CE SĂ VEDEȚI ȘI FACE ÎN UDAIPUR, CETATEA UNUI CĂTRE LOCURI ...

Ei bine o sută nu. Dar mai multe, există, în jur Udaipur și totul frumos și relaxant, deși regele este, fără îndoială, el Lacul Pichola unde se află unul dintre simbolurile orașului: albul Hotelul Lake Palace.

Sfat: nimic mai bun să cunoașteți Udaipur decât să faceți un tur de mână local 🙂 Acesta este gratuit (deși este întotdeauna bine să lăsați un sfat).

Prima zi ne dedicăm să vizităm Palatul orașului, că adevărul, ne-a lăsat puțin indiferent, Templul hindus Jagdisa unde am văzut o veveriță făcând oferte hehe și să ne plimbăm prin lac!

Am decis să luăm cina la unul dintre mulți restaurante pe acoperiș care se ridică în jurul lacului și o parte din Burger Roberul a fost zapped!

A doua zi cu care suntem de acord Iuri, Pol și Mireia și ne împărtășim o perioadă plăcută în ziua de Crăciun. Și în timp ce conduceați dinții în noul ... și noi (deși sunt însoțiți de femei care spălau hainele și copiii care fac o baie alături!).

Și ca să-l culcăm ... am plecat spectacol! Deja ... în aprilie, un plan corect, dar în loc de sevillane și pește prăjit, au fost dansuri tradiționale din toate regiunile din India și gustări picante.

Cel mai bun lucru a fost spectacolul pe care l-au făcut după-amiaza: oameni din în fiecare colț al Indiei Au venit să-și arate dansurile și cântecele, a fost foarte drăguț și amuzant, mai ales când 3 bărbați au urcat în cutie (un bătrân cu un marș, un dolofan cu chipul unui măcelar al orașului și unul mai timid) și au început să cânte glume (sau asta credem) de vreme ce întreaga audiență râdea de fiecare strofă! (Apoi le-am arătat videoclipul tipului GH și se pare că le compară femeile ...)

Și ca să ne întoarcem, întrucât tuktuk ne-a cerut o pastă de gâscă (ceva de genul 2 € ... trebuie să vedeți valoarea banilor pe măsură ce se ridică atunci când călătoriți!) Am decis să facem autostopul în planul Pekin Express. Și da! După mai multe încercări, mă opresc omul foarte maiestuos. Cu el am făcut o bună parte din drum și o dată la o răscruce de lângă casa noastră ne-a spus „Bani!” și noi „nooooo Money, v-am spus deja că nu avem!” și surpriză: vedem că ia bani din portofel și ne oferă „Pentru tuktuk” ne spune el! Joliiin clar nu acceptă, dar am fost înghețați de acest gest! Câți oameni din Spania ne-ar fi ridicat de pe drum, luați cu mașina lângă locul în care locuim și ne-au oferit bani pentru taxi? Nu prea sigur, dar credem că ne așteptăm ca cineva atât de generos să existe încă! Și, pentru a o depărta, la câțiva metri de mers, oprește un tuktuk și ne spune că o altă bucată de drum vine gratuit! Du-te în jurul nopții 🙂

Udaipur, în afară de palate, lacuri, temple și târguri pentru noi înseamnă un lucru: Samvith și familia sa. În căminul său am petrecut 4 nopți și am trăit momente bune…. Se joacă cu Donna, cel mai frumos câine din Rajasthan, luând chai cu Samvit pe malul lacului și discuta cu părinții! Am vizitat și asociația care administrează: Fundația DAAN, unde am putut vedea munca pe care o fac cu copiii orașului, vă vom spune mai multe și mai bune într-o postare specifică!

INFORMAȚII UTILE

Cum ajungeți la Udaipur cu autobuzul de la Chittorgarh

Am mers cu autobuzul de la Chittorgarh, am plătit aproximativ 70 INR (amintiți-vă că fetele au reducere de 30%), a durat aproximativ 3 ore. Odată ajuns la stația de autobuz, puteți prinde un tuktuk pentru 50 INR care vă lasă în centrul orașului.

Unde să dormi în Udaipur

Ne-am culcat în casa de casă Chandra Niwas

Unde să mănânci în Udaipur

Există multe restaurante în jurul lacului, pentru vederi bune vă recomandăm să urcați pe acoperiș. Am mâncat bine și ieftin la Lake View (hamburgerul ilustrat este de acolo!)

Ce să vezi în Udaipur

• Palatul orașului: Am intrat cu reducere pentru studenți, intrarea ne-a costat 55 INR în loc de 110 INR. (Include muzeul, dacă doriți să vizitați Palatul de Cristal, trebuie să plătiți cu 500 INR mai mult ... nu ne-am dus). La intrarea în muzeu vi se cere să plătiți 250 INR pe cameră sau să o lăsați în depozit. Am lăsat-o acolo și am regretat: palatul este bine, dar nu de departe ca alții. Puteți face, de asemenea, fotografii străine cu mobilul.
  • Templul hindus Jagdisa: Este gratuit, deoarece întotdeauna donațiile sunt bine acceptate. Vă cer bani atunci când ridicați pantofii, ignorați-i, hehe!
  • Ne-au sfătuit să mergem Palatul Monsoon care se află pe un deal din apropiere pentru a urmări apusul, dar nu am avut timp (sau dorință?) Excursie cu barca pe Lacul Pichola: există mai multe stâlpi de-a lungul lacului. Costă 200 INR timp de o jumătate de oră. Nu am făcut-o.