Ziua 4: Ouarzazate - Kasbah Telouet - Tizi-n-Tichka - Aeroportul Marrakech - Girona Este ora 8 dimineața când luăm micul dejun la L’Escale de Ouarzazate, încărcând energie pentru astăzi la sfârșitul călătoriei noastre pe ruta din Kasbahii, deși înainte și în ciuda sfaturilor care ne-au avertizat să nu riscăm, vom încerca să abordăm Kasbah Telouet.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: Ait Ben Haddou - Ouarzazate: Kasbah Taourit - Agdz - Valea Draa - Tamnougalt - Timiderte - Ouarzazate Astăzi am lăsat alarma să sune puțin mai târziu și este că în câteva zile am făcut această călătorie pe traseul din Kasbahii au văzut deja că înainte de ora 7:15 dimineața, în această perioadă a anului, nu este zi, deci și mai mult cu schimbarea planificării pe care am făcut-o ieri, când am ajuns în Ait Ben Haddou din Marrakech și Am decis să reducem itinerariul pe care îl planificasem, dedicându-ne astăzi Rutei celor Mii de Kasbah și începând ziua în care se servește micul dejun în Bagdag Café, care a fost cazarea noastră în Ait Ben Haddou.

Sfaturi pentru călătoria pe Traseul Kasbahurilor Unul dintre primele sfaturi pentru călătoria pe ruta Kasbah pe care le putem oferi este că cel mai bun mod de a face acest tur este să închiriați o mașină în Maroc, deoarece acest lucru oferă libertate completă atunci când vă deplasați în această zonă a țării în care transportul în comun nu este prea obișnuit, mai ales că nu face stațiile mai turistice.

Ziua 2: Marrakech - Tizi-n-Tichka - Ait Ben Haddou Ceasul nostru cu alarmă sună la 6 dimineața și primul lucru pe care îl facem este să urcăm pe terasa riadului nostru în Royal Mansour pentru a ne bucura de un impresionant cer înstelat, cu Am început această a doua zi a călătoriei pe Traseul Kasbahs plin de energie.

Citeşte Mai Mult

Royal Mansour în Marrakech Situat în inima Marrakech, la câțiva pași de Medina, găsim Royal Mansour, un loc excepțional, unde răsplătește intimitatea, un gust pentru detalii și o atenție total personalizată. Prezentarea noastră cu Royal Mansour a fost direct ziua sosirii noastre la Marrakech, unde ne așteptau la poalele pistei, imediat după aterizarea avionului.

Ziua 1: Lloret de Mar - Aeroportul Girona - Marrakech vineri. Astăzi, la fel ca săptămâna trecută, când am început călătoria în Midi-Pirineii, am început ziua devreme, cu o cafea și stând în fața calculatorului pentru a încerca să avansăm toată munca posibilă pentru a fi, aceste zile următoare un pic mai liniștite și este că astăzi după-amiaza ne începem călătoria pe Traseul Kasbah din Maroc, începând cu o zi de lux în Marrakech, de mâna lui Royal Mansour, care ne-a invitat să rămânem în incredibilul său hotel.

PREGĂTIȚI DE călătorie Când am început să pregătim escapadele pe care le-am face anul acesta, la fel cum am fost destul de clar că întoarcerea în Italia avea să fie o realitate, am îndeplinit călătoria la Napoli și Pompeii, a existat o altă țară, la care ne întoarcem ori de câte ori putem și în cel care s-a potrivit perfect cu un traseu frumos, în cele 4 zile pe care le-am avut în luna octombrie, cu care visam de mult timp ... Pregătiți o călătorie pe Traseul Kasbah-urilor în 4 zile ... Marocul și traseul Kasbah-urilor sale!

Citeşte Mai Mult

Ziua 5: FEZ: Bab Bou Jeloud, Medina (Fez El-Bali), Talra Kbira, Tala Saguira ... - AEROPORT FEZ - BARCELONA Astăzi este ultima noastră zi în această călătorie spre Casablanca, Meknès și Fez și coborâm la micul dejun la lounge Micul dejun al lui Riad Ibn Khandoun la 8.30, la fel cum am făcut ieri, prima noastră zi în Fez.

Sfaturi pentru călătoria către Casablanca, Meknès și Fez Vă lăsăm unul dintre primele sfaturi pentru călătorii în Casablanca, Meknès și Fez. Dacă ajungeți în Casablanca noaptea târziu, așa cum s-a întâmplat cu noi, vă sfătuim să angajați un serviciu de transfer cu hotelul. De regulă, acestea nu au prețuri mult mai mari decât taxiurile aeroportului și veți evita negocierea în acea noapte a nopții.

