MUI NE: SAHARA RUSĂ ȘI TRACA FINALĂ

Mui Ne este un sat pescăresc din Vietnam unde am petrecut următoarele două nopți ale călătoriei noastre. Citește așa pare un loc liniștit, cu oameni din localitate, o atmosferă relaxată ... nimic nu este mai departe de realitate și mai mult după experiența noastră, pe care o vom povesti mai târziu. Pe o parte a orașului și pentru câțiva kilometri de coastă a infinit de stațiune super lux, ceva ce nu văzusem niciodată până acum în timpul călătoriei noastre, cot la cot, cu aproape niciun spațiu pentru a accesa plaja. Și cel mai curios este că afișele lor, precum cele ale magazinelor, restaurantelor, farmaciilor etc. ei au fost scris în vietnameză și în ... rusă! Este un fel de Mallorca pentru germani, dar în Vietnam și pentru ruși.

În drum spre oraș pe promenadă noaptea au pus restaurante de pește Unde să luați cina vizionând un apus frumos. Printre peștii pe care îi oferă, bine de tot felul, pături, rechini, brunete, broaște, pește albastru, broaște țestoase, scoici de toate tipurile ... chiar și un șarpe! Ce sperietura s-a blocat Lety ... Aici am testat și cafeaua în stil vietnamez, care constă în așezarea unei găleți metalice care conține cafeaua deasupra paharului, care se scurge picătură prin picătură și se încadrează în pahar.

Dar dacă ceva este faimos, acest oraș trebuie să dețină în împrejurimile sale două zone dunare, roșu și alb. Pentru a face vizita, închiriem o motocicletă în aceeași Casă și acolo mergem. Ziua este foarte caldă și uneori ne simțim ca și beduinii înșiși umblând prin nisipul arzător. Salvând distanțele, dunele sunt spectaculoase (pentru oamenii care nu au fost niciodată într-un deșert, fără să-l socotească pe cel din Almeria, desigur 😉).

Am vorbit deja despre marea comunitate de ruși, dar există un alt grup de oameni care petrec câteva zile aici practicând sportul lor preferat, Zmeu de surf. După ce am parcurs o distanță considerabilă de-a lungul drumului paralel cu coasta, am găsit un acces la plajă, pe o alee care dă o agenție care oferă cursuri pentru a învăța cum să gestioneze zmeul deasupra bordului. Nu este pentru noi, că vrem doar să facem câteva poze fără mai mult. Așa că am stat aproximativ 15 minute stând într-una dintre bărcile rotunde tipice din această zonă a țării, observând și fotografiind surferii. Când ne întoarcem pe alee, ne găsim căștile întinse pe pământ ... cât de ciudat ... ne apropiem de motocicletă, dar ... Lety ... aceasta nu este motocicleta noastră! Și unde este? Ne-au furat motocicleta! Și ne-am lăsat și căștile pentru ca toți cei care ne văd să se întoarcă la Casă.

Ne-a costat o mare neplăcere, iar familia care a închiriat bicicleta și mai mult. Ne-am apropiat de poliție pentru a face plângerea și din moment ce furtul motocicletelor este la ordinea zilei, nu există prea multe probabilități să apară. Cu o dimineață înainte de a pleca ne-am întâlnit cu întreaga familie și după un timp vorbind despre ce s-a întâmplat am ajuns la plata unei sume mici, astfel încât să poată investi într-o motocicletă second-hand decât să închirieze.

INFORMAȚII UTILE

Transport. Cum să ajungi la Mui Ne?

De la Ho Chi Minh ne-a costat 5 dolari într-una dintre miile de agenții din apropierea aleii micilor hoteluri. Poate poate fi înlăturat dacă nu suntem într-un moment rău. Durează aproximativ 5 ore să plece pe drumul hotelului.

Motocicleta care a fost furată a fost una manuală, care ne costa 6 dolari pe zi. Le plătim 100 de dolari pentru furt.

Locuri de cazare. Unde să dormi în Mui Ne?

La Nat Thi, pentru 10 $ o cameră foarte completă. Este la km 14. Noroc că proprietarul motocicletei a fost oameni buni și el a fost cel care a convins-o pe soția Casei să ne înapoieze pașapoartele după cele întâmplate.

Vizită la dunele din Mui Ne

Dunele roșii se află la 4 km, lângă același drum. Continuă pentru aproximativ 20 de km sunt dunele albe, mai mari, unde puteți închiria un quad pentru 10 dolari timp de 20 de minute pentru a face cumpărături. Nu am făcut-o.

Restaurante de pește

Porțiunile sunt foarte rare, credem că este mai bine să negociem pentru niște pește proaspăt în greutate înainte de a sta jos și a nu cere nimic din meniu.

Ia-ți Asigurare de călătorie IATI cu un 5% reducere pentru a fi un Backpacking pentru World Reader de la acest link: //bit.ly/29OSvKt