Hotel în Tokyo

Ziua 14: TOKYO: Palatul Imperial, Gara din Tokyo, Forumul Internațional Tokyo, Ginza, Yoyogi, Shibuya, Turnul Tokyo, Templul Zozogi, Shinjuku, Cartierul Coreean

Joi, 19 decembrie 2013

Astăzi începem ziua la hotelul nostru din Tokyo la 6.30 dimineața și de îndată ce ne ridicăm începem să observăm că organismul resentă deja aceste creșteri timpurii în care ne apucăm de când am început Excursie gratuită în Japonia.
Continuăm Tokyo și adevărul este că, atât cât încercăm și atât cât ne dorim, corpul pare să ne ceară o „odihnă” ... dar este clar că, odată cu zilele rămase și lucrurile pe care trebuie să le știm, nu vom mai merge să-i dea. Acea pauză va veni când vom ajunge acasă.
Plecăm la ora 7.30 în orașul nostru hotel din Tokyo, Hotel Horidome Villa, pentru micul dejun și vedem că majoritatea cafenelelor se deschid în aceste zile de început de an mai târziu sau chiar unele sunt în vacanță până pe 5 ianuarie.
Planificarea noastră astăzi în Tokyo Se ducea la Asakusa și, din fericire, am întrebat la hotel înainte de a merge, pentru că ni s-a spus că magazinele nu se deschid până în ziua 5.
Așa că schimbăm planul de astăzi și ne luăm linia de metrou obișnuită, care intră în JRP-ul de 14 zile, pentru a merge la stația Tokyo, cu ideea de a lua micul dejun și apoi a merge la Palatul Imperial din Tokyo, în care astăzi este o zi minunată: este una dintre cele două zile în care familia regală japoneză iese să se salute din balcoanele Palatului Imperial.

Când părăsim Stația Tokyo, vedem scena acum câteva zile în care oamenii fug pe culoar, dar fără să se atingă nici măcar unul de altul, pentru a nu-și pierde trenurile.
Deoarece trebuie să ieșim să găsim ceva pentru micul dejun, profităm de ocazie să ne plimbăm prin zonă și să facem poze cu stația Tokyo și clădirile din jur care sunt impresionante atât în ​​arhitectură cât și în înălțime.

Stația Tokyo

Stația Tokyo a fost finalizată în 1914 și este listată ca un patrimoniu cultural important.

Împrejurimi Stația Tokyo

Încă nu putem găsi nimic pentru micul dejun, așa că am decis să abordăm zona Palatul Imperial din Tokyo, gândindu-ne că ne-ar fi ușor să ne apropiem de zona de plecare a familiei regale.

Cartierul Marunouchi

Dar imediat ce ajungem în împrejurimi, înțelegem că nu va fi o sarcină ușoară să faci asta.
Este izbucnit de oameni care doresc să se mute undeva, ceea ce intuim este să vedem familia regală.

Cozi în jurul Palatului Imperial

Și noi, care am crezut că nu vor exista oameni și că va fi foarte ușor accesibil Palatul Imperial din Tokyo! Este clar că am fost foarte naivi cu acest subiect.

Poliția din Palatul Imperial

Imposibil de abordat Palatul Imperial din Tokyo fără să stăm la coadă în fața noastră și deasupra suntem încă fără micul dejun, deoarece în această zonă nu este nimic deschis.

Imprejurimile Palatului Imperial

Cozile care ne fac să renunțăm la vizitarea grădinilor Palatului Imperial

Așa că am renunțat să vizităm Palatul Imperial din Tokyo și mergem în jurul palatului pentru a ajunge la Forumul Tokyo care vedem și că astăzi este închis.

