Ari Sud în Maldive

Ziua 19: DIAMANTE THUDUFUSHI (VILA DE APĂ) - ARI SUD ATOL

Marți, 9 iulie 2013

Astăzi, în paradisul nostru particular, a început cu sunetul valurilor și cu un sunet aproape imperceptibil al unui ceas cu alarmă. Suntem în Ari Sud, în Maldive și acesta este paradisul.
Noaptea trecută am pus-o pentru că astăzi nu am vrut să ratăm prima răsărit la Vilele de apă ale diamantelor Thudufushi.
Noaptea trecută ne-am amintit că ne-am culcat cu briza blândă care a intrat prin balconul camerei și un ușor zgomot de valuri care ne-a însoțit până am mers în „celălalt avion” al viselor noastre.
Dacă dormitul aici este o bucurie, nu putem explica cum este să ne trezim. Incredibil.

Te trezești în Maldive, te uiți în față, în timp ce stai întins în pat și vezi marea chiar în față, merită să plătești.

Treziți-vă la Thudufushi Diamonds. Ari Sud în Maldive

De îndată ce ne ridicăm din pat facem o cafea în aparatul de cafea pe care îl avem la dispoziție în cameră și ieșim pe terasă pentru a putea contempla răsăritul care ne amintește că suntem în Ari Sud în Maldive.

Zorii în paradis Ari Sud în Maldive

Înainte de a fi servit micul dejun, profităm de ocazia de a ne bucura de terasa vilei noastre de apă, într-unul dintre numeroasele colțuri de relaxare pe care le avem.

A lua cafea înainte de micul dejun este servit. Ari Sud în Maldive

Unul dintre serviciile exclusive de cazare în vile de apă este posibilitatea de a servi micul dejun în aceeași cameră.
Ieri, în ultima clipă, am comandat micul dejun la 8 dimineața și punctual ca un ceas, au mușcat la ușă și 2 băieți din personal intră cu câteva tăvi.
Ele montează masa terasei într-un minut și ne servesc de la cafea și ceai, sucuri de fructe proaspăt stoarse până la pâine, mezeluri, paste, ouă ...

Luând micul dejun în vila noastră cu apă. Ari Sud în Maldive

Micul dejun !!!

În aceste zile în care ne aflăm aici, am făcut intenția fermă de a lua lucrurile ușor și, mai ales, de a se bucura de asta, de liniștea și relaxarea oferite de faptul că nu suntem doar în Insulele Maldive, dacă nu totul în jurul nostru.

Vile de apă din diamante Thudufushi. Ari Sud în Maldive

După micul dejun, ne apropiem de un moment spre „continent”, unde mergem să căutăm echipament de snorkeling.

Drumul către centrul de scufundări cu mașina !!! Ari Sud în Maldive

Acesta este un alt serviciu gratuit oferit de stațiunea Diamonds Thudufushi.
Trebuie doar să mergem într-un loc de lângă recepție, unde după o discuție cu unul dintre instructori, ne oferă echipamentul complet de snorkeling.
„Viața” din Insulele Maldive, cel puțin în aceste tipuri de stațiuni și ne imaginăm că în majoritate este liniștit. Totul este conceput pentru a vă face viața mai ușoară și trebuie doar să vă faceți griji pentru a vă relaxa și a vă bucura de relaxare.

Acest lucru este relaxat, iar restul este o prostie! Ari Sud în Maldive

Nu vom nega acest lucru atunci când vom începe să luăm în considerare ideea Insulele Maldive ca un posibil complement la excursie în Sri Lanka Primul lucru pe care îl credem este că nu am fi în stare să fim 3 sau 4 zile la rând fără „să facem nimic”.
Acum, după ce am testat experiența, putem confirma de prima dată că nu putem fi doar 5 zile și jumătate cât am fost ... putem spune că am putea fi așa toată viața!
Insulele Maldive Sunt una dintre destinațiile care ne-au surprins cel mai mult în călătoriile noastre, tocmai din cauza asta, pentru că am crezut că ne-am dori, dar că ne-am săturat după câteva ore ... Și am reușit să verificăm că a fost invers.
Dimineața putem spune că aproape ne vine fără să ne dăm seama.
În accesul direct la mare din Bungalow-ul nostru de apă, este mult mai ușor să faceți o baie din când în când și să vă pierdeți la snorkeling.

