Securitate în Mexic

securitate în Mexic Este unul dintre factorii de care se ține cont cel mai mult la planificarea unei călătorii în această țară. Și deși este un subiect pentru care ne-ați solicitat în mai multe rânduri și despre care ne-am propus să vorbim de mai multe ori, am vrut să așteptăm până terminăm călătoria în Mexic în 45 de zile pentru a fi cât mai consecvent, vorbind din experiență generală ca călători și cu toate datele de pe masă.
Din păcate acest subiect este unul dintre subiecte mari și unul dintreminciuni mari cu care ne împiedicăm de călători despre această țară impresionantă și care, în multe ocazii, ne fac să aruncăm Mexicul ca destinație, lipsind unul dintre cele mai incredibile locuri din lume.

Securitate în Mexic

Fără a intra, desigur, în aspecte politice sau tehnice, dintre care nu suntem nici experți și nici nu înțelegem, dorim să reflectăm modul în care experiența noastră în această țară a fost, ca turiști, realizând un traseu care ne-a dus prin diferite orașe, cum ar fi Mexico City, San Miguel din Allende, Guanajuato, Zacatecas și Guadalajara, apoi faceți o parte din Chiapas, oprindu-vă în locuri precum San Cristóbal de las Casas sau Palenque și continuați cu o mașină de închiriat în Mexic, vizitând Yucatán și Quintana Roo.

De asemenea, nu dorim să oferim explicații ample, care sunt grele și pe care le-am povestit puțin câte puțin de-a lungul zilelor în acest ghid practic, unde puteți vedea și intui cum ne-am simțit și care a fost experiența noastră pe parcursul călătoriei la Mexic gratuit, așa că vom încerca să explicăm, cu date și situații mici, în ordine cronologică, cum am trăit securitate în Mexic:
- Ca prim fapt, dorim să înregistrăm că primele observații pe care le-am făcut, atât cercul nostru apropiat, cât și marea majoritate a cititorilor, când am spus că vom călători în Mexic, nu erau de nădejde, luând în seamă ceva în care, sincer, nici nu ne-am gândit: cel mai probabil ne vor răpi, ne vor fura sau ne vor ucide. Și nu neapărat în această ordine.
- Cu biletele deja achiziționate și cu această perspectivă, începem să căutăm informații pe internet. Al doilea eșec Practic, toate informațiile pe care le-am găsit se referă la nesiguranța țării și pun din nou la orizont o realitate neatractivă, în care nesiguranța în Mexic El a fost protagonistul total și absolut.
- Având în vedere acest lucru, am respirat adânc și am amintit ce ni s-a întâmplat în călătoria în Guatemala și în Honduras acum câțiva ani. Deși nu putem compara și nici nu vrem să facem, sentimentul că mass-media ne-a fost transmis la acel moment a fost exact același. Nesiguranța a fost din nou protagonista.

Cu acest gând am decis că Mexicul este da sau da una dintre călătoriile pe care le-am face în acest an, sperând că în sfârșit să fie ca Guatemala; o destinație care ne-a oferit momente incredibile și nimic de nesiguranță, ci chiar invers, în care ne simțim incredibil de bineveniți.

Teotihuacán. Securitate în Mexic

- În prima parte a călătoriei am vizitat câteva dintre cele mai cunoscute și turistice orașe din țară precum Mexico City, San Miguel de Allende, Guanajuato, Zacatecas, Guadalajara și San Cristóbal de las Casas, ceea ce ne-a determinat să cunoaștem Unele dintre locurile esențiale de vizitat în Mexic.
Întreaga rută pe care am plănuit-o de la început să o facem cu autobuzul, deoarece am fost avertizați că distanțele sunt lungi și că este mult mai sigur să vă deplasați în acest fel decât nu cu mașina de închiriat, deși în același mod, am citit și că autobuzele nu erau sinonime cu securitate în Mexic, departe de ea.
După experiența noastră, călătorind cu autobuzele ETN și ADO, despre care se spune că sunt cele mai sigure companii pentru turiști, din diferite părți ale țării, trebuie să spunem că nu ne-am simțit în niciun moment nesiguri, ci chiar opusul, în plus să aibă autobuze incredibil de confortabile pentru călătoriile pe distanțe lungi.
Prin urmare, considerăm că orice traseu turistic prin aceste orașe se poate face perfect cu autobuzul, acest mijloc de transport fiind mult mai adecvat decât mașina de închiriat, nu atât din motive de siguranță, cât și de confort.