Forumul internațional din Tokyo

Este clar că dimineața zilei de 2 ianuarie nu este nimic productiv în ceea ce privește vizitele, iar adevărul este că nu este un pic de temperament, așa că am decis să nu mai mergem și să mergem în zona stației Tokyo , pentru a găsi un loc unde să luăm micul dejun în liniște și să așteptăm ca norocul nostru să se schimbe 😉

Cartierul Marunouchi

După o lungă plimbare am întâlnit un Starbucks și cine trebuie să refuzăm să intrăm?
Am comandat, așa cum am făcut în zilele îndepărtate, am vizitat Kyoto, două role de scorțișoară caldă și două cafele pentru 1240 de yeni.

Luând micul dejun !!!

Avem o perioadă bună de încărcare a energiei și după ce dăm mai multe ture planificării vizite în Tokyo, am decis că cel mai bun lucru pe care îl putem face este să mergem în zona Ginza.
Dar orientarea noastră proastă ne înșală în legătură cu metroul, ceva ce am descoperit după un timp, așa că trebuie să ne întoarcem și să ghicim unde vom opri? În cadrul Forumului Internațional Tokyo!

Forumul internațional din Tokyo

Dacă, așa cum am spus în mai multe rânduri, în subsolul fiecărui oraș japonez, există alt oraș.
Facem o jumătate de vizită la Forumul internațional de la Tokyo de când suntem aici și ne pierdem puțin pentru facilitățile sale.

Interiorul Forumului internațional din Tokyo

Tokyo International Forum este un complex cultural în care se organizează expoziții, concerte ... etc. Atriul său de sticlă, designul futurist este unic.
După acest kit-kat, ne-am uitat la GPS și am decis să mergem pe jos Ginza, deoarece avem doar 1,4 km până la zona pe care vrem să o atingem.
Și observați că uneori GPS-ul este greșit și doar la 5 minute de mers începem să vedem carteluri Ginza și vedem că suntem deja în cartier.

Cozi la un centru comercial care așteaptă ora de deschidere!

Cafea curioasă în Ginza

Mai liniștit și cu spirite reînnoite, am început să traversăm strada principală, traversând clădiri uriașe de magazine de marcă, un templu între zgârie-nori ...

Cartierul Ginza

Strada principală a Barrio de Ginza

Mulți turiști sunt atrași de Cartierul Ginza, un cartier plin de unități de lux.

Magazine de lux în Ginza

Continuăm pe strada principală până ajungem la Teatrul Shimbashi, unde întâlnim o mulțime de oameni din împrejurimi.

Teatrul Shimbashi din Ginza

Teatrul Shimbashi a fost construit inițial în 1925 în SUA Cartierul Ginza, în principal pentru a servi drept scenă pentru spectacolele de dans Azuma Odori ale gheișei.

Imagini pe care le putem vedea în Teatrul Shimbashi din Ginza

În prezent teatrul oferă reprezentări de diferite stiluri.
De aici ne aflăm la mai puțin de 500 de metri de cea mai importantă piață de pește din lume, dar din moment ce este închis astăzi, am marcat deja ziua a 5-a primul lucru pentru a face vizita.
În acest moment, ziua 5 este prima zi a anului în care se deschid.
Revenim la pașii noștri Cartierul Ginza și ajungem la intersecția unde se află Seiko.

Turnul ceasului Wako

Intersecția dintre Ginza Yonchome este cea dintre străzile Chuo și Harumi. Aici găsim exemple de arhitectură reprezentativă a Cartierul Ginza, inclusiv magazinul Mitsukoshi și turnul ceasului Wako.

