, plus o farfurie cu paste și unul de scoici, plus deserturi, bere și sifon și, desigur, două espresuri pentru 71 de euro. Da, este adevărat că conceptul de meniu economic iese puțin, dar este adevărat că pentru a fi la Paris și pentru tot ceea ce am mâncat, descoperim că este un preț mai mult decât corect. Pe lângă faptul că este foarte aproape de Turnul Eiffel, ceva care, fără îndoială, crește și prețurile.

Mâncare la Paris

Este puțin după ora 3:00 după-amiaza când tocmai am mâncat și ne-am apropiat din nou de câmpul Marte, făcând acum o plimbare în zonă, pentru a coborî puțin mâncarea și a ne bucura de această zonă incredibilă a oraș, care în ciuda celor spuse mai înainte, este încă unul dintre cele mai bune lucruri de făcut în Paris pe care nu le puteți rata.

Turnul Eiffel de la Champs de Mars

Pentru a urca în Turnul Eiffel puteți cumpăra la caseta de la baza turnului și așteptați mult timp la coadă sau rezervați biletul online și săriți coada.
Suntem aici până după ora 16:00, moment în care am decis să ne întoarcem în metrou pentru a ne apropia de Le Marais, un cartier care ne-a fost foarte recomandat și unde așteptăm cu nerăbdare să petrecem câteva ore. Dar înainte, având zona Primăriei atât de aproape, am decis să mergem la o plimbare, apropiindu-ne și de Centrul Pompidou, una dintre priveliștile pe care le-am făcut în vizita noastră anterioară în oraș și pe care am avut un interes deosebit să ne amintim din nou, deoarece zona Ne-a plăcut foarte mult.

Centrul Pompidou

Aproape fără să ne dăm seama, trebuie să reținem că această zonă a orașului este fermecătoare și nu există un colț în care nu vrei să te oprești, ajungem în Le Marais, unul dintre cartierele la modă din oraș, unde profităm de ocazie pentru a ne opri și a lua un un cuplu de cocktailuri fără alcool pe o terasă pentru 12 euro, care pe lângă se răcește Un pic din după-amiaza însorită pe care o avem, ele sunt o scuză perfectă pentru a se odihni și a reînnoi energia înainte de a intra pe deplin în cartier.

Le marais

După experiență, trebuie să spunem că vizita la Le Marais merită cu adevărat. Nu l-am cunoscut și după o recomandare făcută de mai mulți adepți pe rețelele de socializare, trebuie să spunem că am fost și surprinși să aflăm că este o zonă grozavă să petrecem câteva ore.

În acest cartier nu găsim doar buticuri fermecătoare, ci și mai ales colțuri fotografice și, desigur, cu locuri foarte recomandate pentru a mânca, cum ar fi L’as du Fallafel, un loc în care spun că poți încerca unul dintre cei mai buni fallas din lume. După ce am mâncat adevărul, nu ne este foarte foame, așa că lăsăm această experiență în așteptare pentru următoarea dată când venim în oraș.

Un fallafel?

Străzile Le Marais

După mai bine de o oră în turul Le Marais, continuăm traseul care se apropie de Piața Vosges sauPlace des Vosges, un alt dintre cele mai vizitate locuri din Paris, unde ne bucurăm o vreme de liniștea pe care o are această zonă a orașului, deși acum sunt foarte mulți oameni care observă că din cauza vremii bune pleacă și profită de aceasta este duminică după-amiază pentru Bucurați-vă de aceste ultime ore de vacanță de relaxare.

Piața Vosges

După ce ne-am oprit aici aproape jumătate de oră, urmăm itinerarul până ajungem în Piața Bastiliei de unde continuăm de-a lungul Bassin de l'Arsenal, o zonă cunoscută sub numele de Mica Veneție a Parisului unde nu am ajuns în călătoria anterioară și eram curioși să ne întâlnim.

Piața Bastiliei

Bassin de l'Arsenal

După ce am făcut turul Bassin de l'Arsenal ajungem la Grădina Plantelor, un alt loc pe care nu îl știam înainte, unde facem o plimbare și unde trebuie să spunem în onoarea adevărului că așteptăm puțin. S-ar putea să fie din cauza căldurii sau a orelor în care am făcut turul orașului, dar nu a terminat să ne surprindă așa cum ne așteptam, așa că pur și simplu facem o plimbare și decidem când este practic 7:30 după-amiaza să mergem la hotel să facem un duș și când începe să se întunece din nou pentru a ieși în turul întregii zone a Turnului Eiffel, așteptăm cu nerăbdare să o vedem din nou când va cădea noaptea.

Gradina de plante

Ajungem puțin după ora 20:00 la Hôtel Résidence Nell și după ce facem un duș rapid și luăm o cafea în cameră, ne întoarcem pe străzile Parisului, profitând de faptul că avem un mexican chiar lângă hotel pentru cină.
Am comandat câteva nachos, câteva quesadillas și o brânză topită, mai multe băuturi cu bere și sifon pentru 32 de euro, ceea ce ne oferă energie pentru a începe cu o noapte care este foarte, foarte specială.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria la Paris

- Cele mai bune 5 tururi și excursii în Paris
- 100 de lucruri de văzut și de făcut la Paris
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria la Paris
- 20 de locuri esențiale de vizitat în Paris
- Cele mai bune tururi gratuite din Paris gratuit

O opțiune bună pentru a vedea Turnul Eiffel și Parisul noaptea este să rezervați această croazieră noaptea pe navele tipice Bateaux Parisiens care include un tur al orașului și săriți Turnul Eiffel pentru a vedea toate Parisul noaptea.
Pentru o ocazie specială, dacă mergeți mai ales cu partenerul dvs., o excursie cu o barcă de-a lungul Senei, cu o cină gastronomică care cu siguranță nu vă va dezamăgi.
Sunt două dintre cele mai bune excursii și excursii din Paris.

E ora 9:30 când luăm metroul pe Gran Boulevard care ne duce direct spre Trocadero, unde tocmai am întâlnit imaginea pe care o căutam: Turnul Eiffel iluminat, înconjurat de o atmosferă unică.

Turnul Eiffel

De aici ne propunem să facem același traseu pe care l-am făcut în această dimineață, din moment ce locațiile și perspectivele au fost cu adevărat incredibile, așa că fără să ne gândim prea mult și să fim nevoiți să ne facem loc în anumite momente, am ajuns din nou la zona roții de feribot, care Aceste ore ale nopții arată deosebit de minunat.

Și, desigur, următoarea parte este să traversăm malurile Senei, în timp ce vă bucurăm de aceste priveliști incredibile ale Turnului Eiffel iluminat. Vă recomandăm ca, dacă aveți ocazia, să nu încetați să veniți noaptea în această zonă a Parisului, deoarece nu are nicio legătură cu imaginile și sentimentele pe care le puteți avea în timpul zilei.

Turnul Eiffel la căderea nopții

Sunt aproape 12 noaptea când ne întoarcem la Trocadero, fără să ne oprim prea mult pentru a prinde metroul care ne duce înapoi la Hôtel Résidence Nell, unde vom petrece ultima noapte a acestei incredibile călătorii la Paris care ne oferă atât de multe.

Ziua 4: Paris: Louvre - Ce este de văzut pe insula Cité: Catedrala Notre Dame, Sainte Chapelle- Podul Alexandru al III-lea - Aeroportul Charles de Gaulle - Barcelona - Lloret de Mar