San Miguel de Allende

În schimb, traseul pe care l-am parcurs prin Campeche, Yucatán și Quintana Roo, ne-am propus de la început cu mașina de închiriat, deoarece majoritatea locurilor turistice nu au combinații bune cu transportul public, deci a avea o mașină este cea mai potrivită opțiune pentru noi, atât pentru libertatea programelor, cât și pentru mișcări.
Experiența noastră a fost incredibil de sigură, atât la volan, găsind pe tot traseul, cu drumuri în stare foarte bună, cât și un respect total din partea celorlalți șoferi, ca un sentiment total de securitate, în orice moment.
Singurul lucru pe care ni l-au spus și pe care l-am urmat conștiincios a fost să nu mergem cu mașina noaptea, cu excepția a două ocazii pe care le-am luat cu mașina pentru a merge la cină la câțiva kilometri de locul unde am stat.
După cum ni s-a spus, motivul acestei recomandări nu este din cauza insecurității ca atare, ci din evitarea accidentelor cu persoane care conduc fără lumini sau pietonilor care merg pe drumuri fără reflectoare sau indicatoare.
În mod similar, rețineți că, dacă vi se întâmplă ceva cu mașina noaptea, sunteți mult mai mult vulnerabil Dacă conduci în timpul zilei, credem că este o recomandare de urmat ori de câte ori este posibil și cu care poți evita orice problemă sau surpriză.

Închiriați o mașină în Mexic

- În ceea ce privește securitatea în Mexic pe străzi, trebuie să spunem că nu ne-am simțit nesiguri în niciun moment, dimpotrivă. Deși este adevărat că, așa cum ai face în orice alt oraș, este important să acționezi cu bun-simț, nu poartă multe obiecte de valoare la vedere, controlând geanta, încercând să nu lași mobilul la vedere ... pentru a evita momentele neplăcute.
În ciuda acestor recomandări și dorind să fim cu totul sinceri, trebuie să spunem că am purtat întotdeauna o cameră suspendată și am fost cu telefoanele mobile în mână, deoarece le folosim ca GPS și nu am avut probleme sau am simțit nesigur.

Campeche. Securitate în Mexic

- Un alt dintre lucrurile despre care citisem multe a fost securitate noaptea în Mexic. Ne-au spus în orice moment și am citit că nu este indicat să ne plimbăm sau să ieșim noaptea și cu atât mai puțin singuri. În ciuda acestui fapt și întotdeauna după ce am evaluat mediul în care ne-am mutat, trebuie să spunem că în majoritatea orașelor în care ne-am aflat, am sfârșit prin a merge după apusul soarelui. Desigur, încercând mereu să ne mișcăm prin cele mai turistice zone și evitând locuri singuratice sau pe care nu le-am vizitat în timpul zilei. În niciun moment nu am avut nicio problemă, dimpotrivă.

San Cristobal de las Casas

- Un alt lucru despre care ni s-a spus și nu mai rar, este că în Mexic trebuie să aveți multe îngrijire cu oamenii De preferat să nu vorbiți cu nimeni, nici măcar cu personalul hotelului, din moment ce profită de ocazie pentru a obține informații și apoi ... (aici puteți pune orice ultraj la care vă puteți gândi).
După 45 de zile în Mexic, vorbind cu zeci de oameni în fiecare zi, trebuie să spunem că nu ne-am simțit niciodată nesiguri, ci chiar invers. Toată lumea s-a comportat cu noi într-un mod pe care nu ne-am fi imaginat-o, tratându-ne ca și cum am fi familie și facilitând călătoria cât mai mult.
Sincer, acesta este unul dintre aspectele care ne-a rănit și ne-a deranjat cel mai mult, deoarece după toate aceste zile, dacă am făcut ceva clar, este că în Mexic un singur lucru va fi furat și va fi inima.

Plaja Paradisului

Este sigur să călătorești în Mexic?

După tot ce v-am spus, este posibil să vă întrebați încă dacă este sigur să călătorești în Mexic. Putem pune pe masă doar călătoria pe care am făcut-o, dar credem că a fi 45 de zile în țară, fără să ni se întâmple nimic sau să ne simțim nesiguri în orice moment, nu este doar o chestiune de noroc.

Nu putem nega ceea ce este evident și este faptul că, în Mexic, din păcate se întâmplă multe lucruri neplăcute, dar nici nu putem nega alte dovezi: în mare parte, aceste lucruri nu sunt legate de turism, deci dacă călătoria dvs. include locuri și obiective turistice, nu ai de ce să te temi, dimpotrivă. Nu lăsați ideea nesiguranța în Mexic Fii o barieră în călătoria ta.

Mexic

Acestea fiind spuse, dacă știrile despre securitate în Mexic și presa proastă nu te-au făcut să uiți Mexicul ca o posibilă destinație, ne imaginăm că, probabil, atunci când te gândești la această țară, îți vine în minte imaginea tipică idilică a filmelor.
Nu te lăsa păcălit.
Mexic nu este asta.
Mexicul este mult mai bun decât orice film pe care l-ai văzut vreodată. Culorile sunt mult mai vii. Oamenii săi sunt mult mai vibrați. Cultura sa este mult mai incredibilă. Peisajele sale sunt mult mai impresionante. Bucătăria sa este mult mai delicioasă.
Pe scurt Mexicul este mult mai mult decât vi s-a spus vreodată.