Mai multe informații practice pentru a vă pregăti călătoria la Tokyo

- 10 locuri esențiale de vizitat în Tokyo
- 50 de lucruri de văzut și de făcut în Tokyo
- Cele mai bune 5 tururi și excursii în Tokyo
- 10 locuri esențiale de văzut în Japonia
- Cele mai bune sfaturi pentru călătoria în Japonia
- Cea mai bună asigurare de călătorie pentru Japonia
- Unde să mănânci în Tokyo: restaurante recomandate
- Rezervați JRP-ul dvs. de 7,14 sau 21 de zile cu transport inclus

De aici mergem la Sony Center unde facem o scurtă vizită, unde ne oferă un ghid pentru clădire!
Aceste tipuri de vizite, cel puțin pentru noi, nu sunt deloc esențiale, dar ținând cont că astăzi avem o zi ușor ciudată, pentru că suntem multe lucruri închise, preferăm să o luăm cu ușurință și să mergem la plimbare și să ne bucurăm de „a vedea că se întâmplă”.
Și de aici, în Ginza, trebuie să schimbăm treimi în vizite.
Așa că ne întoarcem la metroul Tokyo și mergem la Yoyogi pentru a vedea cum este astăzi mediul.
Dar mai întâi am trecut prin Takeshita Dori unde am fost zilele trecute și am constatat că este încă la fel de aglomerat ca și în ziua următoare.

Takeshita Dori

Aceasta este o mulțime de oameni ??? Takeshita Dori

Tokyo Considerăm că este un oraș dificil de acoperit din cauza distanțelor și, deși metroul este foarte eficient, distanțele sunt enorme, astfel încât planificarea proastă în vizite sau găsirea lucrurilor închise, așa cum ni se întâmplă, poate deveni un Mică „tortură”.
Adevărul este că, în ciuda Tokyo Este un oraș „esențial”, pe care trebuie să-l cunoașteți fără ezitare o clipă, pentru noi, cel puțin până acum, este cea mai cheltuită parte a călătoriei, deși poate suna puțin ciudat ...
S-ar putea ca noi să nu fim animale de asfalt? 😉
Ajungem la Yoyogi după ora 12 dimineața, cu o temperatură excelentă și un soare care încurajează pe oricine, inclusiv noi astăzi că suntem puțin descurajați.

Parcul Yoyogi

Este foarte clar că, dacă am vrut să ne înveselim, am lovit locul care vine aici.

Bucurându-vă de parcul Yoyogi

Nu ar putea exista mai mulți oameni decât există pe stradă, creând o atmosferă foarte plină de viață.
Mergem direct la Parcul Yoyogi și am întâlnit o mulțime de oameni care se bucură de hobby-urile lor sau doar mergând pe jos ...

Diferite moduri de a te bucura de Parcul Yoyogi

Parcul Yoyogi

Văzut după cum se vede, părăsim Parcul Yoyogi, unde vom reveni duminică pentru a se amesteca între lolitas și rockabillies pe care le-am citit, sunt instalate aici în weekend.

Suntem în Parcul Yoyogi până după 1 amiază și de aici vom căuta un loc unde să mâncăm în zonă.
Dar fiind primul din an, Templul Meiji Jingu este foarte aglomerat, iar strada Takeshita este la fel de imposibilă, așa că locurile pe care le găsim unde putem mânca, au cozi care fac pe oricine să fie disperat.
Este o decizie rapidă, așa că luăm metroul și mergem la Shibuya unde mergem direct să mâncăm sushi pe același lanț în care am fost ieri.

Shibuya

Hachiko din Shibuya

Piața unde putem găsi statuia lui Hachiko din Shibuya

Va fi o dependență? Posibil !!
Așa cum am făcut aseară, ne-am pus cizmele. Atât de mult, încât Roger trebuie să lase o bucată din ceea ce a cerut pentru că nu mai poate!
Totul pentru 4391 yeni. Mai scump decât cheltuim de obicei, dar economic dacă ne gândim la tot ce am mâncat.

Mmm ... fara cuvinte !! Grozav !!

După această masă magnifică, ne întoarcem în metrou Shibuya și mergem la Hamamatsucho cu linia Yanamote.
În timpul mesei am refăcut planificarea pe care am avut-o pentru această după-amiază în Tokyo iar ideea acum este să petreci după-amiaza în cartierul Shiodome și la apusul soarelui până la Turnul Tokyo.
Am ajuns în mai puțin de 10 minute și vedem deja la orizont faimoasa siluetă a Turnul Tokyo, dar mai întâi ne-am oprit pentru cafea și un cappuccino pentru 560 de yeni.