Snorkeling în Maldive Ari Sud în Maldive

Sunat pe terasa noastră a vilei de apă

Unul dintre numeroasele lucruri incredibile despre Vila cu apă este terasa pe care o avem în exclusivitate.
Dacă zona acoperită, unde avem câteva canapele și o masă mică și o masă mai mare, unde este servit micul dejun, este impresionantă, zona terasei exterioare este deja incredibilă.
Avem câteva șezlonguri duble, foarte confortabile, cu saltele care ne permit să ne bucurăm de timpul pe care ni l-a oferit atolul de astăzi Ari Sud în Maldive.

Sunat pe terasa noastră a vilei de apă. Ari Sud în Maldive

Vremea din Ari Sud în Maldive, contrar a ceea ce poate părea, se întâmplă foarte repede și aproape fără să ne dăm seama că este timpul să mâncăm.
Deși înainte de a face o ultimă baie ...

Scufundați-vă de la Vila Apelor. Ari Sud în Maldive

Vila de apă a diamantelor Thudufushi. Ari Sud în Maldive

Cu puțin înainte de 2 după-amiaza ne gândim că, deși ne bucurăm de Water Water ca copii, a venit timpul să ieșim și să mâncăm un

Vila noastră cu apă din diamante Thudufushi. Ari Sud în Maldive

Restaurantul pe apă este exclusiv persoanelor care stau la Vila cu apă și este situat la începutul pasarelei care duce la Vilele pe apă.
Acest restaurant servește un meniu fix, trei feluri de mâncare plus desert, într-un cadru impresionant.

Restaurant pe apa Diamonds Thudufushi. Ari Sud în Maldive

Calitatea mâncării este foarte bună, comparabilă cu orice restaurant „de 5 stele”.
Primul curs este de obicei un starter rapid, între două feluri de mâncare din care să alegi. Al doilea este de obicei o farfurie cu paste sau o farfurie cu salată, iar a treia este o mâncare pe care să o alegi între carne sau pește.
Pentru desert oferă și câteva opțiuni.

Primul fel de mâncare în restaurant pe apă

Al doilea fel de mâncare în restaurant pe apă

Serviciul este perfect, fără probleme, deși este în permanență aproape de clienți.
Diamonds Thudufushi este o stațiune All Inclusive și în acest restaurant avem același sistem. Putem bea ce vrem și mâncăm după bunul plac, fără să plătim nimic. Cu excepția cazului în care beți câteva băuturi „high-end”, acestea trebuie plătite.
Aici nu se grăbește să termine mâncarea, invers, aici găsim locul ideal pentru a face desktop cu câteva espresso pe care nu le iertăm nici măcar într-o zi ...
Deși ceaiul a fost o descoperire în Sri Lanka, nu putem nega că recuperarea cafelei noastre a fost ceva care a devenit aproape o necesitate.
După prânz, repetăm ​​ce am făcut ieri și mergem la barul de pe plajă, unde avem o altă cafea pentru a termina masa.
Înainte de a ne întoarce la Vila noastră de Apă pentru a ne bucura de o după-amiază pe apă, profităm de ocazie pentru a face un „reportaj foto” al zonei Water Villas.

Vederi despre vile de apă ale diamantelor Thudufushi. Ari Sud în Maldive

Diamante Thudufushi. Ari Sud în Maldive

În orice alt moment, acest lucru ar fi părut ca un turist, dar nu putem să nu luăm sute de fotografii care așteaptă să surprindă tot ceea ce trăim în aceste zile în Insulele Maldive.

Diamante Thudufushi

Petrecem mai mult de o oră zburând prin pasarele și vedem, de fiecare dată când ne oprim, vederi mai bune decât cele anterioare.

