De la aeroportul Bristol până la stația de tren Temple Meads

Ziua 1: GIRONA - BRISTOL

Joi, 28 martie 2013

Deoarece în fiecare dimineață sună alarma și de fiecare dată când începe o călătorie sau o escapadă, începe și jurnalul nostru de călătorie.
Astăzi este joi de Paște, ceea ce înseamnă că, așa cum am făcut anul trecut evadând spre Tallinn și Helsinki, trebuie să evadăm undeva, de data aceasta nu prea departe pentru a petrece aceste patru zile de petrecere.
În câteva ore vom îndeplini un alt vis al nostru de călătorie, cunoscând în sfârșit Stonehenge, o destinație pe care o avem pe lista noastră de ani buni. După 4 zile, vom adăuga alte 3 destinații care ne fac, de asemenea, să fim deosebit de încântați: Bristol, baie și Salisbury.

Părăsim munca la 2 după-amiaza și după ce Roger vine să mă caute, mergem direct la aeroportul din Girona de unde vom zbura Bristol, care va fi baza noastră de operații în aceste zile.
Am ajuns la aeroport în mai puțin de jumătate de oră, am parcat mașina și am trecut controalele suficient de repede pentru a ne da timp să luăm cafea și să ne odihnim o vreme până când anunță poarta de îmbarcare și vom face „celebra coadă” Ryanair „cât de puțin ne place, dar ce facem pentru a nu fi nevoiți să stăm deoparte sau să nu avem loc pentru bagaje.

În acest moment trebuie să spunem că de obicei folosim această linie aeriană, deși nu este întotdeauna pe gustul nostru sau ne împărtășim formele acesteia.
Deși este adevărat că nu putem spune că înșelă pe nimeni, totul este scris, fie cu litere mari, fie cu litere mici, dar, la urma urmei, le explică.
Noi, datorită apropierii de locul în care locuim, aeroportul din Girona, unde operează această companie, este excelent pentru pauze scurte ca acesta, pe care le vom face în aceste zile în țările engleze.

Asteptam zborul nostru! Excursie la Bristol, Bath, Salisbury și Stonehenge

Zborul nostru pleacă punctual la ora 17.40h și după ce a trecut prin câteva turbulențe care ne amintesc că dorința de a călători poate mai mult decât suspiciunea noastră, destul de accentuată cu vârsta, să zboare.
În momentul în care avionul depășește înălțimea norilor, găsim un cer total curat, care ne întâmpină puțin mai puțin de 2 ore ... care este când am început să aterizăm, după ce am văzut un apus între nori.
E ora 18.50 și aterizăm la aeroport Bristol.
Așa cum facem de obicei ori de câte ori zburăm cu această companie, debarcările sunt oarecum abrupte și avem acea senzație de nesiguranță pe care am avut-o în decolare.
Parcurgem controalele automate pentru pașapoarte care, deși sunt mai rapide, trebuie să explice funcționarea pentru a nu fi prea intuitive.
Suntem la ușă după 15 minute și de îndată ce plecăm găsim stația de autobuz A1 cu care du-te de la aeroportul Bristol la gara de tren Temple Meads, devine o sarcină ușoară.

Carduri de călătorie recomandate

Nu uitați că pentru a nu plăti comisioane și pentru a avea întotdeauna modificarea curentă, vă recomandăm să utilizați cardul N26 pentru a plăti și cardurile Bnext și Revolut pentru a obține bani la bancomate. Ei sunt cei pe care îi folosim, Sunt gratuite și te vor salva foarte mult.
Puteți găsi mai multe informații în acest articol despre cele mai bune carduri pentru a călători fără comisioane.

Primim biletele în același autobuz și ne costă 11 GBP de persoană dus-întors. Dacă se ia doar biletul unic, prețul este de 7 lire sterline.
Trebuie să coborâm la oprirea din Mâneci de templu și am ajuns în puțin peste o jumătate de oră.
De aici, ceva pierdut și după ce am consultat GPS-ul mobil pentru a localiza puțin, plecăm în căutarea care va fi cazarea noastră în aceste zile, Hilton Garden Inn, un hotel la 5 minute de gara din Bristol, Mâneci de templu.
Facem check-in la Hilton Gardenn și după ce ne odihnim câteva minute, plecăm din nou, de această dată în căutarea unui restaurant italian pe care l-am remarcat, recomandat pe forumuri. Astăzi avem cină la Don Giovanni.

Camera noastră de la Hilton Garden Inn după ce a mers de la aeroportul Bristol la gara de la Temple Meads

Am comandat o farfurie cu paste și un rissotto, plus o apă și un cocs pentru 24,75 kilograme și după umplerea stomacului, ne întoarcem la hotelul nostru, pentru a ne odihni și mâine vom începe cu puterea, care va fi o zi cu totul specială. Mâine ne vom întâlni baie!!!
Cu acest gând am adormit ...

Ziua 2