Muzeul Vasa și Skansen din Stockholm

Ziua 3: Stockholm: Muzeul Vasa, Skansen, Metrou Stockholm: Kungsttadgarden, Radhuset, Centrul Solna, Stadion și Tekniska Höskolan

Alarma sună la 7 dimineața, iar adevărul este că, după ce ieri am călătorit o bună parte din Stockholm și să fi căzut la pat cam la 1 dimineața, nu am fi avut grijă să fim puțin mai mult în adăpostul nordicilor. Dar astăzi avem multe lucruri de văzut, cum ar fi Muzeul Vasa și Skansen din Stockholm, așa că am coborât la micul dejun, la 8 dimineața, în lounge-ul Comfort Stockholm Hotel și după umplerea stomacului, după ora 9 dimineața ne-am întors pe străzile din Stockholm, unde în ciuda temperaturilor scăzute, soarele strălucește .

Din fericire, previziunile vremii nu reușesc mult, pentru că, dacă aceasta nu ar fi fost o excursie la Stockholm, trecând pe apă. Imaginați-vă că de fiecare dată când am privit-o, previziunile au dat ploaie 95% din zilele în care urma să fim aici.

Prima noastră oprire astăzi va fi Muzeul Vasa, un muzeu construit în mod expres pentru a adăposti singura navă din secolul al XVII-lea, Vasa, care a rămas până acum cu peste 98% din structura sa originală.
Muzeul Vasa se află la 2 kilometri de hotel, așa că am profitat de plimbare pentru a ne bucura din nou de străzile unui oraș care s-a îndrăgostit de noi.

Drumul către Muzeul Vasa

Stockholm

Am ajuns la Muzeul Vasa aproape la 10 dimineața, după ce ne-am bucurat de o plimbare prin zona portului, unde am trecut ieri cu Royal Tour.

Stockholm. Muzeul Vasa și Skansen

În această eră Muzeul Vasa se deschide de la 8:30 dimineața până la 18 după-amiaza iar la sosire găsim deja o coadă destul de lungă, așa că vă recomandăm ca, dacă veniți în weekend, să veniți devreme, astfel încât să nu mai fiți nevoiați să așteptați prea mult.
Prețul este de 130 de coroane de persoană, dar cu Stockholm Card-ul este gratuit.
După câteva minute de coadă, vedem că în zona laterală există un pas, prin care nu trebuie să faceți coadă și să treceți cu cardul Stockholm, așa că acolo mergem, pentru a descoperi unul dintre cele mai impresionante muzee care Nu am văzut niciodată.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria la Stockholm

- 10 locuri esențiale de vizitat în Stockholm
- 50 de lucruri de văzut și de făcut în Stockholm
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria la Stockholm
- 10 locuri esențiale de văzut în Suedia
- Cele mai bune tururi gratuite din Stockholm gratuit

În 1628, Vasa a navigat din portul Stockholm, când o rafală l-a făcut să înțepe și, deși a încercat să corecteze cursul imediat, o a doua rafală l-a lovit din nou, determinând ca apa să intre în Vasa și să se scufunde.
333 de ani mai târziu, Vasa a fost reflotat.

Vasa. Stockholm

La începutul anilor 1950, Anders Franzén a început să caute rămășițele Vasei și știind că în apele baltice nu trăiește moluța Teredo Navalis, care devorează resturile de lemn în apa sărată, și-a început căutarea unuia dintre cele mai importante simboluri din Stockholm

Detalii Vasa

Prin documentele vremii s-a știut că planurile inițiale au fost modificate din diverse motive, unul dintre ele fiind decizia regelui care dorea mai multe tunuri la bord, astfel încât dimensiunile navei trebuiau modificate.
În ciuda tuturor măsurilor care au fost puse în aplicare pentru ca nava să rămână, până la urmă, Vasa s-a dovedit prea grea pentru a rămâne pe linia de plutire.
Vizita la Muzeul Vasa este de aproximativ două ore, deoarece trebuie să spuneți că sunt accesate diferite etaje, cu exponate de obiecte găsite pe navă, în afară de a putea vedea Vasa de pe diferite înălțimi.
Această vizită este esențială în opinia noastră și cu siguranță una dintre experiențele pe care nu le vom uita despre călătoria noastră la Stockholm.

Părăsim Muzeul Vasa aproximativ 12 dimineața și continuăm drumul spre următoarea oprire a zilei: Skansen sau cel mai mare muzeu în aer liber din lume, trecând înaintea Muzeului Abba, unul dintre cele mai vizitate din Stockholm (în acest muzeu nu acceptă cardul de la Stockholm). Dacă doriți să-l vizitați, puteți rezerva biletul aici în avans.

Muzeul Abba din Stockholm

Muzeul Vasa și Skansen acestea sunt separate cu aproximativ 500 de metri, astfel încât efectuarea acestor vizite în aceeași zi poate fi interesantă.

Skansen

Intrarea costă 170 de coroane de persoană, de asemenea, gratuită cu cardul Stockholm și de îndată ce intri, ne dăm seama ce înseamnă acest muzeu în aer liber pentru Stockholm. Deși este un loc care merită o vizită, cel mai indicat să facă acest lucru fără copii, deoarece are un număr mare de spații dedicate acestora.
Dacă nu aveți cardul puteți rezerva aici în avans biletul de intrare.