Turnul Tokyo

Rezervați călătorii și excursiile cele mai bine cotate în spaniolă de la Tokyo de către călători:

- Turul ghidat la Tokyo
- Excursie la Kamakura și Yokohama
- Excursie la Nikko
- Tur geek din Tokyo
- Pierdut în traducere noaptea turneu

- Mai multe excursii și excursii aici

De când am ajuns la Tokyo adevărul este că ne oprim deseori, lucru cu care nu suntem prea obișnuiți în călătoriile noastre, deoarece de obicei purtăm întotdeauna un ritm ridicat de călătorie.
Dar astăzi suntem în special foarte obosiți. Tokyo ne omoară puțin câte puțin 😉
După această pauză mergem direct la Templul Zozogi care este alături și arată o vedere curioasă cu Turnul Tokyo în urmă.

Templul Zozogi

Templul Zozogi Este un templu unde te rogi pentru regretatul Tokugawa Ieyasu, fondatorul guvernului Edo.

Templul Zozogi și Turnul Tokyo

Oricare ar fi timpul și ne aflăm în locul în care ne aflăm, este foarte clar că în aceste zile Japonia Toată lumea este pe stradă.

Da, este adevărat că totul este foarte plin de viață și este o ocazie grozavă de a vedea orașul așa, dar nu vom nega că, după 2 zile de trecere cu sute de oameni oriunde mergem, avem un pic „alterat”.
Și aici, încântat să vizitez Templul Zozogi, fără să ne dăm seama de minutele în care zboară și este aproape timpul apusului, așa că acum este rândul nostru să curgem până Turnul Tokyo în care cum ar putea fi altfel ... există o coadă imensă! 😉

Coada pentru a urca Turnul Tokyo

Plătim 820 de yeni fiecare și avem parte de o coadă bună, așa că uitați-vă la apus de soare din Turnul Tokyo Îl luăm deja de la bun început, așa că va trebui să ne mulțumim cu amurgul.
După 20 de minute de coadă am urcat în lift și am râs de cozile de mai jos. Toată lumea este sus și se pare că nimeni nu a coborât încă.
Desigur, merită coada și multitudinea de oameni de acolo. Părerile de pe Turnul Tokyo Sunt uimitori.

Vederi spre oraș cu Fuji în fundal de la Turnul Tokyo

Apus de soare uimitor de la Turnul Tokyo

Turnul Tokyo A fost construită în 1958 și are 333 metri înălțime.
Vă puteți bucura de o vedere a întregului oraș Tokyo de la observatorul de 150 de metri și de la cel mai înalt observator special de 250 de metri.

Vederi de la Turnul Tokyo

Vederi uimitoare de la Turnul Tokyo

După o bună bucurie de unii Vederi la Tokyo incredibil, revenim la Templul Zozogi, unde vă puteți bucura de vederi excepționale la căderea nopții.

Turnul Tokyo cu anul 2014 reflectat!

Drum Show la Tokyo Tower

Turnul Tokyo

O alta dintre vizitele pe care le-am planificat astăzi a fost Cartierul Shinjuku Văzând că este încă devreme, am decis să mergem la stația Shin-okubo, de unde vom începe călătoria Cartierul coreean din Tokyo.

Stația de metrou coreeană din Tokyo

Cartier coreean din Tokyo

Ne plimbăm mai mult de jumătate de oră și vedem care este diferența mare cu restul Tokyo.

Magazine în cartierul coreean din Tokyo

Restaurantul cartierului coreean din Tokyo

Restaurant coreean din Tokyo

De aici coborâm până ajungem în Kabukicho, unde începem să vizităm faimoasa zonă din hoteluri de dragoste din Tokyo.

