RUTA 66, ETAPA 5: OKLAHOMA - GALBEN

Total mile: 270
timp Estimat: 9 ore

Locuri de interes a traseului:

• Bivoli la ieșirea 108 din 40 vest
  • Stația de service Lucille (Hidro)
  • Lucille's Road House, restaurant. Meniu complet pentru 10 USD
  • Muzeul din Oklahoma Route 66 (Clinton), 7 dolari. Nu intrăm
  • Ruta Nationala 66 & (Elk City), 5 dolari.
  • Piața cărnii din oraș (sau magazinul de curiozitate Sandhill pe Google Maps) (Erick).
  • Grădina morilor de vânt (Erick). Nu trecem.
  • Mura Statelor Rutei 66 (Shamrock). Cachis, am scăpat
  • Stația turnului Conoco (Shamrock)
  • Stația Philips 66 (McLean)
  • Turnul aplecat din Texas (înainte de mire)
  • VW Slug Bug Ranch (pe drumul către Panhandle)

orașe unde trece Traseul:

• Clinton (OK)
  • Elk City (OK)
  • Sayre (OK)
  • Erick (OK)
  • Shamrock (TX)
  • McLean (TX)
  • Groom (TX)

Ieri am ajuns pe jumătate morți la cazinoul Lucky Star din El Reno, chiar afară Oklahoma. Lăsăm astăzi decizia de a vizita sau nu orașul Oklahoma, că cu tot asfaltul pe care l-am înghițit nu am avut sesera să ne gândim prea mult. Răspunsul a fost: NU! Cantitatea de lucruri de pe drum este suficientă pentru a ne lega în orașele mari. Mic dejun rapid (fără ouă și bacon), pregătim traseul și ... joe, din nou am intrat la 11 dimineața! Dar ce este cu noi!

Ei bine, ceea ce ni s-a întâmplat este că a trebuit să avem grijă de noi unul mare, am umplut rezervorul de apă curată și pentru prima dată am golit rezervorul de apă murdară Vom avea deja TOTUL DETALII cum a fost experiența ... nu are nicio pierdere.

Cert este că, odată cu autovehiculul în condiții depline, ne aruncăm pe drum, deși de această dată nu ne vom implica în străzi înguste, pierdute de câmpuri de vaci și grâu, astăzi ne așteptăm la drumul 40WEST care merge paralel cu ruta 66.

Și acolo circulăm calm, fără să acordăm prea multă importanță afișelor din dreapta noastră ... că dacă ceramica indiană, că dacă espadrilele indiene, că dacă tortul indian, că dacă flautele, pălăriile, mai mult de 100 de stiluri diferite de cizme ... Indienii ... că da ... bivoli! Faceți voibivoli? Cu o zi înainte am rămas cu spina de a nu putea vedea aceste animale minunate și astăzi oportunitatea se prezintă din nou, la 50 de metri de drum! Este iesirea 108și, pe lângă faptul că are două exemplare ale acestui animal care stârnesc foarte mult, există un mural foarte fain și o altă recoltă legată de locuitorii originali ai acestor meleaguri, indienii Cherokee.

Dar prima noastră oprire a zilei legată de istoria Mother Road este, cum nu ar putea fi altfel, una dintre acele benzinării vechi care încă mai păstrează furnizorii cu numerele de ultimă utilizare, paralizate de o bombă de timp, este Stația de service Lucille.

După câțiva kilometri pe Route 66, de când ne-am alăturat ei în Springfield (Missouri), am intrat în sfârșit într-unul dintre acele restaurante fermecătoare de-a lungul traseului, cu mesele de perete și o canapea moale pe fiecare parte, cu ferestrele unde puteți vedea traficul afară și pereții plini de fotografii vechi. Una dintre cele pe care ne-am săturat să le vedem în filme precum Pulp Ficcion. Locul, foarte recomandat, este Lucille's Road House, cu mâncare bună, ieftin și mogollón de exponate ale Rutei 66.