Plimbarea pe pasarela Diamonds Thudufushi

Am fost aici de o zi și putem spune că am pășit în paradis ... și nu vrem niciodată să plecăm !!

Fericit în diamante Thudufushi. Ari Sud în Maldive

Restul după-amiezii am petrecut-o în Vila noastră cu apă, să ne facem bătaie la soare, să citim ... niște baie ... luând ceva din minibar-ul pe care îl avem în cameră ...
Într-o după-amiază dintre cele pe care le putem califica drept „complete”.

Acum este timpul să citiți pe terasa vilei de apă. Ari Sud în Maldive

Ne-am gândit că nu vom spune niciodată acest lucru, dar noi luăm gustul acestei vieți ...
În cameră avem la dispoziție un IMac, pe care trebuie să recunoaștem că nici nu-l activăm zilele în care am stat aici.
În vile de apă avem wifi gratuit și pe care le folosim din când în când pentru a trimite niște email și pentru a încărca câteva fotografii.

Profitând de wifi gratuit pe terasa vilei de apă
>"

Apa Vila del Diamonds Thudufushi

Astăzi am avut o zi spectaculoasă. În ziua în care am ajuns ne-au spus că vremea la aceste date a fost puțin revoluționată.
Trebuie să spunem că știam perfect ce riscăm să venim în acest moment, dar nu vom minți, venind în această stațiune, în sezonul înalt, reprezintă un efect economic comparabil cu excursie în Sri Lanka și Maldive complet, deci „adăugați” Maldive la Sri Lanka De asemenea, a avut multe de-a face cu călătoriile în sezonul scăzut și văzând că prețurile le pot încadra în bugetul de călătorii.
După 6 după-amiaza, soarele începe să ia un ton portocaliu, anunțându-ne că apusul este pe cale să sosească și că este timpul să ne așezăm pe terasa noastră și să ne bucurăm de un alt „apus de soare din întreaga lume” ...

Urmărind apusul de pe terasa noastră

Apus de pe terasa noastră Water Water

Apus de soare minunat de la Vila cu Apă. Ari Sud în Maldive

Am văzut multe apusuri de soare, dar cu siguranță acest lucru, pentru ceea ce reprezintă în acest moment, a fost unul foarte special.
Timpul a continuat să ne ofere acel armistițiu care s-a menținut pe parcursul călătoriei noastre, cu excepția după-amiezii că a plouat către mări și ne permite să ne bucurăm nu numai de acest apus, ci și de întreaga noastră ședere în Maldive.

Apus de soare uimitor de la Vila cu Apă

După ce am apus un soare incredibil, facem un duș și mergem direct la barul de pe plajă, unde avem băuturi și un cocktail cu câteva gustări înainte de a merge la cină la restaurant pe apă.

Gustări înainte de cină ...

Cu puțin înainte de ora 22:00 mergem la restaurant pe apa Diamonds Thudufushi unde am luat masa în lux, astăzi cu un interpret care ne însoțește cu balade pentru pian și ne face să ne simțim, din nou, într-un loc magic.
Ca de obicei, ne cerem expresul și după o masă lungă și înainte de a ne întoarce la Vila noastră de apă, facem o plimbare pe pasarele ... care ne amintesc că suntem în paradis.

Începe să se întunece ...

Diamante Thudufushi. Ari Sud în Maldive

La puțin timp după ora 11 pm ne întoarcem la Vila noastră cu apă și înainte de a ne culca, nu putem evita să ne culcăm pe șezlongurile de pe terasa noastră, unde avem unul dintre cele mai frumoase ceruri pe care le-am văzut vreodată. Acesta este paradisul. Acesta este Diamonds Thudufushi. Acestea sunt Insulele Maldive.

Bucurați-vă de o baie !!! Diamante Thudufushi

Relaxați-vă la Thudufushi Diamonds

Apus de soare uimitor la Diamonds Thudufushi
Ziua 20