Orașul Kandy și Templul dinții lui Buddha

Ziua 11: KANDY (Templul dinților lui Buddha)

Luni, 1 iulie 2013

Noaptea trecută am setat ceasul cu alarmă la 6 dimineața, cu ideea de a ne bucura de răsăritul de la balconul nostru, dar ziua a răsărit tulbure și singurul lucru pe care am reușit să-l confirmăm este că priveliștile de pe Skydale, în ciuda norilor sunt impresionante! Nu există o modalitate mai bună de a începe ziua în care vom cunoaște în celebrul templu Buddha Tooth.

Vederi de la hotelul nostru din Kandy

Cam pe la 7 dimineața am coborât la micul dejun în camera de jos la recepție și dacă aseară am simțit deja că priveliștile trebuie să fie incredibile, acum, văzându-le în direct, nu avem cuvinte.

Mic dejun minunat la hotelul nostru din Kandy

Am luat micul dejun cu liniște sufletească, pentru că astăzi, deși am planificat o zi întreagă de vizită Orașul Kandy, avem suficient timp pentru a o lua cu ușurință.
După umplerea stomacului, am discutat cu personalul Skydale pentru a ne chema un tuk tuk care să ne ducă la lacul din Kandy.

Te așteptăm la ușa hotelului și în mai puțin de 10 minute îl avem acolo. Dar înainte de a ne plimba, întrebăm femeia și după un timp de negocieri între ele, ne spune să-i plătim 200 de rupii. Nu ne putem plânge, deoarece cunoscând calea de ieri, acest preț pe care îl știm este mai mult decât rezonabil.
Ne-a luat să ajungem la lacul din Kandy doar sub 5 minute și doar lăsați-ne pe cel mai îndepărtat mal al orașului, găsim o vizită a ministrului educației din Sri Lanka Într-un hotel.
Totul este împodobit pentru ocazie, cu polițiștii urmărind și la aceeași ușă, băieți și fete, îmbrăcați pentru moment și interpretând dansuri locale.
Ieri un videoclip și azi acesta ... avem noroc 😉

Recepția ministrului educației din Kandy

Aici rămânem un timp ca inițiere a primei noastre zile de călătorie în Orașul Kandy și așteptăm sosirea ministrului pentru a vedea cel puțin începutul recepției.
După ce am fost aici o perioadă, am început să ne plimbăm pe malul Mării Lacul Kandy până când ajungem la unul dintre cele mai cunoscute temple budiste din lume, Templul dinții lui Buddha.

Mergând prin lacul Kandy. Vederi ale Templului dinții din Buddha.

Mergând pe lacul Kandy

Aruncăm o privire din exterior și văzând că este încă foarte devreme, am decis că este mai bine să cunoaștem mai întâi puțin din centrul Kandy apoi întoarceți-vă și, cu toată liniștea, vizitați Templul dinților lui Buddha.
La intrarea în care este centrul Orașul Kandy Ne dăm seama că acest oraș este foarte diferit de restul orașelor pe care le-am cunoscut până acum.
Kandy Este mult mai haotic, dar nu este un haos dezordonat sau enervant.

Mergând pe străzile din Kandy

Haosul controlat în Kandy

La începutul plimbării noastre nu ne este prea clar unde vrem să mergem, așa că, cu liniștea sufletească de a avea câteva zile aici, pur și simplu mergem la o plimbare, să observăm și, mai ales, să ne înmoaim de tot ce putem.

Străzile Kandy

Culoare în Kandy

În timp ce continuăm să mergem pe străzile din Orașul Kandy Începe să plouă, nu cu intensitate, dar este o ploaie fină și enervantă care ne face să decidem că este momentul ideal pentru a încerca faimosul Kandy Bakery!