În această etapă există multe muzee tematice pe traseu, unul dintre primele pe care le găsești este Muzeul Route 66, din Clinton. Adevărul este că arată minunat, de la geamuri puteți vedea mașini vechi foarte frumoase și alte obiecte ... spunem de la ferestre pentru că nu intrăm. Cei 7 dolari de la intrare și kilometrii care ne-au mai rămas pentru a călători ne-au convins complet. Dar o fotografie la intrarea sa nu putea lipsi.

Unde am intrat a fost în Ruta Nationala 66 Muzeul din Elk City. Lucrul bun despre acest site este că este un set de mai multe clădiri amenajate la vremea în care orașul era în viață datorită traseului, a unui muzeu agricol, a unei mici piese cu sodă la 1,25 USD și a muzeului în sine Traseul 66. Obiectele nu sunt cele mai bune pe care le-am văzut, însă filmul de 15 minute despre evoluția transportului în Statele Unite merită. Prețul este de 5 dolari și dacă doriți să îl găsiți nu veți avea probleme, este chiar lângă imensul semn din strada principală din Elk City.

Și aici trebuie să faceți o pauză, că toată lumea acordă cu adevărat atenție, serios, PLATĂ ATENȚIE! Următorul personaj de pe traseu este un mit, o fisură, un nebun, un tip unic, un guru Route 66, iar magazinul său este locul său sacru. Harley Este un bărbat nerușinat de 71 de ani, care își închide ușa, astfel încât să nu atingem bilele pe care le parcurgem acolo, ci că se comportă ca o întreagă gazdă odată ce ai intrat în templul său. Cu siguranță că scapi de niște batjocuri, el vrea să flirteze cu tine, cu partenerul (sau cu amândoi), dar se împrumută repede să-ți facă cele mai bune fotografii (știe unde trebuie să pui și nu uita să activezi blițul, pentru asta Unchiul este foarte meticulos), să vă întrebe despre viața dvs. și, dacă aveți noroc, să vă oferi un concert privat.

Acest tip ciudat care vă întâmpină cu salopetele sale eterne de cowboy intră în top10 de lucruri bizare care ni s-au întâmplat călătorind.

Astăzi se pare că am și ascensiunea frumoasă, pe lângă flirturile marelui Harley (în felul tău, vei observa deja), o femeie m-a invitat la cafeneaua de pe șosea, poate numele stației de serviciu de unde o cumpăr vrea să spună ceva : IUBITORI.

Traseul continuă să se îndrepte către orașe care arată aproape ca niște fantome, cu fabrici abandonate, alte stații de service vintage, cum ar fi Gara Tower Conoco în Shamrock sau în Stația Philips 66 în McLean.

Dar, înainte de a ajunge la Amarillo, există două vizite nepermise în opinia noastră: prima este Turnul aplecat din Texas, la ieșire înainte de mire, un turn și apă în cel mai pur turn în stil Pisa,

Al doilea este VW Slug Bug Ranch, un loc oarecum sinistru cu 5 gândaci plantați pe pământ ca și cum ar fi meteoriți căzuți de pe Marte. Este o gustare a ceea ce va veni în ziua următoare: Cadillac Ranch.

Parcarea noastră de data aceasta nu este un cazinou indian, dar nici nu este rău. La intrarea din galben există un centru de informare turistică cu mult spațiu pentru a parca și a petrece noaptea; lucrul bun, că, deși lent, primim WiFi-ul la rulotă! Rău: am văzut o mulțime de afișe de șobolani în care se întreabă că dacă găsim vreunul, nu le facem nimic ... dar naiba, dacă găsesc unul, primul lucru pe care îl fac este să fug!

Toate articolele noastre de pe ruta 66:

• CELE MAI BUNE DE LA RUTA 66: EXPERIENȚELE PE CARE NU TREBUIEȚI SA O Pierd
  • Cât de mult se face traseul 66? BUGETUL DE VIAȚĂ
  • SFATURI PENTRU A FACE RUTA 66 (ȘI NU ÎNCĂRCĂȚI-O)