12 LUNI 12 FOTOGRAFII. REZUMAT AL NOASTRE 2018

Ca în fiecare an, împreună cu colindele de Crăciun, vin polvorone și maratoane ale „acasă singure” rezumatul anului de călătorie. Primul serial a fost din nou în 2014 și am considerat că este o idee grozavă să vă întoarceți capul și să vă amintiți cele mai bune momente ale anului care se încheie. Și acest 2018 a fost un alt an minunat de călătorie. Trecem prin 5 continente: Am început anul în Asia, am mers în Oceania, ne-am întors în Europa, am vizitat America și ne-am plimbat pentru prima dată în Africa. Nu este rău, nu?

Sperăm că 2019 va mai face câteva călătorii cu acesta 🙂

Am terminat anul în Thailanda și am petrecut acolo prima lună a anului 2018. Cei care ne cunosc știu cât de mult îl iubim pe Chiang Mai, este casa noastră asiatică, un oraș în care ne găsim super confortabili și că ne este greu să plecăm. Între temple, massaman curry, rutine de motociclete, cafenele frumoase, ore de lucru, vizite la piețe și planificarea următoarei călătorii, luna a trecut. Și a venit momentul să pășim, pentru prima dată, o țară imensă ...

Australia! Adevărul este că nu am primit niciodată prea multă atenție, să vedem, am dorit întotdeauna să vedem koala și canguri (cine nu?), Dar nu a fost o destinație de vis ... Deci de ce ne-am dus? Pentru că am găsit o ofertă irezistibilă! Așadar, pe 5 februarie am aterizat în Perth, cel mai populat oraș din această parte a țării, și am început un traseu de-a lungul Coastei de Vest a Australiei. De-a lungul întregii luni a lunii februarie am dormit într-o închisoare, ne-am luat selfie-uri cu quokkas-urile, am călătorit mii de kilometri la bordul unei dubițe uriașe, am înotat cu intepături, am prăjit pe plajele cu apă turcoaz, am urmărit apusurile de soare în deșert și Începem să înțelegem că, fără îndoială, aceasta ar fi o călătorie minunată!

După ce am condus pe Great Ocean Road, pe care mulți o definesc drept unul dintre cele mai frumoase drumuri panoramice din lume, am ajuns la Melbourne și a fost dragoste la prima vedere. Am stat aproape o săptămână în cartierul Fitzroy, ceea ce ne-a amintit mult de Astoria, în New York. Apoi ne-am mutat câțiva kilometri spre sud să facem casă și să avem grijă de un câine uriaș și de bună natură și de o pisică absentă. A fost pauza de care avem nevoie după ce am călătorit pe coasta de sud și o parte a coastei de vest a acestei imense țări. Am mâncat găluște, am văzut pinguini, am explorat muzee, ne-am plimbat prin cartierele orașului și chiar am vizitat doctorul (un păianjen mi-a înțepat obrazul și fața mi s-a umflat ca un balon!). Melbourne ni s-a părut unul dintre cele mai bune orașe din lume pentru a trăi. Vom reveni? Cine știe!

Martie a fost și luna călătoriei noastre în Tasmania, o săptămână foarte bine folosită, în timpul căreia am descoperit acea insulă emblematică. O numesc mica neozeelandeză și nu ne lipsește deloc: e destul de furie.

Luna aprilie este dedicată în întregime cunoașterii coastei de est a Australiei. Km după km la bordul autoutilitarei noastre, trecem de plajă cu cel mai alb nisip din lume, munții albastri, rezervații naturale pline de cangur, un spital koala, cel mai hipster oraș din Australia (Golful Byron), zburăm peste barieră de corali, navigăm pe râuri infestate cu crocodili, dormim într-o cabină de lemn înconjurată de junglă și, desigur, ne-am întâlnit cu Sydney (pentru mine cel mai frumos oraș din Australia, Rober rămâne cu Melbourne hehe).

Când avionul a decolat spre Europa, aveam clar că părăsim un teren uimitor, spre care probabil vom reveni în viitor. Avem și o datorie restantă: Uluru și Centrul Roșu!

Am aterizat la Atena cu puțină jetlag și multă dorință de gyros. Știam deja capitala greacă a altor călătorii și, ca în acele ocazii, conexiunea era totală cu acest oraș, așa că am stat 5 zile înainte de a zbura spre casa mea din Italia. Au fost zile relaxate, plimbări prin cartiere din ce în ce mai puțin turistice, mâncare bogată și ieftină, cu vedere la Acropole și beri la apusul soarelui.

Italia a fost următoarea noastră destinație. Aici alimentăm energii, atât emoționale (îmbrățișările alea din familie!), Cât și burta (acele înghețate și acele pizza!). Rober a călătorit cu părinții săi în Verona, ne-am întâlnit la Padova, am călătorit la Veneția și, în timp ce m-am întors câteva zile în patria mea, au continuat să exploreze Belpaese, în mod special au plecat la Roma, unul dintre visele călătoare pentru aproape toată lumea.

În iunie ne-am întors, după câteva luni, la Vera Playa, unde locuim când nu călătorim. Ceva la fel de simplu ca să mergi la supermarket să cumperi, să gătești și să mănânci pe canapea, urmărind o serie, părea frumos. Nu mai vorbim de dormit în același pat, mergând în aceeași baie, având mașină de spălat și, desigur, lucrează în biroul nostru! După atâția ani de călătorie dintr-un loc în altul, descoperim că a avea o bază este la fel de importantă ca a continua călătoria în lume. Sold. Este ceea ce avem nevoie cu adevărat.

