ROADTRIP PE COSTA DE EST AUSTRALIEI. ETAPA 3: DIN BRISBANE ÎN INSUL MAGNETIC

a treia etapă a traseului nostru de-a lungul coastei de est a Australiei a trecut între orașe din Brisbane și Townsville, de unde prindem o barcă spre Insula magnetică. Acolo ne-am luat o mini vacanță de două zile de care ne-am bucurat ca doi domni.

Momentan acestea sunt principalele date:

Informații de etapă

Punctul de plecare: Brisbane

Punctul final: Insula Magnetică

Total km: 1.839 km

zi: 7 zile de drum + 1 pe Insula Magnetică

• Ziua 11: Brisbane - Noosa Heads (176 km)
  • Ziua 12: Noosa Heads - Apple Tree Creek (296 km)
  • Ziua 13: Apple Tree Creek - Gladstone (335 km)
  • Ziua 14: Gladstone - Waverley Creek (285 km)
  • Ziua 15: Waverley Creek - Broken River (250 km)
  • Ziua 16: Râul spart - Guthalungra (328 km)
  • Ziua 17: Guthalungra - Townsville (Insula Magnetică) (169 km)
  • Ziua 18: Insula Magnetică

Ziua 11Brisbane - Noosa Heads

Ne luăm rămas bun de la prietenul nostru Felipe pentru a continua pe cea mai populată coastă din Australia. Dar de Dumnezeu, nu vrem să vizităm astfel de orașe uriașe, aproape că preferăm un loc simplu. Surpriza acestei zile a fost afișul care anunța Munții Casei de sticlă... Fără să știm ce sunt, am luat ocolul și ... ne-am întors!

Munții Casei de sticlă Este un Parc Național foarte curios, cu munți de forme rare, care s-au ridicat cu milioane de ani în urmă pentru toată activitatea vulcanică din zonă. Pentru a le vizita, cel mai bine este să mergeți la Centrul de vizitatori și să solicitați informații. Au recomandat unul traseu în formă de buclă pentru a vizita cele mai interesante puncte de vederedeci acesta a fost itinerariul nostru:

• Din Centrul de vizitatori luăm Drumul Pikes, care tranzitează câmpurile Culturi de ananas!
  • Pe ocol, luăm Drumul vechi Gympie În stânga, este drumul panoramic care trece prin Parcul Național.
  • Ajungem în Geamuri de sticlă pentru munți, un punct înalt cu vedere asupra întregului parc magnific. Există o hartă informativă care vă prezintă fiecare dintre cei mai importanți munți.
  • Ne întoarcem pe treptele noastre pe Old Gympie Rd, trecem pe lângă noi Landsborough și continuăm până împărțiți din nou cu HW.

În total, ocolul este de aproximativ 50 km, care este rapid, pe drumuri în stare bună și merită. Este lângă drumul principal și este un loc, cel puțin, interesant și diferit. Aveți mai multe informații pe site-ul lor oficial.

Urmăm direcția și trecem pe Sunshine Coast, pentru a ajunge la Noosa Heads și a ne bucura de o după-amiază liniștită.

Noosa Heads Este un mic oraș de coastă, similar cu Golful Byron, dar cu o atmosferă mai sărbătoare și mai puțin alternativă. Deși ne-a plăcut mult. Are un plajă rece și destul de mare, Parcul Național Noosa unde să mergi pentru toate nivelurile, câteva puncte de vedere cum ar fi Laguna Lookout sau Muntele Tinbeerwah și mai multe restaurante și cafenele moda.

Am stat la YHA Halse Lodge, ceea ce a fost posibil ceea ce ne-a plăcut cel mai mult la Noosa! Este o casă veche din 1880, activată ca pensiune. Dar are și un bar super cool, cu oferte speciale pentru cină și băutură. Prețurile variază de la 30 USD pe buncă.

Ziua 12Noosa Heads - Apple Tree Creek

Profitând de asta era sâmbătă, ne-am oprit la Piețele Eumundi, care se desfășoară două zile pe săptămână (miercuri și sâmbătă) și unde se întâlnesc standuri de meșteșuguri și artă, deși în realitate există totul, inclusiv mâncare din belșug. Ajunși devreme pentru că ajunge la bal!