Una dintre numeroasele Brutării ale lui Kandy

Am comandat câteva prăjituri, ceai și cafea pentru 520 de rupii. De data aceasta contul a fost mai mare decât de obicei! Doar cappuccino este de 300 de rupii! 😉

Mmm ... cupcakes într-o brutărie Kandy

Adevărul este că prăjiturile le lipsește o oarecare dulceață, dar sunt bune și mai multe într-o zi ca azi, că ne luăm dimineața cu liniște sufletească.
Ne-am petrecut foarte bine aici, urmărind oamenii trecând și protejându-ne de ploaie.
Fără îndoială Kandy Este mult mai turistic decât Ella sau Nuwara Eliya și de când am ajuns în partea cea mai turistică a orașului, mai mulți ghizi și mai multe persoane care își oferă serviciile ne-au oprit deja.
În jurul orei 11 și puțin dimineața vedem că ploaia s-a oprit mult și din moment ce nu este enervant, luăm pe stradă să continuăm călătoria Orașul Kandy.
Fiind prima plimbare pe care o facem, nu suntem prea orientați și doar mergând câțiva metri, vedem că suntem la porțile Templul dinților lui BuddhaAșadar, văzând ce oră este și că vremea este puțin înnorată, credem că este momentul potrivit pentru a vizita și pentru a cunoaște mai mult unul dintre cele mai cunoscute temple budiste din lume.
Plătim 1000 de rupii de persoană la intrare și intrăm în cel mai sacru loc din Orașul Kandy și din Sri Lanka.

Intrarea în Templul dinții lui Buddha din Kandy

Înainte de a intra corespunzător în zona Templului, ne lăsăm pantofii într-un colț și preferăm să nu folosim cabinele pregătite pentru turiști.
În Asia am învățat că picioarele nu servesc doar la mișcare, aici am învățat să „simțim” cu ele ...

Intrarea în templul dinții lui Buddha din Kandy

Templul dinților lui Buddha Se deschide de la 5.30 dimineața până la ora 20 după-amiaza și pentru a intra trebuie să o faci cu pantaloni lungi și umeri acoperiți.
Clădirea este în stil clasic european, ridicată sub mandatul regelui Vira Narendra în primele decenii ale s. XVIII.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria în Sri Lanka

- 10 locuri esențiale de vizitat în Sri Lanka
- 10 sfaturi esențiale pentru călătoria în Sri Lanka

Structura octogonală și gropile au fost adăugate prin ordinul regelui Rajasinha, ultimul monarh din Kandy.
Clădirea principală a complexului religios, Vahahitina Maligawa este dreptunghiulară, cu pereți albi și acoperiș de ardezie, iar în interior se află capela care păstrează relicva, care, însă, nu poate fi văzută, deoarece se află în interiorul unei urne de Aurul sub forma unui mic dagoba.

Vahahitina Maligawa la Templul Dintei lui Buddha din Kandy

Imagini cu Vahahitina Maligawa în Templul dinții din Buddha din Kandy

„Sentiment” în Vahahitina Maligawa în Templul dinții din Buddha din Kandy

Atmosfera din Templul dinților lui Buddha Este ceva dificil de explicat și că nu putem spune ceva diferit de ceea ce ați citit sau auzit deja.
Pentru noi este unul dintre cele mai speciale site-uri Sri Lanka.
În spatele capelei este trecută o altă capelă anexată, mai modernă și cu trei etaje, Alut Maligawa, unde este expusă o colecție de Buddha din bronz.

Templul dinții lui Buddha din Kandy

La capătul nordic al complexului se află Sala Audienței sau Magul Maduwa, finalizată în secolul XIX în timpul domniei ultimului monarh.
Dimensiunile coloanelor din lemn care susțin acoperișul, din același material, sunt tipice pentru cioplitorii așa-numitei perioade Kandy.

Sala de audiență a Templului dinții din Buddha din Kandy

Impresionat din ce în ce mai mult de ceea ce vedem, continuăm să vizităm site-ul până ajungem într-o cameră în care putem vedea o colecție spectaculoasă de Buddha.

Detalii despre Templul Dintei lui Buddha din Kandy

Templul dinții lui Buddha din Kandy

Am intuit că a sosit sfârșitul vizitei noastre la impresionant Templul dinților lui Buddha și așa cum facem de obicei în toate locurile care se adânc, ne întoarcem, o dată ultima dată înainte de a pleca ... de data aceasta plecăm cu o imagine pe care ne vom aminti întotdeauna ...