Dar suntem rucsacuri fără remedii, așa că la sfârșitul lunii a apărut oportunitatea de a călători la Varșovia, în Polonia, și nu ne îndoim prea mult! Varșovia ne-a întâmpinat cu frig și ploaie, dar ne-am încălzit repede cu berile și pierogisurile sale, un fel de găluște adictive.

Înapoi la Vera și după câteva scufundări în Marea Mediterană și multe dactilografieri în fața ecranului, s-a întâmplat ceva neașteptat, sau mai degrabă ... ceva așteptat era anticipat: Iago! 13 iulie nepotul nostru s-a născut, cel mai chipeș copil din Spania (și dacă ne grăbiți, din Univers). Am condus de la Vera la Madrid pentru a-l vizita pe micuț și pe mami, iar a doua zi la Alicante: am mai avut o excursie ... Amsterdam! Aici ne-am îmbrățișat din nou cu prietenul nostru Jordi, ne-am plimbat mult, ne-am culcat puțin și ne-am distrat de minune. Și acele canale ... Ains, cât de frumos este Amsterdam!

Am călătorit amândoi în Țara Bascilor înainte: Fura când eram mai tânăr și eu pentru muncă. Dar vara aceasta am organizat o călătorie rutieră care ne-a permis să cunoaștem mult mai bine această regiune. Și jo-eeeer: cât de cool e Euskadi! Am plecat dorind să ne întoarcem și desigur ne vom întoarce. Ce peisaje, ce sate, ce pintxos. În Țara Bascilor totul este exagerat. Și ne place.

La începutul lunii, părinții mei au venit să petreacă o săptămână la Vera Playa, dar norocul nu ne-a însoțit deloc: uite că nu plouă niciodată acolo și zas! Ploaie aproape în fiecare zi. Din fericire, îl cunoșteau deja din alte vremuri. Desigur, cu soare și ploaie există ceva care nu se schimbă niciodată: capace bogate pe care le punem corp pal!

În septembrie am călătorit și la Sevilla la nunta unuia dintre cei mai buni prieteni ai lui Rober și am profitat de ocazie să trecem prin Córdoba pe drumul spre Sigüenza. O altă călătorie se arăta și ne-am dus la ...

Sicilia! Au trecut câțiva ani de când ne-am stabilit obiectivele pe această insulă atât de completă și frumoasă. Are cu adevărat totul: mâncare bună (mai mult decât bună), orașe interesante precum Palermo, Ragusa sau Syracuse, insule cu apă albastră, parcuri arheologice, sate fermecătoare și chiar vulcani în care te simți ca într-un alt univers. Într-adevăr, dacă vrei să te bucuri de o călătorie completă și destul de accesibilă, nu trebuie să mergi în cealaltă parte a lumii: Sicilia este o opțiune excelentă!

În noiembrie am reușit să ne îndeplinim unul dintre visele noastre călătoare: vizitarea Mexicului. Am făcut-o și într-una dintre cele mai speciale date ale acestei țări, sărbătorirea Zilei Morților. A fost o experiență unică, una dintre cele pe care nu le vom uita niciodată. Nici nu vom uita emoția de a fi în fața piramidei Chichen Itza, oboseala urcării către Calakmul, plimbările pe străzile colorate din Campeche și Valladolid, urmărind Coco în cinematograf în timp ce toată lumea cânta sau pășea pe plaje. plin de sargassum (nu am avut prea mult noroc cu asta, într-adevăr). Călătoria a durat 1 lună, în care am vizitat Peninsula Yucatan, dar Mexicul este imens și avem multe de descoperit!

Călătoria în Egipt a fost ceva atât de neașteptat încât nu credem cu greu. Ideea era să o lăsăm pentru 2019, peeeeero, am găsit o ofertă foarte bună și am decis să nu o lăsăm să scape. Am vizitat țara cu părinții lui Rober și, pentru prima dată de când am călătorit, am mers într-un tur organizat (experiență interesantă, deși cu siguranță am rămas cu călătoriile gratis). Văzând piramidele, coloanele din Karnak, zorii din Abu Simbel, navigând Nilul, trăind haosul Cairo ... Buah, a fost brutal, da, a fost o călătorie brutală. Cel mai bun mod de a încheia un călător de an minunat! Dacă aveți ocazia să călătoriți în Egipt, id.

Și acum vă scriem din casa mea din Italia. Vom petrece Crăciunul aici și apoi Rober va merge cu familia sa pentru a sărbători noul an la Jaca. Ce ne ține anul 2019? Cine știe ... există un destin pe care am vrea să-l cunoaștem, dar mai bine închid gura, dacă nu aduce ghinion.

Și profităm de ocazie să vă dorim Sarbatori fericite, lângă cei dragi și departe de rețelele de socializare, lângă mâncare bună și departe de rolele rele. Și, mai ales, 2019 este un an foarte bun pentru toată lumea! și multumesc mult pentru a ne citi, desigur!

* Ceilalți ani de călătorie:

• Rezumat 2017
  • Rezumat 2016
  • Rezumat 2015
  • Rezumat 2014

Video: Andra - TRADITIONAL Concert Integral @ Sala Palatului (Mai 2024).