Exemplu de hotel din Tokyo de dragoste

Detalii despre prețuri la Hotelurile Iubirii din Tokyo

Nu ne întrebați de ce, dar de când intrăm pe străzile sale, ne amintește de Las Vegas, salvând toate distanțele. Adevărul este că, analizând prețurile pe care le au, ne-am gândit că nu ar fi o opțiune fără cap să ne gândim la acest tip de hotel din Tokyo pentru a rămâne câteva zile.

Hoteluri de dragoste din Tokyo

Numele curios al unui hotel Love din Tokyo

Continuăm în jos până ajungem în districtul Red Light, unde deja găsim afaceri pentru persoane peste 18 ani.

Districtul Tokyo Light Light

Locații Red Light Tokyo

În acest domeniu, adevărul este că nu suntem foarte lungi, deoarece nu atrage prea multă atenție, iar corpul nostru începe să ne ceară și odihnă.
Așa că ne plimbăm prin zonă și trecem direct, aproape fără să ne dăm seama, spre zona de divertisment din Cartierul Shinjuku, Japanese Times Square, unde continuăm mersul și ne pierdem în multitudinea de străzi și afaceri din zonă.
în Tokyo Unul dintre subiectele obligatorii este să te plimbi și să te pierzi pe străzi.

Cartierul Shinjuku

Străzile din cartierul Shinjuku

Lumini și mai multe lumini în cartierul Shinjuku

De aici ne apropiem de Barrio de la Electrónica, unde profităm de ocazie pentru a face câteva cumpărături mici.

Cartier electronic în Shinjuku

Shinjuku

Carteluri în cartierul electronic din Shinjuku

Pe drum trecem pe strada Mosaic cu iluminare spectaculoasă de Crăciun și magazine care par un succes.

Iluminat de Crăciun pe strada Mozaic

Am profitat de ocazie pentru a cumpăra o carcasă pentru mobil (venea noastră de consum a ieșit) și fiind mai mult de 9 noaptea am intrat într-unul dintre numeroasele centre comerciale din zonă, unde la etajul opt am intrat într-un magazin okonomiyaki.

Centrul comercial Shinjuku

Ce mâncăm Shinjuku

Cerem niște gyozas și un ton okonomiyaki pentru a împărtăși, mai multă apă pentru 2300 de yeni.
Ceea ce ne-a plăcut foarte mult, în afară de mâncare, este că puteți să le pregătiți singuri, lucru pe care îl vedem că multe persoane fac pe farfuriile meselor lor.
Din fericire, ne-au văzut ca pe un faimos și ne-au ajutat puțin, cel puțin cu primii pași de realizare.

Cina Okonomiyaki la Tokyo

Unul dintre lucrurile care ne place cel mai mult să călătorim în acest moment este foarte puțin turismul occidental pe care îl întâlnim.

Astăzi, putem spune că practic nu am întâlnit pe nimeni și restaurantele la care am mers, să nu mai vorbim.
După mai bine de o oră mâncând și savurând un desktop bun, am decis că a venit momentul să ne întoarcem la noi hotel din Tokyo.

Atingeți-vă înapoi la hotelul nostru din Tokyo

Atingeți din nou pentru a lua metroul și a parcurge acei contoare care ne vor duce înapoi la „casa noastră” de aici, Hotelul Horidome Villa.
Astăzi vom visa o zi „atât de rară”, care ne-a lăsat în sfârșit un gust bun ...

Apus de la Turnul Tokyo

Vederi ale orașului de la Turnul Tokyo

Cina cu sushi înainte de a vă întoarce la hotelul nostru din Tokyo
Ziua 15
TOKYO - KAMAKURA: Engaku-ji, Tokeiji, Jochi-ji, Kencho-ji, Tsurugaoka, Desidera - YOKOHAMA: Minato 21