La miezul zilei ne oprim să mâncăm la Urangan și aici am întâlnit niște prieteni foarte particulari: crabii soldați. Deși dintre prieteni nu prea aveau prea multe. I-am văzut de la distanță, grupuri de bile albastre care se mișcau la unison pe plajele pustii ... Așa că am ajuns să vedem ce dracu erau ... Și așa am întâlnit acești ciudăți. Par niște pietre prețioase! Apropo, plaja, deși nu prea interesează, are un dig imens din lemn.

Am dormit puțin mai târziu, în Apple Tree Creek zona de odihnă.

Ziua 13Apple Tree Creek - Gladstone

Dimineața ne-am plimbat (fără să intrăm în interior) prin distileri Bundaberg, care fac rom din 1888 și, se pare, este unul dintre cei mai buni din lume! Și este că, de câțiva kilometri, ne-am dat seama că aici ceea ce nu lipsește sunt culturile cu cana de zahăr.

Pe traseul de astăzi, avem un loc marcat cu roșu, culoarea pentru a indica locurile unde au avut loc evenimente importante din istorie (sau singura culoare pe care am avut-o ... ei bine, este de fapt o frază făcută). Nu este altul decât al doilea punct în care a aterizat pe James Cook în Australia, în anul 1770 (și primul în Queensland). Locul, cum nu putea fi altfel, se numește Șaptesprezece. Apropo, prima aterizare a fost în Botany Bay, lângă Sydney.

Există o parcare de unde circulă câteva drumuri de-a lungul acestei coaste de ieșire. Întrucât frumusețea nu este nimic remarcabil, totuși să ne gândim că odată cu sosirea căpitanului Cook a început transformarea fără a se întoarce din Australia, este considerat un loc de vizită forțată.

Deși nu este pe drum, merită ocolit și aflați mai multe despre istoria Australiei. Continuăm spre nord, prin peisaje și câmpuri frumoase, până ajungem în zona zona de odihnă a râului Calliope(lângă Gladstone), în ceea ce a fost un așezare istorică a anilor 1850. Astăzi mai păstrează câteva clădiri care arată acest lucru, un muzeu autentic în aer liber. Mai multe informații

Ziua 14Gladstone - Waverley Creek

Ziua 14, aceasta nu a fost marcată în nicio culoare, ci am putea să o eliminăm din calendar. Aveam nevoie de un duș, câteva ore de bibliotecă, să mâncăm între 4 pereți, să mergem la supermarket ... Și toate acestea am făcut-o Rockhampton.

Dușurile se găsesc în complexul piscinei din Centrul acvatic, care, apropo, este o trecere! Pentru 2 $ aveți acces la piscine și la vestiare. Biblioteca avea wifi nelimitat și era foarte mișto.

Ceea ce nu a funcționat atât de bine a fost achiziția de la Woolworths. Când aveam totul pe cutie și eram pe punctul de a o trece, a existat o eroare de computer care, la papagal, a blocat aproximativ 500 de supermarketuri Woolworths în toată Australia! A fost singura zi în care am decis să cumpăr cârnați (bine ... „cârnați”) și să văd cum am primit piesa!

Noaptea ajungem la zona de odihnă dinPârâul Waverley, cazarea noastră.

Ziua 15Waverley Creek - Broken River

După un mic dejun bun (ne-am agățat să-mi mănânc plicul goreng), ne-am pregătit Parcul Național Eungella cu un singur motiv: vezi Platypus În habitatul lor natural.

Pentru a ajunge acolo trebuie să luați ocolul către Autostrada 64, care, deși este în stare bună, există un punct în care devine foarte abrupt și cu multe curbe. Vei vedea însă că tot ce urci la final se transformă în favoarea ta, deasupra vremii este mai rece și peisajele se schimbă mult. Și veți vedea asta, chiar dacă credeți că da, nu veți fi singuri!

Am văzut platypus? Desigur că este! Deși nu este garantat, aici există o colonie de platip destul de mare (mare ... pse ... poate sunt 20?). Ajungem în jurul orei 3 după-amiaza și parcăm în Campingul „Broken River bush” (Există un altul peste râu ceva mai departe, „zona de camping Camping Flat Fern”). Prețul este 12,70 USD pentru două persoane și este necesar să faceți rezervarea online. Mediul este foarte răcoros, chiar lângă râul în care locuiesc platipusul, deși băile sunt destul de dureroase.