Skansen în Stockholm

Skansen. Cel mai mare muzeu în aer liber din lume

Skansen este situat pe insula Djurgården și este atât un muzeu în aer liber, cât și o grădină zoologică. Aici putem descoperi cinci secole din istoria Suediei prin locuințele vremii și oameni care îndeplinesc sarcini handmade ale momentului.

Interiorul unei biserici din Skansen

După o plimbare de "recunoaștere„Prin zona de nord, unde ajungem la grădina zoologică pentru copii, ne întoarcem în partea centrală, unde cu puțin înainte de ora 1 am prilejuit să mâncăm într-una din zonele de picnic unde există mai multe baruri de plajă în jurul valorii.
Primul servește carne de elan și cum nu putea fi altfel, acolo mergem. Am comandat o clătită cu carne și cartofi și un sandwich plus câteva ape pentru 170 de coroane pe care le-am gustat în fața unui loc de joacă râzând în timp ce urmărim reacțiile celor mici.

Mâncarea cărnii de măceș în Skansen

Trece jumătate de ora 1 când ne reluăm călătoria în zona centrală a orașului Skansen, unde găsim mai multe magazine de artizanat cu demonstrații live și unde profităm de ocazie să avem câteva înghețate, apropo, pentru 50 de coroane.

Centrul Skansen

Vederi spre Stockholm din Skansen

E puțin după 3 p.m., când terminăm vizita la Skansen și profităm că tocmai prin fața ușii de intrare trece tramvaiul pentru a merge la Kungsttadgarden, unde vrem să începem Metrou Estocolomo oprește ruta.
O opțiune bună pentru a afla mai multe despre istoria metroului și a nu rata o oprire interesantă este să rezervați acest tur ghidat în spaniolă.

Rezervați tururile și excursiile cele mai bine cotate de la Stockholm:

- Tur de mers pe jos din Stockholm
- 3 h croaziere brunch în arhipelagul Stockholm
- Turul Palatului Regal și Muzeul Vasa
- spectaculos Stockholm: tur de 3 ore de mers pe jos
- Turul cu vaporul și cu autobuzul cu opriri gratuite
- Mai multe excursii și excursii aici

Cu Stockholm Card avem și transport gratuit, așa că, să profităm de acesta făcând unul dintre cele mai interesante tururi ale orașului 😉

Kungsttadgarden

Odată ce ne-am bucurat de senzația de a fi în interiorul unei adevărate opere de artă și de a face fotografiile la această stație, urmăm traseul liniei albastre de metrou, mutându-ne la Radhuset la doar 2 stații de unde suntem.
Imediat ce coborâm din metrou, așteptăm câteva minute să plece oamenii, trebuie să spunem că adevărul este că nu există prea mult volum în acest moment și acolo vom face fotografii cu unul dintre locurile pe care le avem cel mai mult Atrag atenția de la Stockholm.

Rådhuset. Metrou Stockholm

De aici continuăm până la Solna Centrum, cu 4 stații, cu care încheiem cele mai turistice opriri ale liniei albastre de metrou.

Solna Centrum

În Stockholm toate stațiile de metrou sunt împodobită într-un fel sau altul. Am făcut călătoria prin cele mai cunoscute și mai spectaculoase, dar dacă aveți timp, credem că petrecând câteva ore în subteran, este un mod nou de a cunoaște orașul și, mai ales, de a vă bucura de adevărate opere de artă.
De la Solna Centrum ne întoarcem pe pași pentru a face o oprire în Central, lângă hotelul nostru, unde găsim un alt spectacol de artă.

Central. Stockholm

Câteva minute trecute la 16:00, când în Central ne conectăm cu linia roșie pentru a merge la Stadium și Tekniska Höskolan, cele două stații pe care vrem să le vedem de la linia roșie a metroului din Stockholm.

Stadion. Metrou Stockholm

Metrou Stockholm

După aceste două opriri și văzând că este ora 5 după-amiaza, profităm că suntem lângă hotel pentru a ne întoarce la Central și a face un kit kit pentru a lua o cafea și a lucra o perioadă, că, deși călătorim, trebuie să actualizăm mereu unele lucruri pe blog și să răspundem la niște e-mailuri care ne vin.
Și de îndată ce părăsiți stația de metrou, ghiciți: ne așteaptă un cer complet gri și o ploaie destul de incomodă. Exact la momentul care a pus web-ul vremii, așa că, cu mai multe motive, trebuie să mergem la Hotel Comfort Stockholm în căutarea refugiului.
La 7 după-amiaza am ieșit la cină și văzând că încă plouă ne-am apropiat de Yama Sushi, un japonez situat în Gara Centrală, unde am comandat 3 tăvi de makis pentru 31 de coroane, udate cu apă gratuită, despre care am discutat anterior la Stockholm Este gratuit. Toate minunate!

Cina de sushi la Stockholm

După aceasta tribut, ne întoarcem la hotel după ora 21:00, într-o ploaie care ne amintește cât de norocoși suntem.

Ziua 4: Stockholm: Gamla Stan - Barcelona