Ziua 4: FEZ: Medina (Fez El-Bali), Bab Bou Jeloud, Madraza el-Attarine, Madrasa Bou-Inania, Tanneries, Place as-Seffarine ... Ieri ne-am întâlnit cu personalul Riad Ibn Khandoun că vom face micul dejun la 8.30 a.m. dimineața Deja ieri am văzut că, deși viața din oraș începe la o oră devreme, Medina și mediul înconjurător nu încep să se trezească până la 10 sau mai mult, așa că am decis să luăm micul dejun puțin mai târziu și, astfel, să ne odihnim puțin, care nu este rău. după ziua întreagă pe care am avut-o ieri după ce am vizitat Volubilis din Meknès.

Citeşte Mai Mult

Ziua 3: MEKNÈS - MOULAY IDRISS - VOLUBILIS - FEZ Mic dejun astăzi îl avem la 8.30 dimineața, așa că ne trezim puțin mai târziu și profităm de ocazie să ne odihnim că pentru asta suntem și în vacanță. În timp ce luăm micul dejun la Riad Amazigh, îl întrebăm pe Fatima, proprietarul, cum să viziteze Volubilis din Mkenès, vizită pe care am adăugat-o în ultimele zile ale pregătirilor pentru călătoria spre Casablanca, Meknès și Fez, când ascultăm adevăratele minuni ale locului.

Hotelul JMSuites din Casablanca, situat în districtul financiar, este înconjurat de muzee și restaurante elegante, unde vă puteți relaxa și bucura după o vizită în oraș. Acesta este situat la 30 de kilometri de aeroportul din Casablanca, la 1,9 kilometri de Moscheea Hassan II și la câțiva metri de Piața Mohamed V și de Parcul Ligii Arabe.

JMSuites Casablanca Când am început să căutăm cazare în Casablanca, primul lucru care ne-a atras atenția au fost prețurile ridicate pe care le-am găsit în comparație cu alte orașe din Maroc. Deși este adevărat că datele pe care le-am căutat au fost „sezonul înalt”, de când era 24 decembrie, prețurile au depășit 2 cifre în 90% din cazuri.

Citeşte Mai Mult

Ziua 1: BARCELONA - CASABLANCA "În această seară este Ajunul Crăciunului și mâine de Crăciun ..." Așa începe piesa și așa începe ultima escapadă a anului: călătoria către Casablanca, Meknès și Fez 3 dintre orașele pe care le dorești cel mai mult Am avut de când suntem în Marrakech și Essaouira acum câțiva ani.

Ziua 2: CASABLANCA: Plaza de Mohamed V, Medina, Moscheea Hassan II - MEKNÈS Alarma sună la 7 dimineața, iar adevărul este că după ce am dormit doar 5 ore, ieri am ajuns în Casablanca de la aeroport după 1 În zori, izbucnim de o dorință imensă de a începe Casablanca noastră specială într-o singură zi.

Călătoria noastră în Casablanca, Meknès și Fez în 5 zile ne va duce la cunoașterea a 3 dintre orașele marocane la care ne-am dorit cel mai mult să ajungem după prima vizită în Maroc, acum câțiva ani. Casablanca este un oraș situat la vest de Maroc, capitala regiunii Greater Casablanca.

Citeşte Mai Mult

PREPARĂRILE CĂLĂRII Această escapadă a început ca cea mai mare parte a ceea ce am reușit să facem în acest an a început, Elveția, Amsterdam, Cinque Terre și a trecut zile în calendar. Ne-am dat seama că ultimele zile pe care le-am lăsat în vacanță pentru acest an le putem potrivi perfect în zilele de Crăciun, între 24 de la amiază și 28 decembrie, care este duminică.

Riad Assalam Uimitor Riad în Marrakech foarte central. La doar 10 minute de Piața Djemma el Fna. Mic dejun variat și calitate bună. Cameră mare și curată. Cu baie marocană. Au câteva terase cu vederi minunate asupra orașului. Wifi gratuit cu recepție foarte bună. Proprietarii și personalul fac ca șederea să fie foarte confortabilă.

Călătoria noastră în Marrakech și Essaouira ne-a dus timp de 5 zile pentru prima dată în Maroc, țară pe care ne-am dorit cu adevărat să o ducem de ani buni. Unul dintre cele mai mari impedimente în călătoria în Maroc a fost prețul biletelor de avion, care au avut întotdeauna prețuri suficient de mari încât să ne facă să decidem pentru o altă destinație.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: MARRAKECH - ESSAOUIRA - MARRAKECH Luni, 31 octombrie 2011 Ringggggggggg ... nu poți fi, sunt 6 dimineața și alarma sună. Prima idee este să nu te ridici, suntem în vacanță. Dar nu, astăzi plecăm din Marrakech spre Essaouira cu autobuzul la 8 dimineața, așa că nu putem să ne recreăm prea mult în pat.