Pe cealaltă parte a drumului se află Centrul de vizitatori, unde vă pot informa despre loc și vă pot oferi sfaturi. Dar și pentru asta suntem și noi. Hai să vedem ...

www.npsr.qld.gov.au

Să punem ca punct referire la pod (Aveți grijă, deoarece Google Maps este cu susul în jos). În dreapta se află biroul de informații, de acolo dacă continuați pe drumul de lângă râu, veți ajunge la niște bazine unde puteți vedea platoul lipindu-și scufundările. Drumul va fi de aproximativ 15 minute pe jos și nu are dificultăți.

Există o altă zonă pentru a le vedea, podul este trecut la stânga. O altă cale însoțește râul și ajungeți la un punct de vedere din lemn, la aproximativ 400 de metri. Am văzut în ambele locuri, am oprit și noi o vreme pe același pod și în depărtare am văzut un altul.

ore mai bune pentru a vedea platypus înotând prin aceste ape murdare este dimineața de la 4 la 8, iar după-amiaza de la 15 la 19. Noroc!

Pe site-ul său oficial, aveți mai multe informații despre site.

Ziua 16Broken River - Guthalungra (Airlie Beach)

Ne trezim azi devreme pentru a ajunge la timp pentru zborul nostru pitoresc peste Marea Barieră de Corali. V-am spus experiența noastră în acest articol, super recomandată!

Pentru a lua, trebuie să mergeți la Aeroportul Whitsunday, foarte aproape de Plaja Airlie. Nu explorăm prea mult acest oraș, doar într-un parc pentru a mânca și altceva. Dar din ceea ce am văzut în privire, este un loc minunat dacă veniți cu dorința de a marșa și de a face activități în Queensland.

În cazul în care, dacă am petrecut un timp înainte de zbor a fost în zona de Port de închidere. Ne-am plimbat cu duba prin punctul de vedere Lion's Lookout și o urbanizare cu priveliști spectaculoase. Ar fi un avans (foarte mic) a ceea ce am vedea mai târziu din cer.

Dar nimic în comparație cu ceea ce am găsi înainte de a ajunge la Zona de odihnă Guthalungra: nici mai mult, nici mai puțin decât Mânerul Big Bowen (cu furnică mare inclusă) !! Acesta este într-adevăr un ultim girito, nu?

Ziua 17Guthalungra - Townsville (Insula Magnetică)

Aceasta este ultima zi de drum, înainte de a face o pauză în Magnetic Island, ceea ce este deja bun pentru noi! Și în general a fost o zi liniștită. Mai întâi mergem la punctul de vedere al Privelișul Muntelui Inkerman (cu mașina, desigur), de unde sunt vederi la 360 de grade (multe vederi, dar nimic remarcabil la orizont). Acolo am găsit un șarpe imens, care va avea cel puțin 10 metri lungime! Ei bine, acest șarpe anume a fost desenat pe picturi informative foarte misto.

Ts, crezi că nu există șerpi adevărați în această poveste? Vezi următoarea fotografie ↓

Un dezgustător, da, dar total, în acest articol se vor citi 4 pisici, zeamă de suc!

Înainte de a ajunge în Townsville, de unde pleacă feribotul nostru spre Insula Magnetică, există Billabong Sanctuary (pe care veți fi anunțat-o de o mie de ori pe drum). Ochi, ne-am oprit doar pentru bucata de crocodil care vă întâmpină, fiind în țara crocodililor, am fost amuzanți. Dar știți, cel mai bine este să vedeți animale în libertate, fără grădini zoologice, sanctuare sau pseudoprotectoare ...

Acestea fiind spuse, pe Magnetic Island am petrecut două nopți de lux. Piscină mică, bere ieftină, pizza pentru cină ... Desigur, nu băi, am intrat deja pe plaje ucigătoare!

Acesta a fost al nostru a treia etapă a drumului de-a lungul coastei de est a Australiei. Plecăm de la Brisbane iar după 7 zile de drum ajungem la Townsville, să ia un bac la Insula magnetică. Aproape 2.000 km, în care am văzut aproape totul!