Rugați-vă la Templul dinții Buddha din Kandy

De aici, tocmai la ieșire, vedem că avem Muzeul Budismului și văzând că este încă devreme și acest tip de muzee ne-au interesat întotdeauna, hotărâm că nu putem rezista.

Muzeul budismului de la Templul dinții lui Buddha din Kandy

Așa că, după ce am plătit cele 500 de rupii la intrare și am continuat să ne „simțim” cu picioarele goale, rugăm un tip de la intrare să ne dea explicații despre muzeu.
Explicarea a tot ceea ce am văzut sau a tot ceea ce am vorbit cu Kumar ar fi prea lung și posibil lipsit de interes pentru cineva care nu a văzut muzeul.
Nu putem face fotografii în interior, dar ne putem asigura că luăm fiecare detaliu pe care l-am văzut.
Trecuse mult timp de când am avut acel sentiment de satisfacție după o vizită.
Suntem în interiorul muzeului mai bine de 1 oră și jumătate și la ieșire, după ce i-am dat un sfat lui Kumar pentru că ne-a luat pe calea budismului și ne-a oferit câteva cărți despre budism, pentru interesul nostru arătat. Plecăm cu un zâmbet de la ureche la ureche și cu câteva achiziții pe care le facem când plecăm la magazinul pe care îl au.
Vă putem spune doar că, dacă budismul este ceva care vi se pare interesant, nu puteți rata această vizită Kandy.

Părăsirea Muzeului Budismului la Templul Dintei lui Buddha din Kandy

Templul dinții lui Buddha din Kandy

Urmează să ne ridicăm pantofii și să ne îndreptăm spre cele 4 Devale. În fața clădirii principale din Templul dinților lui Buddha există o incintă care găzduiește alte mici sanctuare, copaci și daboane cu aspect foarte vechi.

La intrare ne lăsăm din nou pantofii, pentru a ne „simți” din nou și un bărbat începe să ne explice tot ceea ce vedem.Deoarece informațiile pe care le avem în această zonă sunt destul de rare, suntem de acord să ne însoțim în călătorie.
Mai întâi găsim o capelă, Natha Devale, dedicată zeităților protectoare și ale cărei fundații datează din secolul al XIV-lea.

Natha Devale

Stă pe o platformă ridicată. Este unul dintre cele patru Devalele din Kandy.

Foarte aproape de ea găsim Pattini Devale, care este dedicat Zeiței Castității, în timp ce cea dedicată zeului hindus Vishnu este situată la nord de incinta Templul dinților lui Buddha.
În cele din urmă, găsim Kataragama Devale, dedicat Zeului Războiului Murugan, situat pe Cross Street.

Cele 4 înfășurări

Bucura-te !!

Această ultimă vizită pe care am făcut-o în dimineața pe care am continuat-o Kandy Ne reamintește cât de norocoși suntem în stare să trăim și să cunoaștem toate aceste lucruri care au rămas atât de mult în visele noastre.

Vederi ale Templului dinții din Buddha

Arborele Bodhi

E puțin după trei după-amiaza când dăm un sfat omului care ne-a însoțit și părăsim localul în căutarea unui loc unde să mâncăm și să ne odihnim o vreme.

Oferte la ieșirea din Templul dinții din Buddha

Înainte de a decide un restaurant care să mănânce, profităm de faptul că suntem foarte aproape de oficiul poștal, pentru a putea lua cărți poștale pe care le-am cumpărat și îndeplini astfel una dintre „obligațiile” noastre obișnuite în toate călătoriile.

Trimiteți cărți poștale de la Kandy !!!

După această pauză de câteva secunde și doar căutând spre dreapta, vedem un Pizza Hut ... și cine poate rezista asta? Cu siguranță nu!

