Marea Britanie

Această călătorie la Londra în 10 zile ne-a determinat să cunoaștem unul dintre cele mai cosmopolite orașe din lume. Există mii de lucruri de văzut și de făcut în Londra, așa că cel mai bine este să ai cât mai multe zile sau să mergi în mai multe escapade. În prima zi a călătoriei noastre la Londra în 10 zile am zburat de la Girona la Londra cu o companie low cost.

Citeşte Mai Mult

Pensiunea Turas-Mara Acesta este primul dintre hotelurile din Scoția la care am stat. Situat în Ayr, aproape de aeroportul din Glasgow, dacă întârziați este o opțiune bună, am ajuns peste 12 și nu am avut nicio problemă la check in. Au parcare, iar camera este mică, dar curată și are toate facilitățile.

Această călătorie în Scoția în 11 zile gratis ne-a dus să vizităm gratuit cu o mașină de închiriat una dintre cele mai incredibile națiuni ale Regatului Unit. Scoția este un pământ de castele, abații, lacuri, cascade, este plin de peisaje de vis de care vă puteți bucura călătorind cu mașina de închiriat și pentru a vă putea opri la locul cu cele mai incredibile priveliști.

Călătoria noastră la Bristol, Bath, Salisbury și Stonehenge ne-a dus timp de 5 zile într-una din zonele Angliei pe care încă nu am avut ocazia să o cunoaștem și am avut o mare dorință de ani de zile, mai ales datorită magiei care închide un loc. la fel de cunoscut sub numele de Stonehenge. Bristol a fost orașul care a servit drept poartă în această călătorie, pentru a merge direct la Bath, unde am petrecut o zi întreagă vizitând acest oraș balnear care ne-a lăsat total uimiți nu numai de arhitectura sa frumoasă, ci și de Băile Romane, pentru noi Mari străini ai acestei călătorii.

Citeşte Mai Mult

Hotel Hilton Garden din Bristol; La 5 minute de mers pe jos de gara Temple Meads, ceea ce o face una dintre cele mai interesante opțiuni din oraș. În cazul nostru, spunând că Bristol a fost baza pentru a vizita alte locuri din zonă, cum ar fi Bath, Salisbury, Stonehenge, am căutat un hotel care să ne permită să ne mutăm în gara Temple Meads.

Ziua 5: BRISTOL - GIRONA Luni, 1 aprilie 2013 Astăzi este una dintre acele zile în care nu ești nici nu călătorești. Este din acele zile, așa cum îl numim „în pământul nimănui”, pe aeroportul Bristol, unde transferurile și aeroporturile sunt protagoniști. Aceste zile sunt și ele parte a călătoriei și, prin urmare, trebuie să scriem ei, deși pentru noi, nu sunt la fel de „dulci” ca restul.

Ziua 3: BRISTOL - VISIT STONEHENGE - SALISBURY - BRISTOL Sâmbătă, 30 martie 2013 Noaptea trecută, după ce am privit vremea de mai multe ori, am decis că astăzi va fi ziua în care vom cunoaște în sfârșit acele „pietre magice” dintre care ambele Auzisem: astăzi este ziua aleasă pentru a vizita Stonehenge din Salisbury.

Citeşte Mai Mult

Ziua 4: BRISTOL Duminică, 31 martie 2013 Astăzi am început bine ziua, alarma s-a stins ca de obicei și după ce am coborât aproape la micul dejun, pentru a vizita Bristol, ne-am dat seama că aseară, ziua de Schimbarea de timp, o schimbasem manual pe telefoane, dar nu credeam că schimbarea se va face și automat!

Ziua 2: BRISTOL - BĂI - BRISTOL Vineri, 29 martie 2013 Astăzi este prezentat cu incertitudine, de când am început să planificăm călătoria, ideea era să decidem vizitele în funcție de vreme. La 6 dimineața ne-am trezit și primul lucru pe care l-am făcut a fost să privim vremea în fiecare dintre locurile pe care intenționăm să le vizităm și cum nu ar putea fi altfel, asigurați-vă că uitați prin fereastra camerei noastre de la Hilton Gardenn .

Ziua 1: GIRONA - BRISTOL Joi, 28 martie 2013 De fiecare dată când sună alarma și, de fiecare dată când începe o călătorie sau o escapadă, începe și jurnalul nostru de călătorie. Astăzi este joi de Paște, ceea ce înseamnă că, așa cum am făcut anul trecut evadând spre Tallinn și Helsinki, trebuie să evadăm undeva, de data aceasta nu prea departe pentru a petrece aceste patru zile de petrecere.