Pizza Hut în Kandy

Aici am comandat o farfurie cu paste, o pizza și trei cocs pentru 1911 rupii. Lumina este de două ori mai scumpă decât cea normală! Verificat în 99% din locurile din Sri Lanka 😉
După ce ne-am odihnit o perioadă și am văzut că nu avem prea mult timp până când începe să se întunece, mergem drept pentru o altă plimbare în jurul orasul kandy Și, de asemenea, profităm de ocazie pentru a face câteva achiziții.
Am decis să mergem în turul lacului Kandy și am început să o facem prin partea cea mai apropiată de Templul dinților lui Buddha.

Lacul Kandy

Și, deși pare o minciună pentru că până acum cerul era un albastru incredibil, în mai puțin de 5 minute înnorat și începe să plouă ca în această dimineață. Nu este o ploaie care să vă împiedice să continuați să mergeți, dar este o scuză perfectă pentru a vă întoarce la unul dintre salvatorii noștri de panificație și a avea un milkshake de căpșuni și o ceașcă bună de ceai pentru 245 de rupii. Acest ceai a fost unul dintre cele mai ieftine de când suntem Sri Lanka.
Aceasta este viața !!!

Să beau ceai la Kandy

Părăsim Brutaria când este din nou însorită și cerul pare din nou albastru strălucitor și mergem într-un stop tuk tuk pentru a negocia ruta care ne duce spre Buddha care se vede din multe puncte ale orașului și din care Ne intuim că vom avea o priveliște magnifică!
După un pic de hârtie, am ajuns la acordul că ne va lua pentru 400 de rupii, inclusiv așteptarea vizitei și revenirea la punctul de plecare din centrul Kandy.
Am început călătoria pe străzile unui oraș care, așa cum am spus mai înainte, ni se pare mai haotic decât oricare altul din țară, dar, în același timp, nu are nicio legătură cu cele cunoscute în călătoriile anterioare, cum ar fi cele din India care erau extrem de haotice !
După aproximativ 10 minute de călătorie, începem să urcăm panta muntelui și în încă 10 minute suntem la poalele Buddha care domină impresionantul orasul kandy.
Ne lăsăm pantofii din nou și plătim intrarea de Rs 200 de persoană.
Urcăm scările, iar priveliștile orașului sunt din ce în ce mai impresionante.

Kandy Buddha

Vederi minunate despre Kandy

Pe măsură ce urcăm, avem perspective mai bune nu numai a orașului, ci și a lui Buddha însuși, în care observăm că pe spatele lui Buddha există mai multe scări care ne permit să ajungem în vârf.

Detalii despre una din capelele lui Buddha ale lui Kandy

Kandy Buddha

Înainte de a termina încărcarea, aruncăm o privire către un magazin care are cărți și lucruri diferite, printre care vedem haine de călugări, bolurile pe care le folosesc pentru a mânca ... Toate aceste lucruri creează multă curiozitate, dar înțelegem că în niciun moment nu este ceva „Materialist” care se încadrează în conceptul nostru de „suvenir”.

Vederi uimitoare asupra lui Kandy

Urcăm în vârf și după ce vizităm templul și ne bucurăm de vederi imbatabile asupra orașului, ne întoarcem la tuk-ul nostru și colectăm pantofii plătind înainte de 100 de rupii.
Facem excursia pentru a-l întreba pe bărbat dacă cunoaște pe cineva care are un taxi și poate fi alături de noi cele 3 zile de care avem nevoie pentru a călători Triunghiul Cultural.
Avem o idee despre prețuri pentru ceea ce am citit în diverse forumuri și bloguri de călătorie și cum am văzut un om corect cu prețul de tuk tuk, ne-am gândit că nu ar fi o idee proastă să-l întrebăm. Nu durează niciun minut să ne spună că știe un băiat și după ce stă pe umăr și îl sună, confirmă că va veni să ne vorbească într-un timp.
În 5 minute vine un băiat tânăr, care după ce a dat toate datele traseului prin Triunghiul Cultural pe care vrem să-l facem și opririle pe care le avem în minte, în cele 3 zile în care vom fi în Triunghi, ne oferă un preț de 22.000 de rupii.
El ne-a ucis aici! Am avut referințe așa cum am spus înainte de un blog, acum doi ani și erau 30.000 de rupii !! Și ne-a oferit primul cel mai bun preț ...
Negocierea pe care o aveam în minte ne-a desființat! 🙂
Crezând că nu este corect să bâlbâi prea mult, facem o mică negociere și reducem prețul la 20.000 de rupii, moment în care suntem complet convinși că este un preț mai mult decât corect pentru amândoi.
Închidem afacerea și vom veni să ne ridice la hotelul nostru din Kandy, a doua zi, mâine, la 8 dimineața.

** Actualizare: La primirea multor solicitări prin e-mail, solicitându-ne detaliile șoferului care a efectuat traseu prin Triunghiul Cultural din Sri Lanka Am decis să le publicăm, astfel încât să îl puteți contacta direct:
TURURI KANDY HERITAGE - CHAMINDA
Mobil: +94 0712108210
E-mail: [email protected]
Skype: kandyheritage
Dacă îi scrii, spuneți-i că ați luat contactul blogului Street Travellers, așa că vă va face un preț bun 😉

Poate părea puțin târziu, dar știind opririle pe care vrem să le facem și cunoscând programările, el ne-a spus că acesta este cel mai bun moment și astfel salvăm o pasăre timpurie.
I-am dat 2000 de rupii și înainte de a pleca i-am cerut prețul pe care ni l-ar acorda dacă vrem să petrecem încă două zile cu el: unul întreg în Anudaphura și să luăm a cincea zi pe aeroportul Negombo de unde trebuie să prindem un zbor la 11 noaptea. .
Ne spune că această ultimă secțiune nu a făcut-o niciodată și nu știe ce preț ne poate oferi, spunând că trebuie să se întoarcă și după aeroport la Kandy.
Am acceptat să ne sune noaptea pentru a ne oferi prețul acelor două zile pentru a vedea dacă suntem interesați, deși primele 3 sunt deja închise.
Foarte mulțumit de preț, continuăm cu tuk-ul nostru până în centrul orașului Kandy, acum când se întunecă să se întoarcă în jurul lacului Kandy, acum că este rece și lumina este spectaculoasă.

Vederi uimitoare de la Lacul Kandy

Amurg peste lacul Kandy

Amurg peste lacul Kandy de lângă Templul dinții lui Buddha

Ne este nevoie de puțin mai mult de jumătate de oră pentru a călători în jurul lacului Kandy și în acest tur este pentru prima dată când întâlnim mai mulți turiști pe care ne imaginăm că profită, ca și noi, răcoarea după-amiezii pentru a face această plimbare plăcută.
După un tur complet al lacului Kandy și văzând că este timpul pentru cină și nu ne este prea foame că am mâncat atât de târziu, am decis să ne întoarcem pentru a ajuta o brutărie pentru a treia oară astăzi!
Mâncăm câteva cupcakes, cu o apă și un suc pentru 380 de rupii.
În timp ce luăm cina, Chami ne-a sunat, dar am rămas fără baterie la telefon, așa că va trebui să așteptăm să ajungem la hotelul nostru din Kandy pentru a putea să ne sunăm și să terminăm negocierea zilelor pe care le vom petrece în Triunghiul Cultural din Sri Lanka.
După această cină și ne odihnim un timp, luăm un tuk tuk care să ne ducă la cazare în Kandy pentru 400 de rupii.
În această dimineață, ne-a costat 200 de rupii să ne aducem la lac, așa că socotind că acum este în sus și ne aflăm la capătul opus al lacului Kandy, considerăm că nu este un preț prost.
Pe măsură ce urcăm dealurile din Kandy Ne gândim cât de complet a fost astăzi.
La sosirea la Skydale, îl sunăm pe Chami și închidem afacerea de 5 zile pentru 32.000 de rupii !! Grozav !! Avem deja o mașină cu șofer pentru turul nostru la Triunghiul Cultural și transportul către aeroportul Negombo!

Noaptea trecută și geamurile balconului nostru erau pline de licurici precum cele pe care le-am văzut la Tanjung Puting în Indonezia.
În această seară imediat ce ne culcăm, îi vedem din nou ...

Templul dinților lui Buddha
Ziua 12